Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Afgedwaald naar Sterren in haaksels

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Afgedwaald naar Sterren in haaksels
    Posted: 23 Januari 2014 om 11:10
Kijk, ik zocht gister op internet een breipatroon voor een hoes voor de kattenhangmand en geloof het of niet - niets gevonden, in ieder geval niets nuttigs of niets wat lijkt op wat ik zoek. Nou is het ook niet zo ingewikkeld, gewoon een tube die stevig genoeg voor die lekkere haarbal van bijna 6 kilo. Ja terwijl ik dit schrijf ligt hij gewoon naast mij in de huidige hangmandhoes - no worries. Maar ik dwaal dus af - gister uiteindelijk ook en toen kwam ik hier terecht http://www.crochetconcupiscence.com/2011/09/25-celebrities-spotted-in-crochet/ . Wat vinden jullie van nummer 9 ? en dan vooral het onderschrift, ik moest enorm hard lachen. Oftewel haken leeft, hum ik ben eigenlijk meer een breister, zou er ook zo'n pagina voor breisels zijn ?
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2014 om 11:55
Dit zullen ze vast niet zelf hebben gehaakt.
Ik dacht ooit wel eens gehoord te hebben dat Julia Roberts breit ter ontspanning.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2014 om 13:15
woehoe word oud, want ik ken de helft niet!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2014 om 15:06
Originally posted by breienmaar breienmaar wrote:

woehoe word oud, want ik ken de helft niet!
Het gaat om de haaksels, niet om de sterren hoor. Ik vroeg me zelfs al af wat voor sterren dat zijn, volgens mij zijn het meer mensen in de spotlights dan echte sterren.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2014 om 17:07
Ik zag minstens één gebreide avondjurk. Het zou een leuk modefotoboek kunnen worden, celebrities in haaksels en breisels.

In breiboeken staan altijd een paar breiende celeb's vermeld en daar staan Julia Roberts en Russel Crowe altijd bij, hoewel Russel beweert dat hij voor de gein een breiwerkje van een collega ter hand nam voor de foto.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2014 om 21:07
Later zag ik dat er al hele pinterest pagina's met "sterren" in haaksels zijn, speciaal voor Magtelt vond ik een foto van ene Paul M. met een Granny-vestje aan !!! Ik zoek ondertussen gewoon nog even naar een topidee voor de plaatselijke hangmat.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23645
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2014 om 10:52
Mijn kattenhangmat, ik bedoel Ziggy's hangmat, heeft een los kussen en daar heb ik een tricot hoes voor gebreid, elk ander patroon is bobbelig en dat vind hij vast niet lekker liggen. Ik denk dat je het beste een tubevormige hoes kunt maken met bovenaan een vetersluiting of drukkers.

Haaksels en breisels voor sterren zullen wel reuze duur zijn en exclusief en daarom alleen al vinden ze die kleding leuk. Er was toch iemand die landschapstruien breide, waar Bill Cosby dol op was? Hij droeg ze in zijn show en gaf ze aan al zijn vrienden en kennissen cadeau.

Nu vragen de jonkies: Wie is Bill Cosby?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns