Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Babyslofjes

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
tootjeko View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 562
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer tootjeko Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Babyslofjes
    Posted: 29 Januari 2011 om 08:59
Mijn allereerste babyslofjes breide ik op de lagere school en toen vond ik het vreselijk. Slofjes werden dan ook sloffen(schat maat 35) en geen slofjes.
Haha, de slofjes van mijn klas genootjes werden ook niet zo groot hoor.
Maar ik was er tegendraads en wilde op die leeftijd liever timmeren en schilderen.
Helaas zat ik op een katholieke school waar het hoofd vond dat meisjes moesten leren breien, borduren en naaien.
Ach wat heb ik dat mens vervloekt, maar uiteindelijk kwam het toch nog goed met me en ging ik voor de lol haken en breien. Wel pas 30 jaar later.

Toen ik het patroontje van Jips voorbij zag komen besloot ik dat ik in de herkansing moest en echte baby slofjes wilde breien.
Ze zijn gelukt en ook baby maatje geworden.







Groetjes Tootje



[IMG]http://i3.photobucket.com/albums/y58/tootjeko/Amigurumi/P28-03-09_1055-1.jpg">
Back to Top
breinaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 22 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2880
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breinaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2011 om 09:33
ohhh ze zijn geweldig, vooral de blauwe
quality=
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2011 om 09:45

O wat zijn ze leuk geworden!

Ik heb met zo'n zelfde kleur dezelfde slofjes gemaakt voor een moeder van school die op het punt staat te bevallen van haar zoon. Ze heeft al 2 dochters, dus ze moesten blauw worden vond ik.

Ik heb de aqua van de Zeeman gebruikt, de kleine bolletjes van 79 cent op pen 3. Heel mooi fijn zijn ze geworden. Ik zal ook een foto plaatsen.

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer boek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2011 om 09:48
mooi hoor
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Corrie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 02 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5226
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corrie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2011 om 10:01
Hou de eer aan jezelf
Back to Top
Liesbeth49 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 244
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Liesbeth49 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2011 om 10:42
Het is je gelukt!!!!


En ze zijn erg mooi geworden, hoor.
Back to Top
Hetteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 November 2007
Locatie: Uithuizen
Status: Offline
Points: 3767
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hetteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2011 om 11:48

Wat zijn ze mooi knap werk hoor.

Groetjes Hetty.

Back to Top
Wille View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 24 December 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 114
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2011 om 12:23
Mooi hoor! En hoe kijk je nu tegen timmeren en schilderen aan? Als je dat vroeger leuk vond en breien toen vervelend...
Groetjes!
Wille
Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5829
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer naatje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2011 om 15:44
Mooi!!!!!!!!!
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2011 om 16:24
Mooi!! Dus zo komt alles terecht .
Ze zijn prachtig.
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 11 Januari 2008
Status: Offline
Points: 8853
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Corry R Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Januari 2011 om 18:42
Zo zie je maar,het komt eens allemaal goed.ik vind ze enig!!
Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Januari 2011 om 11:36
wat een schattige slofjes zijn dat geworden
groetjes miranda
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns