Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Begin of einde van een bol wol?

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Juul View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 November 2015
Locatie: tricht
Status: Offline
Points: 713
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2017 om 11:48
Ik begin ook altijd aan de buitenkant, maar hoorde van verschillende mensen dat het beter was om van binnenuit te beginnen. Nu 1 x gedaan en gelijk kwam ik na een paar toeren een hele grote knoop tegen die er met geen mogelijkheid uit kreeg. Draad af moeten knippen en daarna toch maar aan de buitenkant met de draad  verder gegaan.
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette
Back to Top
carlaevelien View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 10 Januari 2014
Status: Offline
Points: 138
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carlaevelien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2017 om 10:12
Originally posted by Lelie Lelie wrote:

Ik neem ook altijd de buitendraad haha. Soms is het handig, als ik met twee draden tegelijk haak, kan ik de binnenste en buitenste gebruiken. 

Volgens mij is dat onmogelijk, dan heb ik binnen 10 seconden een knoop erin zitten Confused
http://facebook.com/kwartetstoptalking.nl
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Oktober 2017 om 10:52
Als je een wolwinder hebt en je zet de bol om naar een minikoontje (met zo'n gat in het midden, dan kun je zonder problemen van binnen
en buiten de draad gebruiken.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns