Alf |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Spookysil ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 08 Oktober 2012 Locatie: Zwolle Status: Offline Points: 248 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 03 November 2013 om 20:09 |
Hallo Allemaal,
Ik ben op zoek naar Alf, mijn vader is er gek mee en ik zal hem graag voor hem willen haken. Op Ravelry staat er 1 die ik niet zo mooi vind, nou heb ik via Google dit gevonden (sorry het wou me niet lukken alleen het plaatje op het forum te krijgen) en deze vind hij vast prachtig! Heeft iemand dit patroon of een link naar waar ik deze kopen kan? Alvast bedankt! Groetjes Silvia
|
|
All you need is love (and a cat!)
|
|
![]() |
|
woollymammoth ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 14 Februari 2013 Locatie: Coevorden Status: Offline Points: 142 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() (Rechtermuisklik; Afbeelding kopieren; Ctrl V in Bericht) Deze info vond ik over het patroon. This pattern created by Cheryl DeVeronica is crocheted in single crochet and loop stitch and is intended for the intermediate. This pattern works up quickly and easily in sport or baby weight yarn. Just add pearl buttons for his teeth. ISBN: 291401 Publication Date: 1987 Publisher: Allen Productions: Millcraft, Inc Book Type: Paperback http://www.paperbackswap.com/Alf-Crochet-Design-Cheryl-DeVeronica/book/291401/ Hopelijk heb je er wat aan... |
|
![]() |
|
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23707 |
Ik heb een gebreide uit een Dianaboekje.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
goeden morgen magtelt
zou ik misschien de gebreide versie mogen met vriendelijke groet nia |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23707 |
Ik ga nu scannen. Wat een maf boekje, ze verwachten dat je de onderdelen van beesten uit schuimrubber snijdt en dan de gebreide of gehaakte delen daaromheen vastnaait.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |