Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

100 bloemen om te haken en te breien

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: 100 bloemen om te haken en te breien
    Posted: 11 Mei 2010 om 19:58
Van Lesley Stanfield, isbn 978-90-5764-560-0

Ik ben zo stom geweest om het niet meteen te kopen toen ik het in de winkel zag liggen. En nu vind ik overal 'niet leverbaar'. Balen dus. Weet iemand misschien waar dit boek nog te krijgen is? (en dan liefst niet tweedehands op bol.com voor meer dan twee keer de originele prijs...)
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Mei 2010 om 20:57
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Mei 2010 om 20:46
Hoi Corry,

Bedankt voor het meedenken! Inderdaad, het Engelse origineel zou ook nog een optie zijn, dat ik daar niet aan gedacht heb. Ze hebben dat blijkbaar ook gewoon bij bol.com. Ik begrijp Nederlandse patronen beter, en de Engelse is ook duurder, maar toch, misschien best een goed idee!
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2010 om 09:15
Ik denk dat het originele beter is,heb al best wat rare dingen gevonden,in de vertaling.
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2010 om 12:58
Pluk,ik heb me vergist,dit boek heb ik in het engels.Was even in de war met een ander boek.
Back to Top
Willemien View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 31 Januari 2006
Locatie: Neutral Zone
Status: Offline
Points: 37
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Willemien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2010 om 21:17

Ha pluk

Ik heb het isbn nr. in zijn geheel in de zoekbalk van internet in getypt,en kwam uit bij Libriro,en daar stond de nederlandse vertaling nog op leverbaar.

hoop dat je hier iets aan hebt!?

Succes,Willemien

Back to Top
Willemien View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 31 Januari 2006
Locatie: Neutral Zone
Status: Offline
Points: 37
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Willemien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Mei 2010 om 21:20

 Ho..foutje het is librero

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2010 om 10:02
Ha Willemien,

Ja, bij Librero is het heel raar, op een bepaald moment kwam ik ook uit bij 'leverbaar', maar ik kon het toch niet bestellen, dan zei de site weer 'niet leverbaar'.
Heel vreemd.

In ieder geval wil ik langs deze weg ook alle lieve hobbydoosjes bedanken die pb'tjes met tips gestuurd hebben: heel erg bedankt, jullie zijn fantastisch! 
Back to Top
sjaak View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 30 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 587
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sjaak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Juni 2010 om 21:27
Hallo daar,
In de witte boekhandel ligt een soortgelijk boek voor 7euro,in het nederlands!Geweldig
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2010 om 02:19
Sjaak dat is het boekje ook  Wel goed meegedacht 

Nog een ienieminie foutje Willemien... Het is ISBNummer (internationaal standaard boek nummer). Kom uit de boekenwereld en bijna niemand kent dit, ook veel boekverkopers niet. Het leukste zijn de mensen die vragen om een bepaald ISDN... sja dan verwees ik ze toch wel naar een internet provider als grapje

Maar on topic... dit boek ligt inderdaad gewoon bij de witte boekhandel (tenminste bij ons recent nog).
Back to Top
Willemien View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 31 Januari 2006
Locatie: Neutral Zone
Status: Offline
Points: 37
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Willemien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Juni 2010 om 16:52

Ha Prideke

Ik heb inplaats van de hoofdletter B deze b gebruikt....maar een b is een b

Dus toch geen foutje..

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Juni 2010 om 00:47
Originally posted by Willemien Willemien wrote:

Ha Prideke

Ik heb inplaats van de hoofdletter B deze b gebruikt....maar een b is een b

Dus toch geen foutje..



Je had in je eerdere berichtje achter ISBN nog eens nummer gezet. Een klein foutje wat door heel veel van mijn ex collega's ook werd gebruikt. dan zeg je eigenlijk (internationaal standaard boek) nummer nummer. Ik had een chef die hier erg op lette en toen legde hij ook de afkorting uit, ik wist ook niet wat het betekende. Nu vergeet ik het nooit meer

Zo geeft de eerste code na 978 het land aan en de volgende code de uitgeverij, de laatste serie nummers is het nummer van het boek in hun collectie. Toch best leuk om te weten (vond ik )
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2010 om 12:38
Dit boekje ligt op het boekenfestijn tussen de hobbyboeken voor € 7,95. Ik heb er voor alle zekerheid één gekocht, al heb ik hem al in de kast staan.

Dus als iemand ver van alle boekenfestijnen woont en het niet kan vinden in de boekwinkel of op het net........????????
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer L33ntje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2010 om 13:14
Ik heb het inderdaad voor iets van 8 euro indertijd bij de witte boekhandel gehaald. Erg leuk boek trouwens. Ik heb inmiddels een emmer vol van die gehaakte bloemen liggen, en moet nog eens bedenken wat ik er nu mee ga doen.......
Het zijn leuke tussendoorprojectjes.
Alleen de categorie 'moeilijk'  , daar zitten ook wel ERG| moeilijke tussen, in die zin, dat aan de beschrijving soms geen touw is vast te knopen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2010 om 13:17
Eugenie vroeg om suggesties voor gehaakte rondjes. Misschien heb jij daar ook wat aan. Bij Vragen of Gezocht, dacht ik, maat het kan ook koffiecorner zijn.

Je kunt er een lange boekenlegger aan vast haken, zodat de bloem uit het boek komt bloeien.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 December 2005
Locatie: nog net veluwe
Status: Offline
Points: 4201
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2010 om 15:58
magtelt wat een leuk idee!

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~



Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juni 2010 om 19:04
Oh sorry, die suggestie had ik bij jouw vraag moeten zetten, Eugenie.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
vrioom View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 19 Februari 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 595
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vrioom Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2010 om 11:25
Begrijp ik goed Magteld, dat je het boekje door wil verkopen??? Ik had hem al eens besteld bij Bol. com en kreeg toen ineens te horen dat hij was uitverkocht. Als iemand hem over heeft, dan wil ik hem heel graag kopen. Dan hoor ik wet wel. Heeft pluk hem inmiddels wel???
vrioom
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2010 om 19:09
Ja hoor, wat moet ik met twee boekjes in mijn kast. Kom je toevallig naar de hobbydoosdag? Opsturen kan ik ook.

De volgende boekenfestijnen zijn pas in september in Utrecht en Hasselt.

O, ik moet nog vertellen, dat het vrij lang duurde tot ze daar de deuren opengooiden de eerste dag, het bleek dat de Hema ze gedwongen had om kunutselspullen, cadeaupapier en wenskaarten te verwijderen. Er was ook veel ruimte over en die dingen miste ik.

Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2010 om 19:51
Jaja, ik heb het boek inmiddels ook hoor!

En inderdaad, later zag ik 'm ook liggen bij Boekenvoordeel

Wilde ik er eindelijk iets uit gaan maken, omdat de oma van mijn vriendin heel erg van orchideeën houdt, blijkt er geen orchidee in te staan! Moest ik alsnog zelf iets gaan bedenken 


Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns