Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

baby cowboy hoedje

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
betty2901 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 10 April 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer betty2901 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: baby cowboy hoedje
    Posted: 10 April 2012 om 12:02
Hallo allemaal!
Onlangs kreeg ik de vraag of ik een baby cowboyhoedje kan maken, maar ik kan nergens een patroontje vinden! kunnen jullie me helpen? Alvast mijn dank.
Groetjes Betty
Haakverslaafde
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1594
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2012 om 12:18
Ben er vorige week eentje tegen gekomen was wel voor een kind van jaar of 10 denk ik, niet voor baby, zal het zoeken tussen mijn files als dat je interesseert
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1594
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2012 om 12:35
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 April 2012 om 12:40
ik heb er eentje voor je, moet je wel je mailadres vermelden op de regel bij msn messenger, kunnen alleen hobbydoosjes het lezen.
lydia wijsbroek
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 April 2012 om 12:59
Veel liefs van Marieke
Back to Top
jade View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 16 Januari 2014
Locatie: maasmechelen
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jade Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2014 om 10:39
Hoi,
Heeft er ook iemand het haakpatroon van cowboyhoedje en laarsjes in het Nederlands?
Groetjes Debby
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2014 om 15:22
Originally posted by jade jade wrote:

Hoi,
Heeft er ook iemand het haakpatroon van cowboyhoedje en laarsjes in het Nederlands?
Groetjes Debby
Kijk vooral eens hier bij charami - daar staan vertaallijsten en gaat er een wereld voor je open
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.016 seconden.
Lang Yarns