Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

bevolkingsonderzoek mammografie

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: bevolkingsonderzoek mammografie
    Posted: 12 Juli 2012 om 12:07
ik ben al  meer dan 2 weken aan het wachten op de uitslag van het bevolkingsonderzoek (mammo) en ik krijg het stilaan op mijn heupen daarvan.
Ik ben gestrest en ik kan me bijna niet concentreren , denk bijna aan niets anders . Wat als ......?
Zijn er nog zo'n stresskippen hier op de site , zo 'n zwartkijkers als ik ? Erg hoor , maar ik kan het gewoon niet van me afzetten .
Dit komt denk ik omdat mijn beste vriendin hieraan ook is overleden en ik heb alles van heeeeeel dichtbij meegemaakt met haar. Ze woonde maar 100 m bij me vandaan en was mijn beste maatje .
Morgen vrijdag de 13e , brrrrrrrrrrrrr  mischien dan een uitslag ?
 
 
groetjes van een streskip
Linda
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
Boris View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juni 2012
Locatie: home
Status: Offline
Points: 1060
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Boris Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 12:15
Ik zou ook gaan stresskippen als ik dat van zo dichtbij had meegemaakt. Waarom moet het zo lang duren voor je de uitslag krijgt. Heel vervelend. Ik hoop dat de uitslag goed is!
Kan je niet even bellen voor de uitslag?
En ik hoop dat je toch wat afleiding kan vinden hier op het forum of door te haken/ breien.
Veel sterkte in ieder geval.
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 12:16
Weet niet of het je beter gaat voelen maar 2 weken wachten betekend meestal dat er niets aan de hand is.
Terwijl ik dit schrijf denk ik bij mezelf, ja daar heeft ze wat aan. Embarrassed Wachten duurt lang ik weet het, moest zelf ook bijna 2 weken op de uitslag wachten, dat waren niet de leukste weken.
Kan je succes wensen met wachten maar ik hoop dat je heel snel bericht krijgt.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 12:18
je niet druk maken lieverd echt niet, als het wat is wordt je heel snel gebeld, bij duurde het ook 2wkn of meer en de uitslag was goed, bij ons in het dorp was het bij een paar fout en die hadden binnen 3dagen bericht ze werden gebeld, geen bericht is hier goed bericht echt waar, je moet je echt niet druk maken
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 12:29
Ik denk hetzelfde als Elma, geen nieuws is goed nieuws.
Ons pap heeft een aantal jaar geleden darmkanker gehad. Het was vrij ernstig, maar hij werd telkens na een dag of 2 dagen verder onderzocht of geholpen. Als het erg is, dan maken ze haast.
Back to Top
Boris View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juni 2012
Locatie: home
Status: Offline
Points: 1060
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Boris Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 12:48
Ik denk dat eigenlijk ook, als het niet goed is, dan had je het al wel geweten.
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 12:49
Linda, hebben ze bij het onderzoek niet gezegd hoe lang het kon duren voordat je de uitslag krijgt?Volgens mij is 2 weken niet lang.Ik snap dat je gestresst raakt maar zo als vele hobbydoosjes zeggen bij geen goed nieuws krijg je snel bericht.Ik woon op een laantje waar alle (16) buurvrouwen vorig jaar gescand zijn. Bij 1 buurvrouw zagen ze iets,deze was al onder behandeling voordat de anderen uitslag hadden.Dus we gaan uit van goed nieuws.Of werkt dat in Belgie anders??
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 12:56
volgens mij zijn ze er als de kippen bij als er wel iets te zien is.....
Geen bericht..........goed bericht!!!!
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 13:31
Ha Linda,

Ik snap je wel! Het is zo confronterend, dat wachten is ook slopend. Maar wat de dames zeggen, geen goed bericht goed bericht!
Ik heb gisteren weer een uitstrijkje moeten maken ivm baarmoederhalskanker... de 2e dit jaar :( Tot nu toe is alles goed maar de stress vliegt me ook weer aan... 3 weken wachten op uitslag.

Dikke Hug en laat ons weten dat je goed bericht hebt gekregen!!
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 16:11
dank jullie wel allemaal voor mij wat op te monteren Hug
ze hebben gezegd dat ja na 2 weken bericht zou krijgen , al dan niet goed of slecht bericht Unhappy
Dus we houden het maar bij wachten op de uitslag tot die in men bus valt Confused Heb het onderzoek ook 2j geleden laten doen en toen had ik ook zo de poepers hoor . Ik denk dat ik de volgende keer maar beter naar een arts ga waar ik direct de uitslag van weet (heb ik ook gedaan toen men vriendin net gestorven was omdat ik zo'n pijn had in men borsten en de dokter wilde me geruststellen op dat vlak )
 
Maar het doet me wel goed hoor die berichtjes van jullie te lezen , zo krijg ik wat meer hoop . Sorry dat ik zo kleinzielig doe , maar ben echt wel bang .
 
lieve groetjes Linda
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 16:28
hey meiske dat is niet kleinzielig hoor, we zijn allemaal bang voor zoiets, dus je zelf niet klienzielig noemen, met jou achter grond kan ik me dat heel goed voorstellen
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 17:02
Natuurlijk is dit niet kleinzielig. Hoe kom je daar nou bij. Met de geschiedenis van je beste maatje in je hoofd zijn jouw gedachten heel normaal. Sterkte en hopelijk krijg je gauw goed bericht.Hug
Back to Top
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Mei 2012
Locatie: Markelo
Status: Offline
Points: 1021
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 18:12
Logisch als je iets in de nabije omgeving meemaakt, dat je dan anders naar zo'n onderzoek kijkt.
Vaak is het zo dat als het goed is je het laatste bericht krijgt, maar kan me voorstellen dat het spannend voor je blijft. Sterkte dus met wachten.
 
Gr.Rianne
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 19:55
jij ook veel succes met het wachten op de uitslag Simone en laat ons hopen dat we binnen een paar dagen alle 2 zeer positief kunnen zijn over de uitslag Thumbs Up
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2012
Locatie: Twenterand
Status: Offline
Points: 1344
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 19:58
heel veel succes met afwachten hoop dat je snel mooi nieuws krijgt!!
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juli 2012 om 22:05
Het duurt twee tot drie weken voor je de uitslag hebt, en als ze wat zien heb je binnen twee dagen bericht van je huisarts. Thumbs Up
Back to Top
Elgurumi View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 217
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Elgurumi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2012 om 20:55
Zelfs als ze wel wat zien kan je geluk hebben,als het nog maar het beginstadium is.
Oost West, thuis in je eigen nest!
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juli 2012 om 21:20
wat vervelend dat je zolang moet wachten.
maar ene troost kan ik je geven.
bij mijn moeder was er vorig jaar iets afwijkends te zien en kreeg ze al binnen 1 week telefoon dat ze wat gevonden hadden.
uiteindelijk was het niks
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2012 om 02:06
nog steeds niks gekregen . maandag ?
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2012 om 08:15
Bel eens naar je huisdokter die weet het eerder ,ale bij mij tochThumbs Up
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns