Anchor borduurgaren |
Reageer |
Autheur | |
J.S.
Groupie Lid sinds: 16 Mei 2017 Status: Offline Points: 45 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 15 Januari 2019 om 20:31 |
Hallo alllemaal,
Ik ben op zoek naar anchor borduurgaren in Friesland. De hobbydoos heeft het, maar niet alle kleuren. Weet iemand een verkooppunt hier in het noorden? Groet, Janet |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Staat er op de labeltjes geen internetadres zodat je het daar op kunt zoeken ?
|
|
J.S.
Post Options
Thanks(0)
|
Het pakket is vervaardigt in een oostblokland. Ik heb al de winkel gebeld die het pakket aan mij verkocht heeft maar ze kunnen me niet helpen.
|
|
Hobbydoos_gebruiker
Hobbyguru Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou gewoon eens google gaan gebruiken, die "weet" meestal wel raad. En mocht er een borduurzaak etc. bij jou in de buurt zitten dan kun je altijd navraag doen over anchor garen. Succes!
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nergens een internetadres ? Met de streepjescode kun je soms ook ergens komen, maar waarschijnlijk is het een onbekend handelshuis dat hier de import verzorgt ?
|
|
J.S.
Post Options
Thanks(0)
|
Ik krijg te horen dat ze de nummers niet vrij geven, jammer genoeg. Daarom zoek ik hier in de buurt een winkel die anchor verkoopt zodat ik met mn garen daarheen kan gaan om de juiste kleur erbij te vinden.
Nu heb ik vanmorgen een winkel gevonden die het verkoopt, alleen zij zeggen dat ik echt met de nummers moet komen, ze hebben alles in laden doorelkaar. Ik zoek gewoon verder. Bedankt voor het mee denken. Groet, Janet |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
https://www.garenenzo.nl/c-1511385/conversietabel-anchor-venus/
http://foromanualidades.facilisimo.com/foros/punto-de-cruz/tabla-conversion-hilos-dmc-anchor_396801.html misschien kunt ge hier al verder mee en nummerkes zoeken. De 2de link moet ge efkes scrollen en dan komen de kleurenkaarten met nummerkes dacht ik. |
|
|
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
Nou kijk eens hier . . . het kostte wat moeite maar dit is de site van de producent.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
En ze hebben daar dus ook digitale kleuren kaarten !!! Bij de producten . . .
|
|
J.S.
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt voor het meedenken, maar ik heb geen nummers, ik moet zelf met het garen wat ik nog heb de juiste kleur erbij zoeken. Dat is lastig met een website
|
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
Je kunt ze vragen stellen, maar ze hebben ook alle kleuren uitgelijst met nummer op de site staan. Dan heb je in ieder geval een
idee welke kleur je ongeveer moet hebben. Ga maar eens kijken - de vakjes met kleuren zijn groter dan die op de welbekende dmc kleurenkaarten.
En je kunt b.v. ook alle verkooppunten in Nederland opvragen . . . vragen staat vrij
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vanaf je scherm een kleur bepalen is heel verraderlijk. Dat komt zelden overeen. Hier in Almere heb ik wel eens garen gekocht en dan was daar een enorme keus. Allemaal keurig op volgorde in een draairek.
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Er staan op internet ook omreken tabellen van DMC naar Anchor en andersom .
Anders zou ik aanbieden een middagje in die winkel te gaan zitten met m,n borduurwerk en rustig zelf de kleuren te zoeken . Als tegenprestatie ligt alles dan netjes op volgorde . |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |