Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Alweer nieuwe Fenna!!!!!

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2015 om 11:11
Ik heb het op de machine gehad en dat ging heerlijk - uithalen van machinewerk is ook geen probleem omdat het ten slotte een machine is
Ik heb 5 bollen blauw liggen en die schreeuwen echt om aandacht, maar ik ben nog even aan het denken.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2015 om 11:18
heeft Fenna de zelfde constructie als die nieuwe van de action ?
oant Sjen
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 April 2015 om 11:26
ik heb er wel wat van gekocht maar nog niets meegemaakt.lijkt mij wel,ziet er hetzelfde uit. ik werd er in iedergeval hebberig van!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2015 om 14:46
Originally posted by bloem bloem wrote:

heeft Fenna de zelfde constructie als die nieuwe van de action ?
Ik dacht dat jij zei dat die van de action zo breekbaar was ? Die ervaring heb ik niet met Fenna.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12069
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2015 om 17:43
maar 1 oplossing, engeline heeft de twee, als engeline van die twee een stukske breekt/trekt weet bloem of het even sterk is of niet.
En of bloem dan nog moet smachten naar een levering in een wibra dichtbij huis of niet.
En wij allemaal ineens of we de action moeten bestormen of niet.
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 November 2007
Locatie: winssen
Status: Offline
Points: 3257
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2015 om 19:29
Originally posted by bep bep wrote:

maar 1 oplossing, engeline heeft de twee, als engeline van die twee een stukske breekt/trekt weet bloem of het even sterk is of niet.
En of bloem dan nog moet smachten naar een levering in een wibra dichtbij huis of niet.
En wij allemaal ineens of we de action moeten bestormen of niet.


Nou Bep.heb net staan trekken,aan de actionfenna,het is beide even sterk.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12069
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2015 om 19:41
bedankt engeline, kan ik alleen nog maar staan twijfelen over de kleur in de action.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2015 om 09:35
Soms heeft Action maar zo weinig van één kleur, net als Xenos. Net genoeg voor poppenkleren, maar niet voor mijn maat.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2015 om 18:11
Ik ben vandaag in Deventer bij de Wibra geweest . en wat denken jullie ??????? geen Fenna
oant Sjen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12069
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2015 om 18:19
bloem, dit is om een komische reeks van te maken :
Waar is Fenna? of De zoektocht naar Fenna. of Mijn perikelen met Fenna.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2015 om 18:21
volgens mij is het nergens . nou uh ja wel op mp maar dat is te duur
oant Sjen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12069
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2015 om 18:24
aan woekerprijzen kunt ge alles kopen, maar dat zijn maffiapraktijken.
Back to Top
cormout View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 734
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer cormout Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2015 om 18:35
bij de Action niets te zien. :(
of begrijp ik het verkeerd en is het een heel ander soort draad dan die van de wibra. het kleurverloop van de gemeleerde actionbolletjes gaat veel sneller................

groetjes Cormout
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2015 om 18:38
Als er een doos is die toevallig nr 86082 grijs roze ergens ziet of heeft 10 bollen heb ik nodig . koop het aub Voor mij.. ik neem het over voor de gewone prijs + verz kosten natuurlijk
oant Sjen
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12069
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2015 om 19:06
de winkel is nu toe, maar als het maandag niet regent, fiets ik wel efkes om te zien of er is.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 April 2015 om 23:45
Ben je in Deventer Centrum geweest Bloem of deventer Oost (bij sportcentrum De Scheg?). In Deventer Oost heb ik nog nooit naast Fenna gevist.
Als ik daar binnenkort eens in de buurt ben zal ik kijken of ik die mooie grijs/roze kleur voor je kan vinden.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2015 om 07:31
wat lief bep en Cath. alvast bedankt.


[QUOTE=C4th] Ben je in Deventer Centrum geweest Bloem of deventer Oost (bij sportcentrum De Scheg?). In Deventer Oost heb ik nog nooit naast Fenna gevist.
Als ik daar binnenkort eens in de buurt ben zal ik kijken of ik die mooie grijs/roze kleur voor je kan vinden.
geen idee waar we geweest zijn . we reden over het spoor richting de nieuwbouw .en aan de rechterkant was een groot winkel centrum. waar ik vanaf de weg Wibra zag staan. we hebben een grote bus .maar er was genoeg ruimte op het parkeer terrein gelukkig.Ik helemaal blij want meestal kun je de bus niet kwijt en ver lopen lukt niet ,dus alles zat mee . behalve Fenna.


oant Sjen
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2015 om 12:03
Uit een deel van je beschrijving zou ik haast denken dat je Deventer Oost (Colmschate) inderdaad bereikt hebt, uit een ander deel van je omschrijving helemaal niet (we reden over het spoor?? Je komt onder een grote spoorbrug door).
Nu moet ik ook eerlijk zeggen dat ik absoluut niet weet waar de Wibra in Deventer zelf zit, moet ik misschien eens opzoeken)
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2015 om 13:03
Ik heb het even op Google Earth opgezocht .
het was   de Flora   251-257 7422 LP Deventer.
oant Sjen
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2015 om 23:27
Was ik al bang voor. Dat is de Wibra waar ik meestal wel bij scoor.
Ik hou mijn ogen echter open voor als ik binnenkort eens in Nijverdal of Rijssen ben.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.437 seconden.
Lang Yarns