Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

babydoll patterns.

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
es1973 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 18 Oktober 2012
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer es1973 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: babydoll patterns.
    Posted: 31 Juli 2016 om 18:26
Hoi Allemaal,

Ik ben op zoek naar het patroon die staat op de website craftsy.com het gaat om de babydoll patronen helaas kan je die alleen bestellen als je kan betalen met een creditcard.

Aan gezien wij die niet hebben heb ik een vraag of iemand mij daarbij kan helpen desnoods via een omweg of via een andere site.

graag hoor ik iets van jullie.

gr esther
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2016 om 20:23
Kun je niet paypallen ? Of heb je al op ravelry gezocht voor een alternatief ?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2016 om 21:05
de babydoll is dat terug mode? Zou wel kunnen natuurlijk want het is zomer. Heb ik vroeger in mijn slanke periode ook nog gehad. Maar ik wist niet dat ze er gehaakte of gebreide modellen van hadden.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2016 om 08:51
Het is een echte pop, niet zo'n niemendalletje dat wij als meisjes droegen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2016 om 09:06
ik kan het niet vinden
oant Sjen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2016 om 11:32
Volgens mij is de baby doll nooit terug geweest in de nachtmode. Andere kleding uit de jaren 50 en 60 wel. Ik had het wel leuk gevonden voor mijn dochter en nu ook wel voor de kleine meisjes, die hier in de buurt rond dansen.

Overigens vind ik, dat als je kiest voor geen credit card (hebben wij ook niet), dan moet je ook de konsekwentie aanvaarden, dat je niet alles kunt bestellen. Wie niet kan wat hij wil, moet willen wat hij kan.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2016 om 12:32
https://www.google.nl/search?q=baby+doll+patterns&biw=1024&bih=453&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwj5xtS4w6LOAhXCSBQKHUOTB1UQsAQIGw&dpr=1

dit is wat ik vind op google afbeeldingen weet niet of ze dit bedoelt

de link word waarschijnlijk weer eens niet blauw (sorry)
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2016 om 12:37
deze zouden het ook nog kunnen zijn
dit komt van craftsy.com

http://www.craftsy.com/search?query=babydoll+patterns&type=&categoryUrl=
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2016 om 12:37



http://www.google.nl/search?q=baby+doll+patterns&biw=1024&bih=453&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwj5xtS4w6LOAhXCSBQKHUOTB1UQsAQIGw&dpr=1


Ik dacht ook dat hier de nachtkleding voor jonge meisjes bedoeld werd.
Ik vond ze altijd wel erg leuk en vertederend bij kindderen.
Maar hier gaat het dus over babypoppenkleertjes.



http://www.craftsy.com/search?query=babydoll+patterns&type=&categoryUrl=
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3604
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2016 om 12:40
dank je wel lao-tse

als ik een nieuw bericht maak weet ik nu wel hoe het moet maar bij reageren weet ik het dan weer niet
werkt het net even anders

en nog geen idee hoe


Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2015
Locatie: Haarlem
Status: Offline
Points: 4478
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2016 om 12:43
Als ik wil reageren staat er bij mij boven het invuldveldje uiterst links een blauw bolletje.
Die aanklikken en dan de URL plaatsen zonder  http://


Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen"
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2016 om 14:49
uhm, ik mis Esther in deze correspondentie, zou het haar niet interesseren .. gewoon een vraagje hoor Esther ;-)
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Augustus 2016 om 15:56
Bijna 4 jaar lid, 13 punten. Grote interesse voor het forum dus.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.328 seconden.
Lang Yarns