Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Apeldoorn

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Apeldoorn
    Posted: 01 November 2017 om 16:19
5 november Artistieke Handen in Sporthal De Maten.

8 november voorlopig het laatste stoffenspektakel in de Americahal, die wordt afgebroken om er een Hornbachfiliaal neer te zetten. Want we hadden alleen maar Karwei, Gamma, Praxis en Kluswijs.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2017 om 20:01
ama ja ja Jippie Jippie Jee...

Nu alleen nog ene multimate en je bent rond :)
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2017 om 14:38
Wat moet ik me voorstellen bij artistieke handen ?
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2017 om 15:39
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 November 2017 om 16:30
Nou...mensen die artistieke handen hebben, maken mooie dingen en die mogen ze dan op kraampjes verkopen. Maar er werd beloofd, dat er ook materialen verkocht gaan worden. En de toegangsprijs was € 4,50, voor kinderen en 65+ 0,00. Ik ben benieuwd. IK heb zelf heel gewone handen, ik zal eens goed kijken hoe artistieke er uit zien.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2017 om 10:02
Definitie van artistiek volgens het puzzelwoordenboek: 
Aanstellerig, creatief, fraai, kunstminnend, kunstvaardig, kunstzinnig, op de kunst betrekking hebbend, smaakvol, uitvoerend.

Volgens de wikitionary: aanleg hebbend voor het maken van kunst.

meer uitleg over artistieke personen: https://www.123test.nl/artistiek-persoonlijkheidskenmerk/

Hm als ik het bij die link lees, dan ben ik dus artistiek, haha.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2017 om 11:06


Omdat degelijke klussers nog wel eens artistieke vermogens missen, zou het geweldig zijn om "ons soort creatievelingen" bij Gamma en Praxis een apart hoekje te geven tot inspiratie.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2017 om 11:54
Ik lag er nooit wakker van, toen het nog in de America hal was. Schilderijen en beeldjes, heel veel eigengemaakte kaarten, theelichtjes en rekken vol Baby Born kleertjes. De portemonnee bleef meestal dicht en ik deed wat inspiratie op. Ik vond die theelichtjes altijd wat gevaarlijk, ze zouden beter die ledlichtjes kunnen gebruiken, dan is het ook minder heet. Wat mij betreft had het een hoog "heel interessant, maar gaat u verder" gehalte. Dit jaar is het gratis voor 65+, dus puur amusement voor een grauwe zondag. En misschien kan ik aan de kassa mijn gespaarde plastic doppen kwijt, net als bij de vorige creabeurs.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2017 om 10:27
Pure tijdverspilling. Ik stond om 10.00 een tijdje voor de deur met een groepje vrouwen uit de omgeving. Niks noppes nada. Geen licht aan, café was donker, deur bleef dicht. Dan kies je voor een klein evenement in plaats van Kreadoe! Ik heb net gemaild, dat het wel zo aardig was geweest, als iemand een briefje aan de deur geplakt had met : Artistieke handen gaat niet door.

Er had ook niks gestaan in de plaatselijke nieuws- en evenementenkrantjes. Typisch Apeldoorn. Afgelopen zomer zouden er twee kofferbakverkopen op het marktplein zijn ten bate van Serious Request, ook al met weinig reclame daarvoor. Toen stonden er drie auto's met een kraampje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2017 om 11:37
Daar zou ik ook echt "niet al te vrolijk" van worden. Voor niks te staan wachten zonder enig tegenbericht.
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 November 2017 om 18:59
Dat is balen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2017 om 08:12
Ik heb lekker aan een poppencorsetje zitten breien. En voetbal gekeken, nou was dat niet zo lekker voor ADO en AJAX. Maar op zulke dagen roep ik: Apeldoorn wereldstad.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2017 om 18:27
oh dat is jammer Magtelt
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2018 om 09:19
De herkansing komt er aan! 20 en 21 januari in dezelfde Sporthal De Maten, een creatieve beurs plus Artistieke handen, dus materiaal kan gekocht worden of creaties van kunstzinnige mensen. Ik had gemaild, dat ik ze succes wenste en niet tot ziens, maar ik ga toch maar, als er geen griepvirus toeslaat.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Januari 2018 om 20:13
Op 22 januari schijn je een boeing 747 te kunnen bewonderen in Apeldoorn of beter gezegd erboven - heb je daar al iets over gehoord ?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2018 om 12:30
Nee, maar waarom zou ik omhoog gaan kijken naar een vliegmasjien? Krijg ik alleen maar een stijve nek van. En dat breit niet lekker.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Januari 2018 om 20:31
het is te hopen dat het door gaat want op deevenementenkalender staat er nikske vermeld en hier hebben ze de omschrijving van september 2017 neergezet. Als dat de prijs is voor een kraamke dan denk ik dat het niet doorgaat.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Januari 2018 om 08:04
Het stond vorige week in het buurtkrantje De Stedendriehoek, maar wat betreft creabeurzen is dat de Bermuda driehoek. Ik had in november wel een mailtje gehad van de organisator, dat die beurs komend weekend zou zijn, na mijn boze mail over het voor een toedeur staan.

De Americahal, die ook al erg duur was, wordt afgebroken, en die Hein Stuy ofzo neemt het stokje over. Maar de informatie wordt mondjesmaat gegeven, in het andere buurtkrantje heeft nog niks gestaan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2018 om 17:28
In Het Stadsblad staat dat er 70 kramen staan, dat de hal vol is. Ik heb afgesproken met een aantal vriendinnen voor zaterdag 10.00. Wordt vervolgd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
*kathy* View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 November 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2050
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *kathy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Januari 2018 om 18:51
Ik ben benieuwd, fijne dag gewenst magteld
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns