Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

.

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 08 Mei 2012
Status: Offline
Points: 698
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: .
    Posted: 01 Oktober 2012 om 00:08
.
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2012 om 07:09
Hey Sun-kitty,
de moed zo vlug niet opgeven, is er niemand in je buurt die kan breien, of een breicafé, ik weet ook niet of je ver of waar je woont, anders ben je zeker welkom
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2012
Locatie: Twenterand
Status: Offline
Points: 1344
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2012 om 07:59
Hetzelfde voor mij!
Weet niet of je bij mij in de buurt woont anders wil ik je best helpen met wat ik weet!
Kunnen we het samen goed leren!
Ik kan wel breien en dan de beginselen als het moeilijker word roep ik de hulp van mijn moeder in maar je bent van harte welkom om samen met mij te breien!!!
Back to Top
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2012 om 08:17
Jammer hoor als je opgeeft. Probeer iemand te vinden die je kan helpen. Als we bij elkaar in de buurt wonen wil ik je (ook al) helpen.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2012 om 10:12
Sun Kitty, Je denkt toch niet dat wij in 1,5 uur hebben leren breien?
Stel je niet aan. Nu heb je kramp in je arm. Laat die arm tot rust komen en probeer opnieuw. Je zult zien dat het dan plotseling veel beter gaat.
Je zegt ik houd het maar op haken. Hoe lang heb je er over gedaan voor je dat kon zoals je het nu doet?
Juist ja, niet in 1,5 uur.
Vooruit, niet de moed zo snel opgeven.
Neem continentaal breien is minder belastend voor nek en schouders en als je het toch moet leren kun  je die ook nemen.
Succes. De aanhouder wint!!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Status: Offline
Points: 1199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2012 om 10:30
Drops heeft altijd wel goede instructievideo's vind ik. Misschien daar eens naar kijken, gewoon iedere keer stopzetten tussendoor. Of een buurvrouw ofzo ... 
En ik sluit me aan bij Lida, de aanhouder wint. In 1 keer anderhalf uur kan je het ook niet leren ....  je bent pas net begonnen! Blijven oefenen, iedere keer een beetje! 
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 08 Mei 2012
Status: Offline
Points: 698
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2012 om 10:43
.
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Status: Offline
Points: 1199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2012 om 10:46
Succes! Dit gaat je vast lukken. En met je tante erbij is het alleen maar gezelliger dan achter de computer met een instructiefilm! 
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 08 Mei 2012
Status: Offline
Points: 698
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2012 om 10:47
.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2012 om 11:08
Ik bedoel ook niet aanstellen in de zin van kleinzerig zijn of zo, maar in de zin van vooruit zet door.
Daar zie je weer, geschreven woord en gesproken woord met een gezicht of stemklank erbij. Een wereld van verschil.
Succes.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2012 om 12:03
Probeer anders eerst eens iets te breien, in alleen recht (ribbels). En als dat lekker gaat, dan is de averechtste steek niet zo moeilijk meer hoor ! ;)

Gewoon steek voor steek onder de knie krijgen, zou ik zeggen.
Succes !
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2012 om 12:04
You tube is je grootste vriend!
Tik er maar eens breien of knitting in, dan vind je veel filmpjes.
En mocht het dan nog niet lukken, dan staan hier ook nog veel filmpjes, zowel voor continentaal als voor Engels.
Dus niet opgeven, pak je breinaalden, zet een filmpje op en doe gewoon mee, dan komt het vast goed!
Succes ermee!

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2012 om 12:10
www.handwerkles.nl

daar heb ik leren haken en breien.
Super uitgelegd!


We willen allemaal dat je kan breien ;-)


http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Status: Offline
Points: 1199
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2012 om 12:12
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

Ik bedoel ook niet aanstellen in de zin van kleinzerig zijn of zo, maar in de zin van vooruit zet door.
Daar zie je weer, geschreven woord en gesproken woord met een gezicht of stemklank erbij. Een wereld van verschil.
Succes.

Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Dat is toch soms heel jammer van internet. Klank en gezicht doen oh zo veel. 
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2012 om 12:59
hoi sun kitty,
woon je bij mij in de buurt?
van harte welkom voor een breilesje hoor,
alleen wel met de draad in rechter hand
groetjes marian
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 08 Mei 2012
Status: Offline
Points: 698
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2012 om 13:09
.
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 08 Mei 2012
Status: Offline
Points: 698
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2012 om 13:16
.
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 08 Mei 2012
Status: Offline
Points: 698
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2012 om 13:24
.
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 08 Mei 2012
Status: Offline
Points: 698
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2012 om 13:26
.
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 08 Mei 2012
Status: Offline
Points: 698
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Oktober 2012 om 13:29
.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns