Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenbetrouwbare informatie

 Reageer Reageer Pagina  <1234>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
hesterkerstgek1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Augustus 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3913
Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2009 om 10:34

hallo syl,

Welkom Hobbymonster, ook ik snap de vraag of de opmerking niet zo goed. Weet ook niet goed wat ik er mee moet.....

__________________
Groetjes Syl

ben het volledig met je eens,

ik las dit gisteren en wist niet eens hoe ik moest reageren,

vond het een rot opmerking,

iedereen die hier meedoet is toch eerlijk en medelijden opwekken,

nou dat heb ik hier nog niet meegemaakt!!!!

wil je helpen dan help je ,en iedereen kan zijn hart hier luchten,of je reageerd of niet dat ligt toch aan je zelf!!!

groetjes hesterkg1

 

GROETJES HESTER
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2009 om 10:42

Mensen die zich willen verrijken door/via/aan anderen heb je overal. Ik deel ook graag en geef snel weg. Dat een ander niet dezelfde bedoelingen heeft is jammerlijk maar wil ik niet te lang bij stil staan. Dat neemt me de pret weg.

Fijne zonnige maandag allen :)

Groetjes Simone

Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 April 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3080
Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2009 om 12:11

Ik moet bekennen dat ik het ook een beetje rare vraag vind. Weet ook niet zeker of ik het wel snap.

Waarom zou je je zieliger voordoen dan je bent; alleen om hulp te krijgen......is toch helemaal niet nodig.

odette
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2009 om 12:15
Dit is een geweldig forum met allemaal lieve, zeer behulpzame mensen, dus ongetwijfeld zal er wel eens eentje tussen zitten die daar misbruik van weet te maken. Uiteindelijk valt zo'n figuur echter altijd door de mand.
En er zullen ook wel eens rare dingen gebeuren die niemands opzet zijn geweest, gewoon een in de onschuld gestelde foute vraag. Kan gebeuren, en ook daar wordt in de regel netjes mee omgegaan. We hebben niet allemaal evenveel computer/internet-ervaring, en de tolerantiedrempel is hier dan ook heel hoog.

Minder populair zijn de mensen die binnen komen ' stormen' , zich niet even voorstellen en een eisenlijstje op tafel komen leggen waar werkelijk van alle kanten vanaf straalt dat betreffende persoon een totale google-digibeet is of gewoon lui of hebzuchtig, en zelfs die worden in eerste instantie nog vrij vriendelijk behandeld.

Echte rotdingen gebeuren hier maar zelden (al hebben we ze wel degelijk meegemaakt), maar de club komt altijd wel weer bij elkaar. Ik ben wel zuiniger geworden met het geven van uitvoerige of bewerkelijke informatie aan nieuwelingen, want sommigen komen niet eens meer terug om het antwoord te lezen of even dank je wel te zeggen, en dat lijkt me toch wel het minste.
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2009 om 12:20
Ik denk niet dat het haar bedoeling was om zielig te doen om dingen van ons gedaan te krijgen. Misschien heeft ze haar neus een paar keer gestoten, nadat ze goedgeefs was geweest voor een goed doel. Dat ze dan merkte dat de verzamelaars dingen voor zichzelf inpikten. En dat ze daardoor nu wat achterdochtig is. Het is niet makkelijk om daaroverheen te stappen.

Kijk eens naar heer leeftijd.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
new.houses View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 30 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 244
Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2009 om 13:05

Wow, wat een goede reacties op een waarschijnlijk goed bedoelde, doch soms ook vatbaar voor een verkeerde uitleg, vraag.

Het is heel erg moeilijk om schriftelijk hetzelfde te schrijven als je mondeling bedoelt te zeggen, maar de antwoorden hierboven bevestigen weer mijn goede gevoel over dit forum, geweldig.

Lees heel graag dit forum en ik hoop dat nog heel lang te doen.

groetjes Daisy
Back to Top
breimaan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 851
Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2009 om 19:26

Waarom zou je hier zielig moeten doen?

Dat is volgens mij helemaal niet nodig. Iedereen is hier zo aardig voor elkaar.

Er is altijd wel iemand die naar je "Luisterd".

 

http://breimaan.blogspot.com/

groetjes, breimaan
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2009 om 19:40
Ik sta werkelijk perplex, het komt niet eens in me op om hier leugens te gaan vertellen, zeker niet om hulp te krijgen. Vind het dieptriest als iemand zich daartoe geneigd voelt, vraag me ook af hoe je bij zo'n vraag komt. Vind het een hele vreemde opmerking. Je hebt je nog niet voorgesteld dus mag ik er van uitgaan dat je aan het uithoren bent hoeveel leugens je mag vertellen in je introductie?

Medelijden opwekken werkt bij mij sowieso averechts.
Back to Top
knipster View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 07 April 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 32
Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2009 om 19:53
Ik denk dat als iemand een verhaal verzint om medelijden op te wekken, dat ie dan ook medelijden nodiig heeft, niet om het verhaal, maar om het feit dat diegene op die manier om aandacht vraagt, nou dan krijgt die ook mijn medelijden.
Voor ik dit berichtje las heb ik hier nooit over nagedacht en verder denk ik er ook maar niet over na. eigenlijk vind ik het niet zo belangrijk, alleen inderdaad vervelend voor de mensen op het forum die echt wel het een en ander hebben meegemaakt en nu misschien in twijfel getrokken worden. Zo moeten zoals altijd de goeden onder de kwaden lijden....
wat niet kan zoals het moet, moet maar zoals het kan.
groetjes, carla
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2009 om 20:07
dine schreef:

Je mag het me niet kwalijk nemen maar ik vond de opmerking nogal pijnlijk......de waarheid geweld aandoen om zo medelijden te wekken om hulp of patroontjes te verkrijgen .....???

Misschien geldt dit voor sommigen.....maar er zijn mensen die echt een heleboel ellende meemaken en blij zijn dat ze hier es hun hart kunnen luchten.....

Een partner of familielid verliezen, gehandicapt zijn door een ongeluk,  een gehandicapt kind hebben, zelf (of een kind met) kanker hebben,  zoiets verzin je niet .........of vertel je niet om medelijden te krijgen.........misschien vind je dat ik overdrijf, maar ik dacht in eerste instantie aan sommige hobbydoosjes en niet aan mezelf....al spreek ik uit ondervinding...

Nadine...

Zo heb ik me ook gevoeld je kan hier je hart eens luchten er is altijd een luisterend oor
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2009 om 23:01

            

 

voor alle lieve hobbydoosjes

groetjes geesje
Back to Top
marlous View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 04 Maart 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 96
Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2009 om 13:55
ook ik snap het niet zo goed,
ik ben op dit forum nog niet echt een prater, maar dat hoeft ook niet denk ik.
je verhaal erger maken dan het is hoeft voor mij niet, als ik iemand ergens mee kan helpen doe ik dat graag, al beschik ik nog niet over veel dingen.
misschien kan je even uitleggen waarom je deze vraag stelt..!?
want ook op mij komt het een beetje raar over, (was al bang dat dat aan mij lag)

gr, marlous

Back to Top
inge.v View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2268
Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2009 om 15:26
Originally posted by dine dine wrote:

Je mag het me niet kwalijk nemen maar ik vond de opmerking nogal pijnlijk......de waarheid geweld aandoen om zo medelijden te wekken om hulp of patroontjes te verkrijgen .....???


Misschien geldt dit voor sommigen.....maar er zijn mensen die echt een heleboel ellende meemaken en blij zijn dat ze hier es hun hart kunnen luchten.....


Een partner of familielid verliezen, gehandicapt zijn door een ongeluk,  een gehandicapt kind hebben, zelf (of een kind met) kanker hebben,  zoiets verzin je niet .........of vertel je niet om medelijden te krijgen.........misschien vind je dat ik overdrijf, maar ik dacht in eerste instantie aan sommige hobbydoosjes en niet aan mezelf....al spreek ik uit ondervinding...


Nadine...



Ben het helemaal met je eens.
Back to Top
tammie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 6409
Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2009 om 15:34

ik vind dat je vertrouwen moet hebben in de mensheid. ik ga bijvoorbeeld echt niet zeggen dat mijn kiezen moet worden getroken om medelijde te krijgen, ik zeg dit gewoon omdat ik het kwijt wil en leuke en gezellige berichtjes terug krijg. dus wat jij nu zegt vind ik eigenlijk raar. de meeste mensen op aarde bedoelen het niet slecht. hiet zullen we natuurlijk niet alles over onszelf zeggen om de doodsimpele reden het gaat niet iedereen wat aan. maar ik ga er van uit dat iedereen hier de waarheid spreekt maar ook af en toe het een beetje omdraait maar dat is nog niet liegen.

http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/
Back to Top
T Looman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4146
Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2009 om 21:39
misschien heeft ze iets vervelends meegemaakt en is ze een beetje bang dus voor iedereen
groetjes Thea
Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2009 om 22:04

wie geeft wat die heeft is waard dat die leeft

en wat een ander er mee doet is ieders eigen verantwoordelijkheid, en met aan te horen als een ander zich en keer sh*t voelt, dat kun je lezen of door scrollen, een antwoord geven of weg klikken.

en of iemand iets moet aandikken is de verantwoordelijk heid van die pers zelf, en dat heb je zelf snel genoeg in de gaten, dus dat word weg klikken

al valt dat hier reuze mee, en zijn het allemaal, nu bijna allemaal lieverds

<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu"></a>
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 December 2005
Locatie: nog net veluwe
Status: Offline
Points: 4201
Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2009 om 08:26
Ik had het een paar dagen geleden gelezen en wist niet wat ik met het berichtje moest, weet ik eigenlijk nu nog niet, ik kan alleen voor mijzelf schrijven en heb nog nooit 1 niet gemeende of glogen letter neer geschreven. kom graag op het forum en deel graag wat ik heb.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~



Back to Top
Spekkie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 21 Maart 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2009 om 09:18
Ja, ik heb het ook meerdere keren gelezen, maar weet ook niet wat ik er van moet denken....
Back to Top
Eeyore82 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Januari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2002
Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2009 om 11:19
Ik las dit berichtje gisteren pas. Omdat er al zoveel op gereageerd was, wist ik niet wat nog toe te voegen.
Dit is een heel warm en vriendschappelijk forum, als je hier net nieuw bent, moet je er wel even inkomen. Want het is gewoon 1 grote vriendinnenclub en er worden dus ook veel alledaagse dingen besproken. Ik bespreek lang niet alles, maar wat ik zeg, waarom zou ik daarover liegen? Het is dan ook een hele rare vraag en inderdaad wat kwetsend.

Ik wist eerst ook niet hoe ik om patronen of hulp moest vragen. Kon me niet voorstellen dat mensen dat zomaar deden, voor een vreemde. Dus gewoon eens gevraagd "en of ze dat deden" , binnen no time had ik meer patronen dan ik ooit kan maken en nog veel mooier een aantal hele lieve vriendinnen. Ik probeer zoveel mogelijk terug te doen, maar niet omdat dat moet, maar omdat ik dat wil. Iedereen wordt hier gewoon geaccepteerd.
Ook al zou je alleen maar vertellen dat je van handwerken houdt, zolang dat oprecht is, heb je meteen een heleboel vriendinnen hier.

Aan alle hobbydoosjes hier: "ik ben blij dat ik ook een hobbydoosje mag zijn"

Groetjes en liefs Marije

Back to Top
mia x View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 25 Maart 2009
Status: Offline
Points: 19
Direct Link To This Post Posted: 10 Juni 2009 om 11:54
I do`nt understand dit topic,wij alle mensen eerleik wil zijn tog
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns