Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Action

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 1675
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Action
    Posted: 29 Oktober 2012 om 21:13
http://www.action.nl/top-100


Even scrollen naar beneden, dan kom je wol tegen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2012 om 21:43
Die Pink heb ik nog nooit gevonden, maar als het ook zo hoog in de top 100 staat, wordt dat blijkbaar veel gekocht. Moet ik toch vaker de bus missen. Dan heb ik een excuus om "even" binnen te wippen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2012 om 21:58
Magtelt: dit is een pagina met de 100 nieuwste artikelen in de winkel, dus waarschijnlijk is deze pink nieuw en heb je deze nog niet gezien. Zal nu wel in de winkel liggen of heel snel komen.
 
Ik kijk vaak op die pagina, super leuk!
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2012 om 22:10
Wat een leuke kleurtjes van de week maar even gaan kijken

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
hitsje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hitsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2012 om 22:35
Mooie kleuren...
Jammer dat we geen action in het dorp hebben.

Groetjes Hitsje

http://pinterest.com/hitsje/

Back to Top
mimisa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2089
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mimisa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2012 om 08:45
Ik heb zaterdag 4 kleuren daarvan gekocht. Licht en donker roze en rood en groen (leuk voor de kerst) Het is dunne wol maar wel fijn om mee te werken.


De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2012 om 11:12
Ik zou het prettig vinden als men niet meer van dit soort links geeft hier.... 

Ik zit hier gewoon te kwijlen hahaha, die bollen zijn mooi en idd dat pink.. wow, ff verder scrollen NEEEE had dat nu niet gedaan... aubergine kerstballen oehhhh die wil ik hebben....
Back to Top
*Mas* View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 30 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 334
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *Mas* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2012 om 11:46
Leuk hoor, binnenkort dus maar weer langs Action!
Groetjes,
Marcha
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2012 om 12:11
1 november wordt hier de action geopend ,we hadden er nog geen .
helaas nog steeds niet mobiel ben afhankelijk van vervoer fietsen en auto rijden lukt nog steeds niet
och zou mijn man zeggen kost het ook geen geld hahahaLOL
Back to Top
Karina View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 28 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 425
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Karina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2012 om 14:05
ben vanochtend ook geweest. 2 bollen donker blauw, 1 bol roze, rood en creme wit gekocht. Kon het niet laten. Ik weet nog niet wat ik er mee ga maken maar dat komt goedSmile
groetjes Karina
Back to Top
Cresi View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 20 Oktober 2012
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cresi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2012 om 19:41
Goede tip, ik ga zeker kijken. Misschien leuk om de sneeuwvlokkendeken mee te maken. Rood met wit.
Creagroetjes
Ieders talent is uniek
Back to Top
welp View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Juni 2012
Locatie: almere
Status: Offline
Points: 200
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer welp Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2012 om 11:57
vanmorgen moest ik even naar de action ,
en plots daar stond ik voor de wol net neer gelegd op de kop, zoontje lief in kinderwagen zat te schreeuwen dat hij weg wilde maar ja , mama zag wol , en schaam , 20 bollen gauw in mijn mandje gegooid vooral pink en roze prachtig , geen idee wat ik er mee ga doen maar ik werd er gewoon hebberig van ,gelukkig was mijn man er niet bij .
de enige kleur die ik niet mee heb genomen heb is blauw heb ik al genoeg,
 
wat ik ook tegen kwam waren harten doosjes ( groot) met scharniertjes en magneetsleuting
leuk om te omhaken kosten maar 0.99  17x 14 cm en 1.79 19x 20 cm
 
liefs welp
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2012 om 12:36
Groot gelijk, kom je over een paar dagen dan zijn er bepaalde kleuren al niet meer. Ik zeg in zo'n geval: "het was nog warm".
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 08 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2012 om 23:39
ik heb het vandaag ook gekocht. het is wel hele dunne wol maar mooie kleuren. heb een paar bolletjes meegenomen maar heb ook nog geen idee wat ik er mee ga doen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2012 om 13:39
Ik ben ook gezwicht, het is geen Lisa, maar een nieuwe soort wol. Rood, roze en donkerroze elk 5 bollen en grappige ronde belletjes voor Kerst.

Ze hebben nog steeds die bruine Chouchou babypopjes en de minibabyborns, nu met een "boertje" erbij en verschillende boerderijdieren. Wibra had meen ik ook een mini babyborn met slap lijfje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2012 om 14:32
voor welke pendikte is dit garen ?. kan wel de looplengte ontdekken maar niet de pendikte
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2012 om 17:47
2,5/3. Heel geschikt voor poppenkleertjes en babyspul. Ik denk dat je er ook goed mee kunt haken, dan zou ik voor 2/2,5 gaan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2012 om 19:23
Ik ben er vandaag achter gekomen dat er in het winkelcentrum bij mij in de buurt een Action is geopend. O nee! ShockedWink


Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2012 om 11:59
Originally posted by Pluk Pluk wrote:

Ik ben er vandaag achter gekomen dat er in het winkelcentrum bij mij in de buurt een Action is geopend. O nee! ShockedWink



OH OH zeker de eerste paar maanden is dat heel gevaarlijk voor de portomonee ondanks dat je  leuke dingen hebt voor een paar centen, maar ja 10 dingen van een euro is toch 10 euro en als je dat 3x in de week doet b.v. Wink. Daarna wordt het wel minder hoor maar  toch


Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2012 om 16:16
Nou, gelukkig ben ik al wel eens bij een andere Action in de stad geweest, dus de kop is er al af :P

Maar hij zit nu wel gevaarlijk dichtbij. Gelukkig wel in een uithoek van het winkelcentrum, waar ik op weg naar de supermarkt niet langskom!

Ze hadden trouwens niet heel veel wol, vond ik, maar ik zal het eens in de gaten houden. Wel heerlijke rijstzoutjes :D
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.625 seconden.
Lang Yarns