Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

beste allemaal

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bandicot View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 27 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 331
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bandicot Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: beste allemaal
    Posted: 04 November 2011 om 10:57
Ik denk dat als je met zoveel mensen op één forum zit, je niet altijd een reactie kan verwachten die je graag wilt.

Tien mensen hebben alle tien een verschillende mening en karakter. Dat blijft altijd een moeilijk punt.

Maar, inderdaad als ik een onaardig mailtje ontvang, stuur ik een soortgelijk mailtje/berichtje terug.

Ik vind het forum erg gezellig, vind het altijd jammer als ik alle creaties van iedereen weer heb bekeken. Ook zijn er diverse vragen van mij beantwoord, er zijn altijd mensen die je proberen te helpen, ook dat doet niet iedereen.

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2011 om 14:06
Ik blijf dit het warmste forum vinden dat ik ken. Als er iets is en je vertelt het hier, krijg je de meest hartverwarmende reacties terug. Jammer dat er soms toch ook wat negativiteit is, maar over het algemeen is het hier een geweldig forum. Laten we dat ook vooral zo houden
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2011 om 10:15
Inge de V en Koningsdochter : Jullie hebben het goed verwoord.
Ik sluit me daar voor 120% bij aan!
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 21:32
Zó, ik heb me even ondergedompeld in dit warme bad van deze vrouwen, heeeeeeeeeeerlijk...fijn dat jullie het zo ervaren...is nl al meer dan een jaar lang ook MIJN gevoel....!!!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 19:58

Lieve meiden, juist omdat jullie dit lezen geld alle negativiteit niet voor jullie. Het gaat om een paar mensen die niet mee willen kletsen maar wel mee willen profiteren. Die lezen dit soort berichten niet. En weten dus ook niet dat anderen dat niet prettig vinden. Het is juist fijn dat jullie er bij zijn gekomen. En vraag maar raak. Hoe meer je vraagt, hoe meer kennis. Er komt een tijd dat jullie die kennis weer kunnen delen. Voel je vooral niet schuldig. Veel mensen vinden het ook leuk om te kunnen helpen.

En verder sluit ik me aan bij Inge, geniet van elkaar. In het dagelijks leven kan je genoeg ongewenste moppers aanhoren. Op het weer, op het werk, op de kinderen. Laten we hier op het forum gewoon lekker gezellig blijven. En zeker niet mopperen op elkaar. Knuffel voor alle nieuwe leden, leden die al een tijdje mee lopen en de oudgedienden onder ons.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 19:05
Mensen aub
geniet van alle kleine dingen
je weet nooit wat het leven morgen met je voorheeft
en dan ben je heeeeeeeeeel blij dat ook dan de mensen met je praten.
Doe zelf ook even moeite of kweek geduld.
als je nu iets vraagt kan je het binnen het kwartier niet hebben.
Als je iets per post besteld is hetminimum 14 dagen.
Probeer aub eens de positieve dingen van dit forum boven te houden en een kleine bagatel
aub steek daar niet verder je energie in
gebruik deze energie positief of in een handwerkje
groetjes Inge
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
chikay70 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 31 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 115
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chikay70 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 15:49

ik heb het eens zitten lezen hier en moet zeggen dat ik het heel jammer vind....ik heb juist de andere kant ervaren.

ik werd warm ontvangen en ben gelukkig niks negatiefs tegen gekomen....het voelde gewoon vreemd dat ik er zo makkelijk opgenomen werd.

want het altijd afwachten waar je terecht komt...ik heb veel hulp gehad en krijg het nog en het heeft mijn entousiasme versterkt.

ik hoop dat net als andere zeggen stap er overheen en laat de pret niet drukken.

groetjes josé

Back to Top
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 307
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 15:27

Zakdoek, jij bent in het zelfde geval als ik wat betreft de hulp die je hier krijgt.  Ik heb ook het gevoel dat ik, op dit moment, enkel vraag en krijg maar dat ik niets moet terug geven.  En ik voel me daar ook niet lekker bij.  Ik zou ook zo graag eens geven.  Maar misschien komt dat later nog wel, dus ik wacht geduldig af.

Ik heb ook niets van het negetavisme gemerkt op de site.  Dus ik denk dat het hier maar om enkele mensen gaan die gewoon graag negatief uit de hoek komen, dus die laat ik gewoon links liggen, daar lees ik over. 

Ik vind het hier een heel leuk forum waar ik heel veel idee'tjes kan op doen en waar ik hoop ook nog heel veel idee'tjes en hulp te kunnen geven.  Maar momenteel geniet ik gewoon en wacht geduldig af, als er iemand iets wil vragen, meoten ze dat maar doen, ik kan het moeilijk allemaal weten wat die of die nodig heeft.

Komt tijd, komt raad, zij mijn oma zaliger altijd, en dat was een hele wijze dame waar ik heel veel aan gehad heb.

Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
zakdoek View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 774
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zakdoek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 12:11

Ik ben ook een newbie hier en ik merk juist niks van negativiteit.

Het topic  waarin staat dat mensen het vervelend vinden als ze op grove toon om patronen gevraagd wordt heb ik ook gelezen. Ik kan me goed voorstellen dat dat niet leuk is!

Ik ervaar het forum juist als een warm bad. Ik heb geen moeder aan wie ik handwerkvragen kan stellen en zelf ben ik niet zo handig.
Als ik hier een vraag stel krijg ik gelijk een vriendelijk antwoord waar ik mee verder kan. Dat doet me heel erg goed en sterkt mijn zelfvertrouwen.
Ik voel me juist bezwaard omdat ik wel steeds vragen stel, maar niks te geven heb. Ik vraag en ik ontvang alleen maar.

Back to Top
kris85 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 29 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kris85 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 08:58

jammer dat je stopt,

 

ik ben zelf een echte nieweling hier en heb tot nu toe niets gemerkt van dit.

trek het je niet aan, en freubel lekker verder.

 

gr kris 

In een huis waar liefde woont, daar rekken de muren op.
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 08:48

ik voel me ook eigenlijk nog een newbie  , maar ben nog nooit zo benaderd geweest door de andere mensen hier . Ik heb van in het begin het gevoel gehad dat ik erbij hoorde  Gewoon mee kletsen met de mensen hier en soms af en toe je hart uitstorten als je het nodig hebt en je zal zien wat voor een warmte je in de plaats krijgt .

Ik heb hier al vele kippevel momenten meegemaakt moet ik zeggen en al die lieve reactie dat doet een mens goed . Gewoon even verder kijken dan je neus lang is en niet zitten muggeziften , das mijn instelling .

Je zal zien dat dit dan het hartverwarmste forum is dan je kunt vinden

Bij deze wil ik alle mensen bedanken die dit forum maken tot wat het nu is

In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Lmarina View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 243
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lmarina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 16:07

Ik denk dat een paar 'rotte appels' het verpesten voor de rest. Maar ach, heb je dat niet overal? Op iedere school is er wel wat, bij elke baan en in elke plaats. En dat zal denk ik altijd wel zo blijven in deze wereld. 

Maar laten we dan samen met iedereen die er hetzelfde over denkt er het beste van maken, lekker handwerken, creaties delen, elkaar helpen enz... Toch??

Groetjes Lmarina
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 16:07
Als je hier zo al wat langer ( in mijn geval een dik jaar) meeleest, voel je gewoon van heel veel hobby-doosjes warmte en zie je lieve, meelevende berichtjes.
Lieve mensen, er is al zoveel onrust in de wereld.
Bloemenvrouwtje, je hebt het goed gezegd!
Back to Top
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 307
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 13:25

Hallo,

Ik ben ook een nieuwtje, nog maar een geboortelinkske eigenlijk.  Lid sinds eergisteren en ik heb echt niets negatiefs ondervonden.  In tegendeel, ik heb op een bepaald artikel iets neer gepend over mijn gezondheid en ik ben vandaag aangenaam verrast van de lieve reakties die ik daar op gekregen heb.  Ik had het helemaal niet neergepend met die bedoeling, gewoon om iets duidelijk te maken en zie, ik krijg van heel velen een steuntje.  Enkel daarvoor zal ik hier zeker blijven komen.  En wie weet, misschien kan ik ooit wel eens iemand met iets helpen en soms zal er wel eens iemand mij kunnen helpen.  Het leven bestaat nu eenmaal uit geven en nemen.  Zo is dat nu eenmaal.  Voor niets gaat de zon op, en zelf daar moet je al moeite voor doen, om de zon elke dag weer te ontdekken, ook al is het de guurste dag van het jaar.

Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 12:32

ik vind het ook heel jammer als er mensen stoppen omdat er een paar rotte appels bij zitten.

maar wat by ieke schrijft is mij ook overkomen.

ïk ben een beginner en zoek dus veel patronen, kunt ud ie mij allemaal toesturen?" ik heb daarop geandwoord dat ik dat niet doe en als ze naar iets speciaals op zoek is dat ik daar best naar wil kijken of ik dat heb maar ik ga niet zomaar mijn gehele bestand waar ook op vele patronen kopyride (verkeerd geschreven maar ik weet zo niet hoe) op zit.

Ik hoop dat jullie, Menke en Willemina, toch nog eens bij ons komen kijken en toch weer het plezier hier kunnen vinden.

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 12:04
Menke en Willemina, ik hoop toch dat jullie willen blijven, ben zelf ook niet meer zo actief op het forum, lees wel mee, en als er patronen gevraagd worden kijk ik wat ik heb en stuur het gewoon via de mail door, zonder er wat op het forum over te zeggen, moet zeggen werkt voor mij prima.
lydia wijsbroek
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 10:33

Nee, ik kan me niet voorstellen dat iemand daarom van het forum weggaat. Het is toch overal in de wereld hetzelfde, daar zijn we ondertussen toch wel aan gewend, er zijn altijd negatievelingen, overal te vinden. Denk aan de positievelingen, die altijd het goede in de mens zien en die echt wel patronen zullen afstaan.

En het is natuurlijk wel waar, een bedankje als reactie op het krijgen van een patroon is een kleine moeite, dus doe dat dan ook.

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 10:03
Ik vind het voor beide spijtig dat ze stoppen laat de negatieve mensen jullie AUB niet ontmoedigen er zijn ook nog goede mensen hoor,maar als jullie je beter voelen kom dan AUB terug
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 09:03
Ik vind het jammer dat je stopt Menke.

Ik lees hier een opmerking over het expres verkeerd sturen van patronen. Ik heb in een ander topic geschreven dat ik dat wel eens doe. Misschien moet ik dat even toelichten. Ik krijg regelmatig mailtjes of pm's van mensen. Helemaal prima, hartstikke leuk. Als deze mails of pm's in normaal taalgebruik en met een goede intentie geschreven zijn, wil ik iedereen helpen. Ook newbies. Maar wanneer ik op een agressieve toon benaderd wordt, of verzoeken krijg die ik echt nergens op slaan (of ik misschien al mijn patronen kan doorsturen), dan wordt het wel eens lastig om daar fatsoenlijk op te blijven reageren. Het komt helaas voor dat je mails krijgt met daarin de zeer agressieve mededeling dat men een bepaald patroon nodig heeft en of ik dat nu eens even heel snel zou kunnen sturen. Ja sorry hoor, ik heb ook meer te doen. Wanneer ik op zo'n onfatsoenlijke wijze benaderd wordt, is het voor miij moeilijk om zelf wel fatsoenlijk te blijven. Ik weet dat ik deze mensen ook gewoon kan negeren. Maar echt waar, sommigen blijven je bestoken met mails...

Ik denk dat het verschil is, dat ik soms 2 of 3 van deze mails per dag krijg. Hoe dat komt, geen idee, maar wat ik wel weet, is dat je daar behoorlijk simpel van wordt. Als je 1 mail in de 2 weken krijgt, dan lukt het vast wel om aardig te blijven, maar met deze regelmaat, wordt dat echt heel moeilijk.

Ik hoop dat ik niemand kwets met deze uiteenzetting, maar ik kreeg het idee dat een aantal mensen het vervelend zoals er soms door mij gereageerd wordt. Heb je problemen met mijn reacties, zeg het me dan! Via pm of mail, want om dat hier open en bloot op het forum te gaan behandelen, dat lijkt mij een bron van onrust opleveren.

En dan sluit ik de discussie. Laten we weer lekker gaan handwerken! Daar is het ons toch allemaal om te doen?
Back to Top
rittepetit View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 4351
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rittepetit Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 08:25
ik ben het volledig eens met Dine
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns