3 suisses poppen parade |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 03 Juli 2012 om 11:05 |
Ik heb het boekje gescand, het zijn 18 bladzijden. Wil/kan iemand die in een pdf bestand zetten, als ik ze mail? Want mijn laptop heeft moeite met bepaalde e-mailadressen als het om meer dan 12 bladzijden gaat. Hot-mail en g-mail krijg ik meestal terug.
Morgen doe ik de volgende. Het scannen, bladzijden bijsnijden en omkeren duurt langer dan ik gedacht had, je bent snel een half uur tot drie kwartier verder. Nog 4 3 suisses boekjes en een klein scheepjes blad te gaan! Zondag de laatste. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Seeke69
Hobbyguru Lid sinds: 10 April 2012 Status: Offline Points: 1855 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wil ik wel voor je doen hoor Magtelt, dus stuur maar door!
|
|
Seeke69
Post Options
Thanks(0)
|
O ik zie dat je gmail en hotmail meestal terugkrijgt?
Ik stuur je wel even mijn andere e-mail adres dan, mocht het niet lukken met mijn gmail :-)
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Volgens mij is het twee keer gelukt, hoewel de eerste mail terugkwam.
Daar is de prullenbak goed voor. |
|
wat rozengeur. |
|
Seeke69
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb nu één mailtje met 9 foto's.
De tweede helft zal er zo wel aankomen denk ik?
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Er zitten nu al drie in de Verzonden items, en twee mails van de administrator, dattie bepaalde mails niet kon sturen. Je zou de bladzijden 1 t/m 18 echt moeten hebben.
|
|
wat rozengeur. |
|
Seeke69
Post Options
Thanks(0)
|
Nee... heb echt alleen maar de 1e 9 foto's, ergens anders staat er niks... misschien die laatste 9 nog eens proberen?
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb hem nog eens gestuurd. Kijk je wel onder de +jes? Want volgens mijn mailbox heb je die met alle 18 en twee losse met ieder 9 extra's gekregen. Anders zweven die nu ergens op internet rond.
|
|
wat rozengeur. |
|
Seeke69
Post Options
Thanks(0)
|
Zoals Marco Borsato al zong: Binnnnnuuuhhhh!!!!
Weet trouwens niet welke +jes je bedoelt maar goed... Komt helemaal in orde:-)
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Hoe vind je deze:
Een eigen huis, een plek onder de zon, en altijd een patroontje waarmee ik haken kon... |
|
wat rozengeur. |
|
Seeke69
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |