Babydeken |
Reageer ![]() |
Pagina <123> |
Autheur | |
carine25 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 25 April 2013 Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Zou ik de patronen ook mogen ontvangen aub
Alvst bedankt
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
Wie patronen wil onvangen en uitwisselen kan haar/zijn e-mailadres bij messenger zetten in het profiel. Bovenaan de bladzij links staat Member Control Panel, klik je daarop dan kun je je profiel aanpassen bij Wijzig je profiel. Als je wilt weten waar je precies je adres neerzet, klik dan op de naam van een oudere hobbydoos en dan op Member's profile, dan zie je waar haar e-mailadres staat.
Je kunt je nog zo vaak voor de deken aanmelden, maar zonder mailadres lukt het niet. Als je je eerst georiënteerd had op het forum, had je de rubriek Even voorstellen ontdekt, waarin een Welkom-topic staat om je wegwijs op het forum te maken. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Grietje ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 22 Augustus 2012 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 1 |
Zou ik ze ook mogen ontvangen ...de gehaakte en gebreide deken.
|
|
Ga vrolijk door het leven, geniet van elke dag !
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
Grietje, je hebt de dekens.
Als het eindelijk doordringt van het emailadres, zou jij ze dan naar Carine willen sturen? Ik ben er een beetje klaar mee. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
mag ik ze ook aub , dank bij voorbaat
![]() |
|
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
LInda je hebt mail.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Elize ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 03 Februari 2013 Locatie: Belgie Status: Offline Points: 95 |
Graag alle twee ;)
|
|
![]() |
|
labeldoekje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 728 |
Mag ik deze patroontjes ook ontvangen?
|
|
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
|
|
![]() |
|
linda1959 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 Februari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4600 |
hartelijk dank Magtelt , ik stuur ze even verder naar de volgende als dat goed is voor u |
|
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen , Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA |
|
![]() |
|
labeldoekje en Elize , jullie hebben mail , sturen jullie het verder door ?
|
|
|
![]() |
|
labeldoekje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 728 |
Linda hartelijk dank voor het doorsturen.
Magtelt ik ben er blij mee.
|
|
|
|
![]() |
|
Ik heb ze aan Carine gestuurd.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Loontje ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 02 Mei 2012 Status: Offline Points: 34 |
Mag ik het gehaakte deken ook ontvangen?
Bedankt!
|
|
![]() |
|
winter61beer ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Zou ik ze ook allebei mogen ontvangen,
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Esther1963 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Augustus 2012 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1121 |
Zou ik mee mogen doen in het delen?
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Winter61beer ik heb je patronen gezonden.
|
|
|
|
![]() |
|
winter61beer ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
dank je wel labeldoekje voor het sturen,
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Marjonnetje ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 04 Mei 2013 Status: Offline Points: 2 |
Ik ben nieuw hier. Weet nog net zo goed hoe het werkt.
Zou iemand mij ook het patroon van het babydekentje kunnen sturen a.u.b.? ![]() |
|
![]() |
|
Voor degenen die net hebben leren haken en breien is onze rubriek Tips en trucs een bron van informatie, je zou elke dag een bladzij kunnen lezen en je verbazen. Voor degenen die allang handwerken is dit een goede manier om eigen tips en trucs aan anderen over te dragen.
Wie patronen wil onvangen en uitwisselen kan haar/zijn e-mailadres bij messenger zetten in het profiel. Bovenaan de bladzij links staat Member Control Panel, klik je daarop dan kun je je profiel aanpassen bij Wijzig je profiel. Als je wilt weten waar je precies je adres neerzet, klik dan op de naam van een oudere hobbydoos en dan op Member's profile, dan zie je waar haar e-mailadres staat. Als je nog niet zo bekend bent met internet en forums, probeer dan van alles aan te klikken. Niet schrikken, je kunt met het pijltje linksboven zó weer terug naar de vorige bladzij. Allemaal veel haak- en breiplezier gewenst! Plus alle andere hobbies. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Marjonnetje ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 04 Mei 2013 Status: Offline Points: 2 |
Bedankt Magtelt!
Als het goed is staat mijn mailadres nu openbaar? |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |