Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

bevolkingsonderzoek mammografie

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1594
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2012 om 08:44
Bij ons zeiden ze dat het 4 weken duurt voor je antwoord krijgt. En dat duurde normaal zo lang bij mij ook. Behalve die ene keer dat ze iets verdachts zagen.
Als het negatief bericht is krijg je het niet in de bus per brief maar nemen ze contact op met de huisdokter die je dan contacteert en  doorstuurt voor verdere onderzoeken of herhaling van onderzoek.
(heb ik voor gehad)

http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2012 om 16:23
vandaag nog steeds niks , ik voel me zoals het weer ........ slecht
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Mei 2012
Locatie: Markelo
Status: Offline
Points: 1021
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2012 om 16:30
Weet niet hoe het in België is met de bezorging van de post, maar hier in Nederland is alles veranderd. De meeste bedrijven sturen alles per 48 uurs post, en spoed is extra betalen!
Misschien in België ook? Nog even volhouden en probeer jezelf niet helemaal gek te maken.
Zal voor je duimen.
 
Gr. Rianne
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2012 om 16:31
wat vreselijk zeg.
anders gewoon de ass. van de huisarts eens bellen.
die krijgen ook de uitslag.
misschien hebben die hem al wel.
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2012 om 10:15
Nog steeds niks vandaag Confused
moet morgen bloed laten trekken (grote check up ivm diabetes) dus dan zal ik als eerste zeker vragen of hij al iets weet over het onderzoek (mammo)
Ik durf gewoon niet naar hem bellen nu , ben bang om slecht nieuws te horen aan een telefoon .
 
bedankt iedereen voor de lieve woordjes
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2012 om 10:43
Hey Linda,
Wachten duurt zo lang hé, maar zoals den anderen reeds aangeven, denk ik ook dat je je geen zorgen hoeft te maken. Indien ze iets zien, wordt je spoedig verwittigd hoor. Artsen kunnen het hen niet permitteren 14 dagen of langer te wachten tot ze ingrijpen bij een slechte diagnose.
Maar ik begrijp je onzekerheid hoor, je hebt alleen behoefte aan (officiële) bevestiging dat alles oké is.
Je kan gerust met je arts bellen hoor, die zijn er om je te helpen. Je doet je lichaam er geen goed mee door te stressen, slecht te slapen en te piekeren. Dus pleeg gerust dat telefoontje voor jezelf en gun jezelf wat rust. Daar heb je nood aan!
 
Hou je ons ook op de hoogte wanneer je nieuws hebt ontvangen??
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Vifke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1594
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Vifke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2012 om 11:29
Als je echt zo zenuwachtig bent en kapot bent van de zenuwen doordat het weken duurt voor je resultaten krijgt  is het misschien beter niet meer mee te doen aan dat vrijwillige bevolkingsonderzoek.
http://pinterest.com/vifke/
http://amigurumibug.blogspot.be/
Back to Top
beertje1941 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 906
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer beertje1941 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2012 om 11:33
ik denk ook niet dat er wat aan de hand is mijn ervaring is als er iets gevonden zou zijn je daar allang bericht van gehad zou  hebben maar als je zo zenuwachtig bent dan ging ik mijn huisarts juist opbellen om te vragen of hij/zij al de uitslag had dit is toch ook niet leuk die onzekerheid.
denk aan je Hug
Geniet van elke dag!!!
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2012 om 11:59
ik hou jullie zeker op de hoogte hoor lieve mensen , heb de dokter gebeld met een groot ei in de broek ...... wat bleek ..... hij was op ronde Shocked
dus ik denk dat ik het beste tot morgen wacht (moet er om 9u zijn ) dus dat zal ik nog wel halen zeker Wacko
ik ga zo meteen wat afleiding zoeken bij  men kleinzoontje
 
hartelijk dank mensen Hug
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Juli 2012 om 12:02
Bel nou even, straks is de checkup voor de suiker, door je zenuwen ,ook van slag!! En je dokter wordt wel voor veel gekkere vragen gebeld. Doen hoor! Horen we van je?
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2012 om 09:46
joehoeeeeeeeeeeeeeee niks verdacht te zien en er moet geen verder onderzoek gebeuren . ben kleikeikeikeikei gelukkig met deze uitslag .
 
allemaal nog eens hartelijk bedankt voor alle steun
 
 
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2012 om 10:08
hiep hiep hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, fijn lieverd en je nu niet meer druk maken, neem er een gebakje met een kopje koffie of thee op Hug
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2012 om 10:16
Linda,wat fijn. Gefeliciteerd. Is een hele opluchting voor je.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2012 om 11:45
Hugwat een heerlijk bericht
Back to Top
beertje1941 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 21 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 906
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer beertje1941 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2012 om 12:50

een heel fijn berichtThumbs Up

Geniet van elke dag!!!
Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2012
Locatie: Twenterand
Status: Offline
Points: 1344
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2012 om 13:11
wat een mooi bericht zeg!!
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2012 om 13:36
Geweldig nieuws!!
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2012 om 14:02
Dit was waar iedereen op hoopte!! Uitstekend nieuws!!
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2012 om 14:07
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juli 2012 om 14:08
sorry ik klikte per ongeluk op verzenden, sorryConfused
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns