Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Aan de haak

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2017 om 18:34
Ik heb gebeld met Aan de Haak en ze verrekenen het met mijn huidige abonnement om de 2 Specials ook te krijgen. Ik moet alleen weer bellen want de beloofde bevestiging mail heb ik nog steeds niet gehad.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Februari 2017 om 08:37
Het blad kost € 5,95 en een nieuw abonnement op 6 nummers iets van € 36. Meen ik, het blad ligt boven in mijn hobbykamer, waar een bordje "Niet storen" hangt, want er ligt een kat te slapen. Ik zit in de huiskamer aan de laptop. Maar ik vond het verschil tussen losse nummers kopen en een abo te gering om me vast te leggen. En ik heb een Read Shop en een Primera in de buurt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2017 om 15:38
Nummer 10 is uit. Nummer 9 was een tassenspecial.

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Augustus 2017 om 17:28
En nu komt eind augustus, "na de vakantie", een breispecial uit met patronen uit Hobby Handig.

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Augustus 2017 om 19:37
Het is na de vakantie en eind augustus. Maar het beloofde blad ligt nog niet in de winkel.

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 September 2017 om 11:11
Het breiblad is uit. Met 34 patronen die hier en daar in Hobby Handig hebben gestaan.

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Deze pagina werd gegenereerd in 0.080 seconden.
Lang Yarns Bergere de France