Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Aanstellerij

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Aanstellerij
    Posted: 03 Januari 2017 om 10:14
Ik heb een hielspoor en loop me behoorlijk aan te stellen. Au au au bij elke stap. Gelukkig had ik ooit krukken gekocht voor mijn man, want vannacht behielp ik me bij sanitaire pauzes door op twee handen steunend naar de badkamer te strompelen. Mijn man haalt nu diclofenac en een maagbeschermer, dus ik denk dat het leed spoedig geleden zal zijn. Ik moet van de dokter weinig lopen en veel rusten, maar het been hoeft niet omhoog. Ideaal voor mijn haakactiviteiten. Zo komen er veel slaapzakjes af. Wel jammer dat ik niet naar de sportschool kon.

Ik vond zaterdag al, dat de tenen van mijn rechtervoet vreemd aanvoelden, net of ze niet van mij waren. Van wie dan wel? Geen idee. Nu tintelen ze om een beetje mee te doen. Ik heb niet vaak iets, dus ik ga er lekker van genieten.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2017 om 11:36
Magtelt, krukken weggooien en een paard aanschaffen. Waarvoor dient anders een hielspoor. Het is niet iedereen gegeven om hielsporen te krijgen.

Nee dat is een pijnlijke bedoening, maar ik denk dat dat met medicatie alleen niet gaat weggaan. Er zal snijwerk aan te pas moeten komen.
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2017 om 11:36
Je mag je aantellen hoor!
Hielspoor is heel vervelend en kan heel hardnekkig zijn.
Wel fijn dat je nu een excuus hebt om te handwerken. Wink
Al neem ik direct aan dat je dit excuus liever niet had.

Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2017 om 11:40
Ik heb zo'n 2 jaar geleden ook een hielspoor gehad .
Toen ik genoeg genoten had ,heb ik op advies van een kennis ,maar met de nodige wantrouwen ,zooltjes laten aanmeten .
De zool waar de hielspoor zat kreeg een soort uitholling . Je kan het geloven of niet met 2 weken was ik er vanaf . Nooit meer gehad ooit .


Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2017 om 12:12
Beterschap Magtelt! Hopelijk levert deze situatie je mooie handwerkstukken op. Desondanks wens ik je een echt herstel toe. Zonder hielspoor kan je evengoed haken. 
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2017 om 12:51
Oei dat doet pijn hopelijk ben je er vlug vanaf ,wat een mens toch allemaal kan krijgen hé, verdiep je maar in je hobby he
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3043
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2017 om 13:28
Magtelt, ik wens jou heel veel beterschap toe!
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2017 om 13:45
Beterschap Magtelt .en laat je maar lekker vertroetelen.
ene die zooltjes van Mutti werken echt
oant Sjen
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2017 om 13:58
Hmmm ok ik heb dus nog nooit gehoord van hielspoor en zal moeten goeglen ervoor om die kennis op te doen !!
Wens je natuurlijk wel eerst beterschap ermee en lekker even wentelen in die aanstelleritus fase
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2017 om 15:00
Beterschap Magtelt en succes met het lekker haken van de slaapzakjes
Back to Top
Stramien View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Stramien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2017 om 15:03
Beterschap!
december2011

Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Februari 2013
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1294
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2017 om 16:26
Maak het je zo gemakkelijk mogelijk, hoop dat het gauw beter wordt
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2017 om 16:59
Het gehannes met de krukken hangt me nu al de keel uit. De pijn is na één pilletje minder dan vannacht, toen omkeren in bed al zeer deed, maar vanavond kookt Ton. Nou .. koken, het frituurmandje in de hete olie hangen. Ik denk, dat ik morgen zelf bij het fornuis kan zitten op een krukje om instructies te geven. Hoe moeilijk kunnen hamlapjes zijn? In blokjes snijden en roerbakken. Wortels schrappen kan ik zittend. Rijst koken met een adviseuse naast hem, zal Ton niet slecht afgaan.

Ik ben nu wel blij met alle opgenomen films en andere programma's van de laatste maand. Er is al één slaapzak af voor een 30 cm pop en één voor een iets kleinere.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2017 om 19:09
Heerlijk Magtelt hoe je van de nood een deugd maakt. Toevallig vertelde Jan deze week van iemand op de sportschool met hielspoor. Hij had gegoogeld en Shock wave therapie gevonden. Schijnt hetzelfde te zijn als niersteen vergruizer. Met een behandeling was het zo goed als weg geweest. Zouden er nog hoogstens 3 moeten volgen om er vanaf te zijn. Zal vast bij jou in de buurt ook mogelijk zijn.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Januari 2017 om 21:24
De dag dat jij n hielspoor opdoet ben ik naar het spoor.weg.museum geweest maar dat zal jou worst zijn...balend van het ongemak en toch nog genieten van het gemak van de opgelegde rust, da.s nou LEVENskunst Magtelt ! De slaapzakjes rollen van de pennen, nog meer dan voorheen en je filmopslag kun je weer uitdunnen..in elk geval sterkte gewenst, jij met je pijn en ongemak maar ook Ton, met zijn kookperikelen ;-)
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2017 om 08:56
HET spoorwegmuseum in Utrecht? Leuk. Ik kijk elke avond naar Rail Away, dat is bijna een bezoek aan een museum, er zit altijd wel een stoomtrein in. IK wil in de zomer naar het OV museum in Doetinchem en dat uitje combineren met de warenmarkt en een kijkje in de handwerkwinkel. Als die nog bestaat. De BBC heeft ook nog wel eens een documentaire over treinen, laatst de Flying Scotsman.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Juul View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 November 2015
Locatie: tricht
Status: Offline
Points: 713
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2017 om 15:43
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Ik heb zo'n 2 jaar geleden ook een hielspoor gehad .
Toen ik genoeg genoten had ,heb ik op advies van een kennis ,maar met de nodige wantrouwen ,zooltjes laten aanmeten .
De zool waar de hielspoor zat kreeg een soort uitholling . Je kan het geloven of niet met 2 weken was ik er vanaf . Nooit meer gehad ooit .



Ik ben pedicure en zie het bij mijn cliënten ook vaak voorkomen. Een zooltje( bij een goede schoenmaker ook te krijgen) doet inderdaad wonderen. Het botje wat geïrriteerd is krijgt zo rust en ben je met een beetje geluk er zo vanaf. Anders is shock wave therapie bij de fysio ook een hele goede optie. Succes.
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2017 om 15:57
Ton loopt bij een podotherapeut en hij heeft in het ziekenhuis een schoenmaker, die schoenen op maat maakt. Dus twee informatiebronnen voor mij, wat het beste is voor de rechterachterpoot. Ook nog een afspraak met de chirurg, die drukpunten bij Ton heeft verwijderd en twee tenen rechtgezet. Ik ga er achteraan, want ik ben, omdat ik niet fiets of zelf auto rijdt, nogal loops. Mijn voeten zijn mijn kapitaal.

Overigens loop ik al bijna weer normaal, de pijn is nagenoeg weg, het is meer gevoelig. Maar de zitrust komt me goed van pas, ik ben aardig productief.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2017 om 17:04
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

HET spoorwegmuseum in Utrecht? Leuk. Ik kijk elke avond naar Rail Away, dat is bijna een bezoek aan een museum, er zit altijd wel een stoomtrein in. IK wil in de zomer naar het OV museum in Doetinchem en dat uitje combineren met de warenmarkt en een kijkje in de handwerkwinkel. Als die nog bestaat. De BBC heeft ook nog wel eens een documentaire over treinen, laatst de Flying Scotsman.


Jep, de Rail Away is hier ook favo hoewel niet elke avond..en Niek genoot van alle treinen maar het mooste was voor hem dat buitentreintje..hij is drie keer meegeweest, telkens een wachttijd van minstens 20 minuten, arme opa die er in de kou bij stond maar tkind genoot..oma hft 1x staan koukleumen om foto.s te maken en zat drna heerlijk te breien int restaurant met uitzicht opt treintje...en die ene keer was genoeg ont familiegriepachtige virus teversnellen vandaar een beddag vandaag...we sporen nog best hoor ;-)
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2017 om 21:39
beterschap Magteld,
en ik zie bij de fysiotherapeut altijd een poster hangen misschien een optie.
Lekker laten verwennen en niet te snel te veel willen doen.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns