Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Action

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Action
    Posted: 16 November 2012 om 13:09
Action heeft twee grote boeken liggen van Jaroslava DOVCOVÁ, Breien en Haken. Iets van € 3, nog wat. Enorm leuke projecten staan er in, ik zag granny laarzen, echt mooi.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
denise View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 07 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 185
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer denise Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2012 om 13:48
O weer een reden om naa de action te gaan
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 November 2012 om 18:10
En het borduurgaren. Sommige projecten kwamen me wel bekend voor, misschien uit Lidl boeken? Maar ja, dan maar wat dubbele patronen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ing View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 16 Oktober 2012
Status: Offline
Points: 126
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ing Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2012 om 18:51
Bedankt voor de tip!

Ik was gisteren redelijk in de buurt van een Action en ik ben het haakboek wezen halen.
Inmiddels ben ik bezig met de granny laarzen alleen maak ik er geen laarzen van maar ik hou ze lager en maak er sloffen van. Dat is tenminste het plan, het kan ook zomaar weer veranderd worden en dat het dan lieslaarzen gaan worden of zoiets LOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2012 om 19:34
Heerlijk, een nieuwe hobbydoos, die zich ook niet aan het patroon houdt! Welkom op het forum. Ik doe ook altijd een andere kleur en ik verander al hakend en breiend van alles. Ik vind patronen inspiratie om zelf aan de slag te gaan.

Fijne winkel, hè, Action? Wij hebben er eentje pal bij de bushalte in het centrum, dus ik kan er op de heen- of terugweg binnenstappen. En de 2e Action ligt in een andere wijk naast de Lidl, ook geen verkeerde winkel.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ing View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 16 Oktober 2012
Status: Offline
Points: 126
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ing Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2012 om 20:27
@Magtelt, ik ben pas net weer begonnen met haken dus ik volg de patronen nog wel grotendeels of in zijn geheel maar mijn hoofd zit al wel vol ideetjes die ik uit wil gaan voeren als ik wat meer haakvertrouwen heb Wink

Hier zit de Action 35 minuten met de auto verderop in een dorp waar verder niet veel te beleven valt dus ik kom er echt nooit.  Het was dat ik wist dat er een leuk boek zou liggen en dat ik er vlakbij was dat ik even een stukje om ben gereden. Jammer genoeg was er zo goed als geen wol dus vanmiddag maar even langs de Zeeman gegaan zodat ik wel gelijk aan de slag kon met de laarzen/sloffen.
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2012 om 21:24
Jaaa ik heb 'm van de week ook meegenomen, haken voor € 3.99 gaaf boek hoor, je denkt soms... hoe kan het van dat geld, want ze verdienen er zelf ook nog aan natuurlijk LOL
Back to Top
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 728
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2012 om 22:22
Dat is volgens mij hetzelfde boek dat ik bij de Wibra gekocht heb. Of is deze anders? Dan moet ik ook nog naar de Action, he vervelend nu.Wink
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
Ing View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 16 Oktober 2012
Status: Offline
Points: 126
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ing Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2012 om 23:11
Dit is het boek van de Action:



Als die van de Wibra anders is dan hoor ik dat graag, dan heb ik een goed excuus om daarheen te gaan LOL
Back to Top
bonko99 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 22 Januari 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 113
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bonko99 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2012 om 08:55
Originally posted by Ing Ing wrote:

Hier zit de Action 35 minuten met de auto verderop in een dorp waar verder niet veel te beleven valt dus ik kom er echt nooit. 


Bij mij is het helaas andersom; ik woon in een dorp waar niets te beleven valt (en geen winkels zijn zoals de Action of de Wibra) en moet 30 minuten rijden met de auto voordat ik weer in de bewoonde wereld ben Wink.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2012 om 10:11
Soms is alleen de omslag anders en soms zitten er in een boek uit Wibra, Zeeman en Action patronen, die je in andere boeken ook hebt gezien. Net zoals Librero nu aparte boekjes uitgeeft van ontwerpsters, maar ook wel patronen van verschillende ontwerpsters samenvoegt in één boekje. Dan heb je patronen dubbel. Maar je kunt niet hele boeken in je geheugen planten. Ik koop een goedkoop boek meestal maar, als ik het aantref en als ik het dubbel heb, geef ik het weg op een hobbydoosdag.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2012 om 10:19
hoi,
hier maandag geen boek te zien, helaas
Back to Top
Zisha View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 15 November 2012
Locatie: Noord Holland
Status: Offline
Points: 120
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Zisha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2012 om 10:27
Bij ons lag het boek er ook niet.
Back to Top
iepie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 September 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 309
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer iepie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2012 om 10:47
Ik was zo goed bezig met de Action vermijden, maar door al die reclame op het forum, ben ik vanochtend toch naar binnen gestapt en heb ik het haakboek gekocht. Nu stoppen met die reclame hoor! :-p
Back to Top
labeldoekje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Juli 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 728
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer labeldoekje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2012 om 14:27

Uploaded with ImageShack.us

Dit is van de Wibra, heel erg leuk voor 5,00 euro. Zo hebben ze ook een boek van breien
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 Maart 2012
Locatie: Antwerpen
Status: Offline
Points: 1475
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2012 om 14:45
en staat daar dan iets anders in?


http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2012 om 14:53
Ik heb alleen het breiboek van de Wibra, wat erg, nu moet ik zeker nog eens terug deze week.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Ing View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 16 Oktober 2012
Status: Offline
Points: 126
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ing Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2012 om 15:15
Die is anders dan het boek van de Action, op naar de Wibra dus LOL
Back to Top
hitsje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hitsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2012 om 15:47
Ik heb die van de Wibra. Ik moet dus ook nog naar de Action..
of maar in mijn schoen vragen...

Groetjes Hitsje

http://pinterest.com/hitsje/

Back to Top
hitsje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 559
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hitsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2012 om 15:50
Alleen staan die laarzen van Granny's ook in het wibra boek.
Als ik het goed begrijp ook in het action boek..
Misschien moet ik maar gewoon niet meer heen gaan.. Scheelt ook geld.
Ik heb toch geen tijd om alles te haken..
Groetjes Hitsje

http://pinterest.com/hitsje/

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns