Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

aanrijding kat

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: aanrijding kat
    Posted: 22 Juni 2017 om 23:07
Weet niet of ik het hier heb gemeld, maar een tijd terug heb ik een aanrijding op mijn ebike gehad met een kat waarbij ik viel. Mijn bril (had ik pas 2 weken) was stuk, het fietsmandje flink gedeukt, mijn jas onder het bloed, de handgreep van de rem beschadigd en veel pijn en angst om te fietsen. Het was bekend van wie de kat was dus ik verwachtte dat alles zou worden vergoed.

Maar wat blijkt, nu wil de eigenaar van de kat bewijs dat het haar kat is geweest. terwijl haar buurvrouw getuige was. Die zal toch wel weten hoe de kat van haar buren eruit ziet? Nu willen ze dus bewijs dat het haar kat wel was. Met de vraag of ze een halsbandje om had en zoja in welke kleur.. Grr, net of je, als je door zo'n beest komt te vallen, snel ff kijkt of het een riempje om heeft en welke kleur dat is.

Zo balen, die dag zelf zei haar buurvrouw nog tegen haar dat het wel degelijk haar kat was en ze leek daarin te berusten. Ook ben ik de dag erna aan de deur geweest en de oppas en haar kinderen wisten van het ongeluk en vertelden dat alles weer goed was met de kat (dat vroeg ik dus aan ze). Trouwens, een buurvrouw, die toen nog mopperde dat die kat vaak in haar tuin zat, zal toch wel weten hoe dat beest eruit ziet. En daarbij, dat beest kwam echt bij haar uit het pad naar de voordeur.

Nu baal ik toch zo, het heeft me al veel geld gekost, de nieuwe bril, een nieuw mandje en de handgreep aan de fiets. Ik ging er vanuit dat het vergoed zou worden en moest de kosten daarvan weten.Hopen dat mijn verzekering er nu flink achterheen gaat. En van mij mogen we nu veel meer gaan eisen want ik ben het goed zat met die lui, heb trouwens nog steeds pijn aan de knie als ik erop moet rusten. Ze zijn zo christelijk (eigenlijk meer kerkelijk lijkt het nu) maar wel proberen er onderuit te komen. Schandalige lui vind ik het.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2017 om 00:33
Inderdaad: Schande!

Hun verzekering zal ze wel op de neus hebben gedrukt voorál geen aansprakelijk te erkennen.
Volgens mij vallen dit soort dingen onder de aansprakelijkheid verzekering en iedereen zou daar verzekerd voor moeten zijn.
Zo niet...tja dan moeten ze zelf dokken.

Maar ja....hoever wil en kan je gaan voor je recht?

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2017 om 07:54
Erg toch ,ze moesten het eens zelf voorhebben,je verzekering zal ze moeten verplichten hun verantwoordelijkheid te nemen,suxes he
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2017 om 07:56
Wat een nare situatie! Het draait in de wereld om geld, ook al is eerlijkheid of meelevendheid in het geding. Jij zit met de schade en de pijn te kijken en iedereen lijkt zich in te dekken tegen jou. Sterkte en beterschap.  
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2017 om 12:24
Daar is die verzekering toch juist voor ... zou je denken
 
Back to Top
Juul View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 November 2015
Locatie: tricht
Status: Offline
Points: 713
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2017 om 13:25
het is toch niet te geloven. We zijn toch allemaal verzekerd en een ongeluk is nu eenmaal snel gebeurd. 
Het zal wel goed komen aangezien je ook getuigen hebt, maar ik ben bang dat je een lange adem moet hebben ze zullen de boel wel flink gaan rekken.
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juni 2017 om 14:09
Verzekeringen vreselijk .

Heb je geen rechtsbijstand verzekering ?
Ik heb toen het verhaal gedaan van de hond van mijn dochter die zijn staart verwond had .
Alles ging goed ,en toen bleef hij hier bij mij achter een uitstekend stuk hek hangen met zijn staart ,toen kon het niet meer gehecht worden en is zijn staart inmiddels geamputeerd .
Het hek loopt langs het terrein van PWN en is een officiele losloopplaats . De boswachter heeft toegegeven dat het een gevaarlijke situatie was en dat het hem bekend was .
Ik heb PWN gemaild en gevraagd of ze zich niet geroepen voelden althans een deel van de kosten te vergoeden . Geen antwoord . Het heeft nog weken geduurd voor het hek hersteld was .
Ik heb net contact gehad met mijn verzekeringsagent gehad en die schakelt de rechtsbijstand voor mij in .

Sterkte
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2017 om 00:34
Originally posted by JMB JMB wrote:

Ze zijn zo christelijk (eigenlijk meer kerkelijk lijkt het nu) maar wel proberen er onderuit te komen. Schandalige lui vind ik het.


Daar kan ik er nog meer van.
Niet dat ik nu wil gaan Christenen bashen, ben zelf ook Christelijk opgevoed, maar soms vraag ik me af of ze zich niet meer bezighouden met hun ikke ipv met de woorden die in het grote boek staan.

Een collega'tje van mij is onlangs op een rotonde aangereden, de veroorzakers zijn doorgereden, maar zijn achterhaald door een getuige. Hun reden van doorrijden: Ze moesten naar de kerk....
Tja.. dan zou ik zeggen dat ze daar ook eens echt moeten luisteren naar de verkondigde boodschap. Iets met naasten liefhebben, iets met zorgzaam zijn etc..

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2017 om 08:35
Ze hadden zeker zo'n haast, omdat ze het verhaal van de barmhartige Samaritaan nog eens wilden horen.

JMB, ben je naar een arts geweest met je verwondingen? Dan zou jouw ziekteverzekering hun WA kunnen aanspreken. En dan moeten de advocaten van de verzekeringen het onderling maar uitvechten. Betalen ze de ziektekosten, dan bekennen ze schuld. En moet alles vergoed worden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2017 om 12:38
Omdat die mensen niet van zich lieten horen heb ik een tijdje terug mijn rechtsbijstandverzekering er al bij gehaald. Die hebben mij een letselschade adviseur toegewezen en die gaat het voor me regelen. Het leek erop dat alles goed zou komen, maar nu krabbelen ze dus opeens terug.

Neen Magtelt ben niet naar de huisarts geweest. Of toch wel, telefonisch consult met de assistente en een paar dagen daarna wel bij de huisarts geweest voor wat anders, maar toen begon die er over.

Nee, niet iedere kerkganger is zo verkeerd (ging vroeger zelf ook altijd naar de kerk hihi) maar ik ken nu al een groot aantal mensen van de 'zware kerk' waarvan ik weet dat die zo rot zijn als een mispel. Maar, ken ook wel wat niet kerkelijken die zo zijn hoor.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns