Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Bergere no 166 nr 3 trui met korte mouwen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Sandraleenders View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 10 September 2017
Locatie: Thuis
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sandraleenders Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Bergere no 166 nr 3 trui met korte mouwen
    Posted: 10 September 2017 om 20:20
Wie kan me helpen...
Er staat om als volgt de gaatjesladder te vormen. 3 steken recht breien, *2 nieuwe st. Opzetten, de st. Die gevormd wordt door 1 omslag laten vallen, 2 st. Recht, 5 keer van * tot* breien, 2 nieuwe steken opzetten, de steek die gevormd wordt door 1 omslag laten vallen, 13 steken recht breien.
Wat ik ook doe, ik krijg geen gaatjesladder of ik houd te veel steken over na de *.
Wie kan me duidelijk uitleggen wat ik moet doen.
Alvast super bedankt!
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8160
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2017 om 11:01
Misschien is het een idee een stukje ervoor ook hier neer te zetten .
Je schrijft dat je een steek die gevormd wordt door een omslag moet laten vallen ,maar in welke toer je die omslag hebt moeten maken .

Als je steken aantal niet klopt is het ook handig als we weten hoeveel steken je op de pen hebt . Die gevallen omslag zal wel je gaatjes ladder moeten worden . Let ook even op dat je alles letterlijk neerzet . Komma's hoofdletters punten want dat kan invloed hebben op je patroon .
Is het die trui die op de pas die ladders heeft . ?
Als je het boek hebt staat er dan niet ergens voor of achterin een uitleg ? Dat is in die Franse boeken wel vaak het geval .
Je ziet de wil is er wel, maar je gegevens zijn in ieder geval voor mij te summier
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 September 2017 om 14:56
Sandra kan zich misschien ook even netjes voorstellen en dan duidelijk aangeven hoe en wat met die steken.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns