Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

bericht via mail

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3615
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: bericht via mail
    Posted: 08 December 2017 om 13:36
eindelijk na een weet ik niet hoe lange tijd (misschien we anderhalf of twee jaar) krijg weer mailtjes binnen over de berichten van de hobbydoos
daar ben ik wel blij om
hoef nu niet alles meer op te zoeken
maar zie nu meteen als er iets nieuws geplaatst is
vind dat superhandig en baalde dat het het niet meer deed
maar nu dus weer wel
ik ben helemaal happy 
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2017 om 13:56
Super dat het weer werkt .

Ik snap ook niet hoe het precies werkt, maar soms krijg ik ze op mijn tablet niet of later en op mijn laptop wel ,of andersom
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2017 om 13:57
Ik dacht dat je dat in je profiel ingesteld zou moeten hebben. Weet je zeker dat je niet iets per ongeluk veranderd hebt? In ieder geval fijn dat het nu naar wens bericht wordt bij jou.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3615
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2017 om 14:32
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

Ik dacht dat je dat in je profiel ingesteld zou moeten hebben. Weet je zeker dat je niet iets per ongeluk veranderd hebt? In ieder geval fijn dat het nu naar wens bericht wordt bij jou.

nee dat heb ik nooit veranderd 
maar met dat ik dit bericht heb neergezet krijg is ze nu niet meer binnen 
ik snap er niets van 
ik heb te vroeg gejuicht
ConfusedConfusedCryCry
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2017 om 14:52
Wat jammer nou. Misschien moet je toch even in je profiel kijken hoe het er bij staat.

Als je in "profile" naar onderen scrollt, zie je bij de derde opmerking:

"Notify me of replies to posts".

Jij wil die graag op JA hebben staan. Je krijgt dan melding als iemand een antwoord geeft in topics waarin jij ook actief bent.   

Van verdere digitale onregelmatigheden heb ik zelf ook geen idee. Wie weet, helpt dit al.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3615
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 December 2017 om 14:54
nou doet ie het weer wel
heel gek
ik laat het ook maar
het zal wel goed zijn
misschien een beetje opstartproblemen  
Back to Top
Juul View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 20 November 2015
Locatie: tricht
Status: Offline
Points: 713
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Juul Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2017 om 11:36
Ik moet zeggen ik wist niet dat dat kon. Ga ook maar even wat aanpassen op mijn profiel
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2017 om 12:19
Ik had het uitgezet in de tijd, dat er nog zoveel "Ikke ook dat patroon" mailtjes binnenkwamen. Maar als je net de site aanklikt, zie je beneden welke topics nieuw zijn en waar een nieuw antwoord geplaatst is. Tenminste op een laptop. Of dat ook werkt op tablets en smartphones, weet ik niet, want die heb ik niet.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2017 om 12:31
Op een tablet werkt dat inderdaad ook zo ... tenminste op mijn Samsung. Wel moet ik bij binnenkomst naar onderen scrollen en het beeld op "normaal" zetten. Dan krijg je dezelfde lay out als op een computer.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3615
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2017 om 16:02
ik vind het gewoon vervelend dat ie het de ene keer wel doet en de andere keer niet
nu doet ie het ook weet niet op dit bericht en ik zet niets uit
dus waar het aan ligt mag joost weten
  
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2017 om 17:15
Gisteren schreef je dat hij het dan weer wel, dan weer niet deed. Ik heb begrepen dat het alleen kan in topics waar je zelf actief aan deelgenomen hebt. Het kan ook dat jouw provider berichten verzamelt waardoor het niet binnen een paar minuten zichtbaar is.

Ik zal die optie in mijn profiel ook eens op "JA" gaan zetten om te kijken wat die er bij mij van terecht brengt.   
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3615
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2017 om 08:42
dit is een bericht waar ik op heb gereageerd en krijg nu dus niets meer binnen
zo raar

 
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2017 om 10:29
Nu ik onderaan dit bericht type heb ik 3 opties om aan te vinken, nummer 3 is "email notify me of replies" die zou je denk ik aan
moeten vinken, dat kan lijkt mij of in je profiel of alleen als je b.v. zelf een bericht plaatst en waar je de reacties op in je mailbak wilt hebben.
 
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2017 om 12:39
Bij mij werkt het dus wel. Toch ga ik liever naar het forum om te bekijken wat er nieuw is, anders tingelt mijn tablet de hele dag.

Ik merkte daarnet dat er 2 berichten binnenkwamen die een half uur eerder geplaatst waren. Ze kunnen dus even onderweg blijven! Het profiel heb ik nu weer ingesteld zoals het was: geen bericht via e-mail.     
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3615
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2017 om 13:53
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Nu ik onderaan dit bericht type heb ik 3 opties om aan te vinken, nummer 3 is "email notify me of replies" die zou je denk ik aan
moeten vinken, dat kan lijkt mij of in je profiel of alleen als je b.v. zelf een bericht plaatst en waar je de reacties op in je mailbak wilt hebben.

 


Alles staat aangevinkt dus weet het verder ook niet
Ga alles maar gewoon nakijken
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 December 2017 om 14:17
vroeger kreeg ik ook altijd mails met meldingen van er is gereageerd. En idd sinds een jaar, anderhalf jaar ook niks ni meer. En op 8 december ineens één mail dat er iemand gereageerd had op wat eten we vandaag dacht ik. Ik heb ook niks veranderd in mijn instellingen of uitgevinkt. Ben benieuwd of er nu terug mails gaan komen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2017 om 22:09
niania bij mij komt er niks binnen, uitgezonderd die ene van den achtste.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 30 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8162
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 December 2017 om 22:38
Benieuwd of deze bij je binnen komt
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 27 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3615
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2017 om 08:14
nee kwam niet binnen  
Back to Top
JMB View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Oktober 2016
Status: Offline
Points: 1462
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JMB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2017 om 09:37
Zit het niet in je spam box? Dat is bij mij nl. zo. En ik die spam box kijk ik maar heel zelden. Eigenlijk alleen als ik een belangrijk bericht had moeten krijgen en hem niet in de gewone inbox zie.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.625 seconden.
Lang Yarns