Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

afscheid nemen

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2017 om 18:56
@Bep, heb je ze nouweh . . . weggesodemieterd ?
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Juli 2017 om 21:48
Dat is balen. Ik heb ook zo'n probleem met slippers die ik nu ook niet meer kan kopen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2017 om 00:00


nee dus.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2017 om 10:49
     
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2017 om 11:50
Dit zijn mijn lieveling schoenen. 

oant Sjen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2017 om 12:06
die zijn nog als nieuw bloem, daar kunt ge gemakkelijk nog een jaar of 5 van genieten (als dat laatste stukse van de zool niet verder scheurt tenminste).
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2017 om 12:18
de zool is dwars door.

oant Sjen
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2017 om 12:32
Plastic zakje om je voet dan gaat het nog wel een poosje .
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2017 om 16:22
Originally posted by Mutti Mutti wrote:

Plastic zakje om je voet dan gaat het nog wel een poosje .

binnen regent het gelukkig niet.
oant Sjen
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2017 om 18:58
Een tip voor de toekomst is misschien dat je je lievelingsschoenen in een eerder stadium naar de schoenlapper brengt. Begin-slijtage wordt dan toch weer even verholpen en daardoor verleng je de totale levensduur.       
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2017 om 19:26
Gooi ze toch weg ,de schoenen en je voeten zullen er dankbaar voor zijn .....als jullie het doen dan doe ik mee al zien de mijn er nog een beetje beter uit๐Ÿ˜†
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Juli 2017 om 21:03
Eigenlijk zou je net als met lievelingsknuffels van kinderen je lievelingsschoenen meteen in tweevoud moeten kopen. Enig probleem bij dit idee is dat je bij aankoop nog niet direct weet dat ze je lievelingsschoenen gaan worden.
Zo heb ik heerlijke laarsjes van Marco Tozzi... hetzelfde model is uiteraard (na 5 jaar) nergens meer te vinden. Nooit heb ik een paar laarsjes/schoenen gehad dat zo heerlijk zat. Maar ja, ook deze hebben een extra ademmogelijkheid onder de zool gekregen, onder andere. Eigenlijk zijn ze rijp voor de sloop, maar zoals bloem al zegt: Binnen regent het nooit.
Dus als ik weg moet en ik zit voornamelijk binnen (van auto naar binnen, naar auto naar huis), dan gaan die schoenen nog steeds aan...
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2017 om 00:33
wel pareltje, dat is het juist, mijn voeten zijn heel dankbaar als ik die aanheb, dan kan ik (bij wijze van spreken) een marathon lopen zonder dat ze tegenstribbelen. Andere schoenen kan ik aanhouden als we ergens naartoe gaan en stillekes zitten maar als we terug naar huis gaan moeten ze in de auto al uit omdat ik dan heel duidelijk reclamaties en een protestmars tegen de andere diverse nog stijve niet gevormde modellen voel opkomen.
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2017 om 08:13
Weet het Bep, bij mij is het ook zo ik heb heel moeilijke voeten en pas na lange tijd aandoen zitten ze goed ,๐Ÿ’…๐Ÿ‘Ÿ
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2017 om 08:37
Koop nu maar eens een paar xsensible stretchwalkers, dan weet ik zeker dat die schoenen van jullie weg kunnen. Dat zijn super schoenen, even wennen hoe je erop loopt (went snel) en dan wil je nooit meer wat anders. Maar, ze zijn niet goedkoop. Maar och een vriendin van me kocht altijd veel schoenen, zelfs goede merken. Maar sinds zij xsensible stretchwalkers heeft hoeft ze geen nieuwe schoenen meer. Dus omgerekend zijn ze dan zelfs goedkoop hihi.

Nee, ik heb er geen voordeel van als jullie die kopen, heb er gewoon ervaring mee. Heb zelf en paar en pas ook nog voor de zomer een paar xsensible sandalen gekocht.

Sinds ik ze draag loop ik weer als een kievit, kon moeilijk lopen hield maar een klein stukje vol en nu loop ik een stuk sneller en langer.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juli 2017 om 09:05
Er bestaan ook Intersko schoenen, speciaal voor gevoelige voeten, bijvoorbeeld diabetesvoeten. Ik heb er nog geen ervaring mee. Eerst moet ik al mijn Ecco's opgemaakt hebben. Bij het kopen van Ecco's moet ik niets voelen, anders hoef ik ze niet. Die ik heb voel ik helemaal niet, ook na uren lopen. Tenzij het tropisch is buiten, want dan zwellen je voeten nu eenmaal op. Dan heb ik geen pijn, maar bij het uittrekken zie je de stikselnaden in mijn huid staan. Het zal wel even duren voor ik aan nieuwe toe ben, ik heb rode, zwarte, witte, beige, blauwe en lichtblauwe. Met bijpassende tasjes.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2017 om 10:17
Originally posted by JMB JMB wrote:

Koop nu maar eens een paar xsensible stretchwalkers, dan weet ik zeker dat die schoenen van jullie weg kunnen. Dat zijn super schoenen, even wennen hoe je erop loopt (went snel) en dan wil je nooit meer wat anders.


Dan zal ik wel weer de enige persoon in Nederland zijn die het daar niet mee eens is.
Ik heb helaas een behoorlijke zwik schoenen in huis die bij nader inzien toch niet zo lekker zitten als ik na enkele minuten in de winkel rondgelopen te hebben had verwacht (de zogenaamde moeilijke voeten).

Toen onze schoenenwinkel dus een paar xsensible stretchwalkers als testpaar had staan heb ik daar dankbaar gebruik van gemaakt.
Ik mocht ze twee dagen uitproberen en dan zou ik ze zeker willen kopen.
Bij het de winkel verlaten was ik het nog helemaal met de verkopers eens, maar nadat ik er een wandeling van 4 kilometer mee gemaakt had was dat al omgedraaid. Ik heb ze een dag later al teruggebracht en dus niet gekocht.
Mijn probleem bij die schoen zit hem in de hak. Op een of andere manier irriteert die heel erg de hakken van mijn voet (zelfde probleem heb ik ook heel erg met schaatsen en met
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2017 om 10:32
Ik kan er ook niet op lopen .

Ecco gaat nog ,en daar passen ook mijn hielspoor zooltjes in .
Nu stond er bij mijn dochter een paar Nike Air max 2016 blauw oranje en felgroene veters en voering die weggingen .
Ik heb ze mee genomen ,die gebruik ik nu om lekker te lopen als ik de hond uitlaat . Voor een boswandeling zou ik ze ook wel aandurven ,maar om er nu gewoon de stad mee in te gaan ,dat durf ik niet .
Ik zal eens kijken of ik een paar lange donkere veters kan vinden dan zijn ze iets minder opzichtig ,stel dat ik verdacht word van een overval dan ben ik wel erg herkenbaar
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2017 om 17:20
Goh wat jammer ik heb er juist heel veel plezier mee. Zo zie je maar weer, wat voor de รฉรฉn een verademing is kan voor de andere een crime zijn. Dacht ik nog wel HET middel tegen zere voeten te hebben gevonden, nou ja voor mij in elk geval wel.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2017 om 09:26
Ik heb zelf geen moeilijke voeten, maar omdat ik zo veel op klompen en slippers loop kunnen mijn hakken maar heel weinig velen.
Dus ga ik op museumbezoek met mijn Meindls aan, daar heb ik goed de ruimte in Wink
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns