Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

afscheid nemen

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: afscheid nemen
    Posted: 14 Juli 2017 om 00:26
Het is zover. Ik heb besloten afscheid te nemen.
Na jaren trouwe dienst. In de beginjaren heel voorzichtig geweest en op een gegeven moment zelfs opzij gezet om te beschermen. Een dik jaar later toch terug tevoorschijn gekomen. Zo'n drie jaar lang heb ik er dagelijks ook 's winters en 's zomers heel veel plezier aan gehad tot een tijdje terug. De rek was eruit, er begon sleet gaan op te komen. Zelfs gaten.
Iedereen die ik ken is dolgelukkig en jullie zullen het beamen.
De commentaar van de naaste familie is : eindelijk, ge had het veel eerder moeten doen. Maar ik kon geen afscheid nemen. Daarjuist dus het besluit genomen. Ik ga jullie missen dat voel ik nu al. Het gaat jullie goed en jullie zullen moeilijk te vervangen zijn. Het zal waarschijnlijk nog wel een aantal jaren duren eer ik terug zo'n paar lievelingsschoenen zal hebben.





Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3612
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2017 om 06:56
ja zo gaat dat
heel veel sterkte toegewenst met deze beslissing

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2017 om 07:47
Ze zien er dan ook echt als zeer trouwe maatjes uit. Soms is het wel verstandig om uit gezondheidsoverwegingen te besluiten oude schoenen te vervangen. Zoals je al zegt, dezelfde soort vriendjes vinden, lukt meestal niet. Zeker niet zolang ze nog veel te nieuw zijn.

Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2017 om 08:05
Zo erg die voeten gaan je missen ,ik zou ze verzilveren zoals ze met baby schoentjes doen of een foto en inkaderen....sory maar ik vind het toch zo grappig omdat ik ook een paar laarzen staan heb die ik ook niet kan weg doen 😌
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2017 om 08:54
Het is hard, maar je liep al bijna helemaal op stadsgrond.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2017 om 10:15
Bep het is hard en ik begrijp je heel goed .

Kan je man er niets aan doen ? De gaten opvullen .
Ik heb/had zo'n paar sandalen met schokdemping .
Vorige week verlies ik er een stuk uit , nu was het afscheid nabij .
Kom ik thuis heeft mijn man met ik weet niet wat voor spul het verloren stuk er weer ingezet .
Ziet er niet uit ,maar dat zit aan de onderkant ,maar ze lopen weer prima .

Sterkte
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2017 om 11:43
Jammer Bep. ik begrijp je helemaal. sterkte
oant Sjen
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2017 om 13:25
Ik denk dat bijna iedere vrouw zich hier wel in kan herkennen...
Heb zelf nu nog een paar enkellaarsjes staan die te lekker lopen en ja zoals deze zijn ze er niet meer...
Heb inmiddels een gat in de zool en de andere is ook bijna door...
Kan het ijzertje dat onder de voetzool zit inmiddels bij 1tje zien maar weggooien kan ik nog echt niet...
Nieuwe schoenen ja die hebben we zat...
Even denken van het weekend 1 paar pumps en 1 paar gympen gekocht...
Nog 3 paar soort all stars gympen staan die nog helemaal nieuw zijn...
1 paar die ik op dit moment wel gebruik...
Nog 1 paar puma's die ik ook gebruik 2 paar pumps die ik niet heel vaak draag...
Niet te vergeten mijn hagel nieuwe trouwschoenen...
En nog paren slippers en sloffen...
Zonder zitten we nooit maar zo lekker lopen als dat 1e paar dat echt kapot is en moet worden vervangen doen ze geen van allen...
Hiermee wil ik alleen maar zeggen heel veel sterkte Bep...
Met pijn in het hart een groot gat ( al hadden ze die zelf al ) achterlatend zullen ze helaas in de vuilnisbak moeten belanden...
Sterkte!!!
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14054
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2017 om 15:55
Ik zou er toch echt nieuwe zooltjes onder laten zetten Bep, ze zien er nog zo mooi uit!! ( Pas op Lida, dadelijk doet ze het nog ook.)
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2017 om 21:58
ik heb het nog eens goed bekeken Bep,en volgens mij  kun je dat gat wel opvullen met kit.
oant Sjen
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2017 om 22:02
Ik schrok al
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2017 om 01:01
ze staan al aan de andere kant van de muur waar de vuilbak tegen staat. En de twijfel begint al toe te slaan. Misschien nog mee op vakantie in september en dan wegdoen, maar dan weet ik al eind november staat er ook een weekje vakantie gepland, dat ze dan ook weer meegaan.
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 26 Augustus 2013
Locatie: België
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2017 om 08:39
Hier in het buurdorp is nog een ouderwetse schoenlapper, die kan ook verzolen 😁.
Moedige beslissing, ik heb hier hele zakken met oude schoenen staan. Het is maar 400 m tot de kledingcontainer bij de kerk....
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2017 om 10:02
Kom op Beb doorbijten de schoenen smeken om rust ze hebben hun dienst bewezen ,trek de veters er uit als aandenken ,je voeten zullen je dankbaar zijn 👟 😂
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2017 om 11:21
Toen Zwartjes nog echt Zwartjes was kocht mijn vader daar steevast hetzelfde paar stoer maar toch nette stappers - helaas ging de kwaliteit achteruit
en had hij dat niet voorzien anders had hij wel 10 paar ingeslagen.
Als ik jou was, zou ik sterk zijn en nieuwe schoenen in gaan lopen of gewoon ieder halfjaar een paar schoenen kopen en zo meerdere
exemplaren fijn zittende schoenen vormen. Of 4 keer per jaar en als een paar dat niet bevalt, dat paar af door de zijdeur duwen. Zie het als
een investering in je familierelaties Wink
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2017 om 20:44
Heb hier hetzelfde probleem... maar dan minder elegant... ik heb een paar superbadslippers. Ze zijn slechts 16 jaar oud en het profiel eronder is er compleet af... (één van de oorzaken waardoor ik vorig jaar die val gemaakt heb waardoor mijn arm enige weken onbruikbaar was), maar ze lopen zoooooo ontzettend lekker...
Kan er toch nog geen afscheid van nemen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2017 om 14:07
zeg C4th, kunt ge onder die badslippers geen toefkes siliconen zetten om slippertjes te vermijden?
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2017 om 17:08
Goh bep, dat is nog niet eens zo'n gek idee eigenlijk...
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juli 2017 om 11:47
Originally posted by C4th C4th wrote:

Goh bep, dat is nog niet eens zo'n gek idee eigenlijk...
LOL
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Juli 2017 om 11:57
Sokken er omheen ???
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns