Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

alle materialen opgeruimd.

 Reageer Reageer Pagina  <1 2345>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2009 om 12:55
dan zal ik een gilletje geven, eerst maar eens even googlen, wat rond sneupen
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1614
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2009 om 13:29

kijk voor gratis (ook dagelijks 1; free patterns aanklikken, plastic canvas en dan zie je aan de zijkant het gratis patroon van de dag = elke dag een andere) plastic canvas patronen op www.freepatterns.com

Zitten hele leuke verschillende bij. 

groetjes,



geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: België
Status: Offline
Points: 4051
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2009 om 14:39

Kathy,

Als je toch aan het googlen bent kijk ook eens bij Aters. Bij de patronen van de maand staan verschillende gratis en heel leuke patroontjes voor plastic canvas.

Gr,

Nadine 

Back to Top
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2082
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer stridje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Februari 2009 om 21:40
kathy,zie dat je al vele lieve berichtjes hebt mogen ontvangen,geweldig.
ik ben blij je nog te horen,want we willen je niet kwijt hoor.
wil even zeggen dat het misschien niet zo erg is als je geen patronen kan lezen,dan kan ik je de hand geven,want ik kan het ook niet.
als je goed naar het plaatje kijkt wat je wil maken dan kan je proberen het op je gevoel te doen.
je moet wel durven en soms een keer opnieuw,schrijf wel op wat je doet ,zodat je de  volgende ook kan maken,anders krijg je allemaal verschillende dingen.en het is ook nog een uitdaging.
je zal zien dat je verstelt staat van je eigen kunnnen.en het hoeft toch niet perfect,of laat lekker je fantasie gaan.heb je geen zin ,tekenen of schilderen kan je alle kanten mee op .
of kleien of met speksteen iets maken er zijn zoveel andere hobbies,ik kan ook niet altijd breien of haken een poppenhuis aankleden is ook leuk om te doen.
schrijven het maakt allemaal niets uit.als je er maar plezier in hebt,soms krijg je van zelf de inspiratie,ik heb ooit een jaar totaal niets gedaan,de dagen vlogen om,echt waar.op een of andere reden,kwam er wat op mijn pad en langzaam aan steeds een stapje verder,heb ondanks alles er veel van geleerd.
mijn leven heeft een hele andere wending gekregen en ben er nu content mee,geleerd niet alles te willen,genieten van de zomer van de natuur er is zoveel te zien als je er echt naar kijkt,met een verrekijker kan je alle dieren dicht bij halen en stiekem bij de buren glurenzou ik maar niet doen.ik vertel je dit om je te zeggen dat het niet groots hoeft te zijn waar je voldoening van kan krijgen.ik hoop je een beetje op te beuren zoals velen voor mij geweest zijn,groetjes stridje


Back to Top
breigek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 20 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 538
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breigek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Februari 2009 om 17:44
 ik sluit me bij alle vorige spreeksters aan!!!
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2009 om 11:37

nogmaals allemaal bedankt voor de lieve opbeurende berichtjes.  Mijn mailbox maakte overuren

Ach en alles ziet er al weer heel anders uit, dan het moment toen ik vorige week dit topic opende hoor! Want zei het allemaal wel, maar kan alles toch niet loslaten, jullie niet en als ik dan ook nog eens sneup op google of kijk bij jullie creaties dan denk ik, waar is je doorzettingsvermogen gebleven?

Gisteravond met vriendje lief gesproken Dat kan wonderen doen he. moet toch maar even doorpakken is het niet voormezelf dan wel voor hem. Kan toch moeilijk niets doen met zijn lieve kadootjes, of veranderd zijn in een zielepiet als hij terugkomt

Dus straks maar eens even kijken wat ik kan, alleen kan het al lastig zijn wat dan, want er is zoveel en tegelijkertijd weer niet, ja ik begin warrig te worden.

 

Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Josl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2009 om 11:53

Originally posted by Antonia Antonia wrote:

Lieve schat,  blijf gewoon gezellig met ons babbelen ....... wij willen je allemaal helpen om hier overheen te komen ....... niets MOET ....... gewoon ontspannen doen waar je zin in hebt ...... wat binnen je mogelijkheden ligt.

Ik sluit me helemaal bij Tony aan!! Vind het al geweldig dat je ons laat delen in je emoties, durft ook niet iedereen hoor!! Schrijf het maar lekker van je af en zoals Magtelt al schreef is of komt er vast iets waar je goed in bent maar vooral iets waar je zin in hebt om te doen. Misschien kun jij wel mooie gedichtjes schrijven of lekkere receptjes verzinnen of .............

Lieve groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2009 om 12:08
Ik ben ook dol op legpuzzels van 500 stukjes, grotere zijn zinloos met katten, en van doorloperpuzzels en van naar vogels kijken. Dat is niet produktief, behalve voor mijn gedachten, want die kan ik zo goed ordenen, en niemand heeft er iets aan behalve ik. Lekker toch? We hoeven niet allemaal een deuk in de wereld te maken om ons bestaan zinvol te maken. Een klein krasje dat we alleen zelf kunnen zien, is genoeg. En dat krasje heb jij al gemaakt voor je vriend, die kadootjes voor je heeft achtergelaten en die je stem nodig heeft aan de andere kant van de wereld.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Roos39 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 09 Augustus 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 918
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Roos39 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2009 om 14:02
Magtelt, mooi gezegd.

Rosemarie
Back to Top
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2082
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer stridje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2009 om 15:04
ik ben blij voor je dat je niet bij de pakken neer gaat zitten.groetjes stridje
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Februari 2009 om 15:12

INDERDAAD MAGTELT. IK SLUIT ME HELEMAAL BIJ JOU AAN. ZO MOOI ALS JIJ HET WEET TE VERWOORDEN.

FIJN KATHY DAT JE DE LICHTPUNTJES WEER EEN BEETJE ZIET EN WEET VAST TE HOUDEN. GA MAAR LEKKER BEDENKEN WAT JE WILT GAAN DOEN. ER ZIJN ZOVEEL LEUKE DINGEN EN ZOVEEL MENSEN HEBBEN JE AL IDEEEN VAN DE HAND GEDAAN. EERST EVEN LEKKER POSITIEVE ERVARINGEN OP DOEN. EN ALS HET LUKT MET ANDERE DINGEN KAN JE MISSCHIEN OOK HET HAKEN WEER OPPAKKEN. EEN DIKKE KNUFFEL!

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
creatieve meid View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 482
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creatieve meid Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2009 om 10:21

hoi Kathy,

Hoe is het nou? Heb je al weer wat opgepakt, heb het idee dat het wat stilletjes is geworden rondom jou? maar misschien let ik niet goed op hoor, heb niet tijd om alles te lezen, want dan blijf ik te veel achter die pc zitten

Ben benieuwd of je alweer wat aan het maken bent, want juist nu je toch weer een klap te verwerken kreeg, lijkt me wat afleiding wel goed en fijn.

groetjes creatieve meid

Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2009 om 10:29
Originally posted by *kathy* *kathy* wrote:

wat lief allemaal hoor, al die berichtjes als ik hier inlog, dan verbaas ik me over de pm, als ik mijn mail open over de mails en als ik hier lees verbaas ik me nog veel meer!!

iedereen die meedenkt, wil helpen en ideeen stuurt.  Ik moet en wil wel weer zien dat ik wat ga doen, en iets maken met een doel zal uiteindelijk wel hepen, maar vergeet niet dat je met een oen hebt te maken, want heb zulke makkelijke patroontjes geprobeerd en dat lukt gewoon niet Nu heb ik een konijn en een muis zonder hoofd!!. Of ik heb gewoon een fobie voor hoofden ontwikkeld

Maar mijn koppige bui is wel een beetje gezakt, maar kom wel wat in het cirkeltje, want wil wel wat doen, dus zal wel eens kijken dat ik weer wat kan oppakken, hoeft niet perse haken te zijn, gewoon leuk! iets wat ook afkomt! Alleen nu nog even uitzoeken wat en hoe ik het beste wat kan beginnen, zonder dat ik er in verzand.

anders heb ik straks ook een huisje vol "lijken" zoals nadine dat zegt.

maak je maar geen zorgen om, mij ik kom er wel weer al is het hier soms heel bewolkt in friesland, misschien is het gewoon de bewolkste provincie! ook de zon breekt hier wel weer door!!

afgelopen zomer was het hier toch echt het zonnigst, en en van de sneeuw en vorst hadden wij ook het minste last

dus de zon doet toch wel heel erg zijn best hier en vooral voor jouw

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2009 om 14:11
Originally posted by boek boek wrote:

Originally posted by *kathy* *kathy* wrote:

wat lief allemaal hoor, al die berichtjes als ik hier inlog, dan verbaas ik me over de pm, als ik mijn mail open over de mails en als ik hier lees verbaas ik me nog veel meer!!

iedereen die meedenkt, wil helpen en ideeen stuurt.  Ik moet en wil wel weer zien dat ik wat ga doen, en iets maken met een doel zal uiteindelijk wel hepen, maar vergeet niet dat je met een oen hebt te maken, want heb zulke makkelijke patroontjes geprobeerd en dat lukt gewoon niet Nu heb ik een konijn en een muis zonder hoofd!!. Of ik heb gewoon een fobie voor hoofden ontwikkeld

Maar mijn koppige bui is wel een beetje gezakt, maar kom wel wat in het cirkeltje, want wil wel wat doen, dus zal wel eens kijken dat ik weer wat kan oppakken, hoeft niet perse haken te zijn, gewoon leuk! iets wat ook afkomt! Alleen nu nog even uitzoeken wat en hoe ik het beste wat kan beginnen, zonder dat ik er in verzand.

anders heb ik straks ook een huisje vol "lijken" zoals nadine dat zegt.

maak je maar geen zorgen om, mij ik kom er wel weer al is het hier soms heel bewolkt in friesland, misschien is het gewoon de bewolkste provincie! ook de zon breekt hier wel weer door!!

afgelopen zomer was het hier toch echt het zonnigst, en en van de sneeuw en vorst hadden wij ook het minste last

dus de zon doet toch wel heel erg zijn best hier en vooral voor jouw

 

 tja daar valt niet meer zoveel op te zeggen

 

Back to Top
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2082
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer stridje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2009 om 18:52
hoi cathy,gaat die goed ,hoe lang  duurt het  nog voordat je mannetje thuis komt?
en heb je al wat leuks bedacht om te maken,ik zelf ben met vilt begonnen,ze hebben bij de kruid vat nu voor een prikkie vilt te koop en kan je een leuke pennebak maken staat in de folder.
lekker makkelijk alles is voor gestenst en je hoeft het er alleen maar op te borduren,zijn leuke kleurtjes.
dan moet je wel als je dat ziet,ik ben stapel op kleuren,.ook leuk om met een vriendin wat te maken ,ik heb mijn vriendin anthousiast gemaakt,want die handwerkte nooit,maar het begint te komen,ze heeft ook al een beertje gemaakt,ontzettend leuk,nou cathy we horen je wel weer ,groetjes stridje
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2009 om 09:31
Ik sluit me volledig aan hierboven
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2009 om 18:23

Originally posted by stridje stridje wrote:

hoi cathy,gaat die goed ,hoe lang  duurt het  nog voordat je mannetje thuis komt?
en heb je al wat leuks bedacht om te maken,ik zelf ben met vilt begonnen,ze hebben bij de kruid vat nu voor een prikkie vilt te koop en kan je een leuke pennebak maken staat in de folder.
lekker makkelijk alles is voor gestenst en je hoeft het er alleen maar op te borduren,zijn leuke kleurtjes.
dan moet je wel als je dat ziet,ik ben stapel op kleuren,.ook leuk om met een vriendin wat te maken ,ik heb mijn vriendin anthousiast gemaakt,want die handwerkte nooit,maar het begint te komen,ze heeft ook al een beertje gemaakt,ontzettend leuk,nou cathy we horen je wel weer ,groetjes stridje

Ik zag zaterdag de geest ben toen nog maar met een beertje begonnen en heb hem net af, straks foto plaatsen. Maar wat nu dat weet ik nog niet. Het gaat wel hoor maar ja met ups en downs ben het liggen wat beu, maar ja daar verandert niets aan, maar het komt wel goed, gewoon beertje doordoen, doorzetten, want van klagen en pruilen  wordt ik echt niet beter. Het duurt nog even voordat mijn vriend thuis komt eind juli/begin augustus, maar we hebben al weer een aantal weken gehad en de stapel kadootjes wordt al minder groot, dus gaat goed komen.

wat leuk die dingen van vilt heb net je kleinduimpje bewondert leuk hoor.

en ja dat van die kleurtjes herken ik wel, ben niet zo`n heel kleur mens, maar als ik dan die beertjes maak, vindt ik het uitzoeken van de kleurtjes en wolletjes nog het leukste

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2009 om 09:42

Dat vind ik heel tof dat je terug begonnen bent,ik kijk al uit naar de foto

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2009 om 13:38
Ik heb net je snoezige beertje bewonderd. Als je nog zin hebt, kun je er zo nog twee maken, één in een zwart pak eventueel met hoge hoed en één in een lang wit gewaad met een wit hoedje of sluier op haar kop/hoofd. Zou dat niet een mooi welkomstkadootje zijn?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2009 om 15:20

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik heb net je snoezige beertje bewonderd. Als je nog zin hebt, kun je er zo nog twee maken, één in een zwart pak eventueel met hoge hoed en één in een lang wit gewaad met een wit hoedje of sluier op haar kop/hoofd. Zou dat niet een mooi welkomstkadootje zijn?

Wat een leuke ideeen heb jij steeds zeg, je verzint overal wel wat voor! Het is wel leuk al heb ik dan natuurlijk nog alle tijd he, welkomstkadootje hoeft nog niet af en wie weet als ik nou goed oefen, zou er dan een kans bestaand dat ik dat lieve hazenpaartje kan maken, wat chrisje voor mij op het forum had gezet, want dat plaatje staat nog steeds op mijn netvlies, zo super!, maar die beertjes omtoveren tot een paartje is ook lief, of als kadootje voor mijn zusje, maar dat met die hoed en sluier, hoe ik dat dan moet doen???

Ik zit nu wel te denken wat moet ik nu maken, want ben wel een beetje bang dat als ik weer iets maak wat niet wil, ik hup de boel weer aan de kant gooi en ja wat is leuk, wat kan ik, dacht ook al aan je idee om weer een beer te maken en dan met lange orgen, maar ja hoe ik dat doe weet ik ook niet, maar misschien dat iemand kan helpen, maar ben ook die beren wel een beetje zat. Ze waren leuk  hoor, maar zou ook wel wat anders willen, aan de andere kant die beren lukken en misschien kan ik vanuit daar steeds wat anders erbij leren. ach merk dat het zo langzamerhand wel een heel geraaskalk wordt.

 

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 2345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns