Blocken |
Reageer |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 13 September 2014 om 15:56 |
Zou blocken ook kunnen op een tuinstoelkussen? Die dingen zitten de hele winter zonder werk.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik zou het toch ten laatste in de maand november doen dan en zonder handdoek eronder, dan hebben ze nog tijd genoeg om te drogen tegen de lente.
|
|
lidy*
Hobbywonder Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou niet weten waarom niet. Je ruimt ze toch niet weer op voordat ze weer helemaal droog zijn, neem ik aan? Als de maat groot genoeg is voor het blovken werk (desnoods leg je er 2 of 3 naast/bij elkaar), lijkt het me een prima 'blocking board'.
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Online Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk zelfs dat ze je heel dankbaar zijn .
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb een groot wasrek, waar ze dan op mogen liggen, beter dan in en plastic zak achter de schotten liggen, toch?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lidy*
Hobbywonder Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ze zullen je zeker dankbaar zijn dat je ze ook in het koude seizoen nog een nuttig bestaan geeft!
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
prima idee!!
doe t zelf op een oude matras, met plastic erop en dan een schoon laken en huppatee prikken maar! (eerst wel ff alle zooi van mn zoon eraf kiepen) |
|
Ien
Hobbywonder Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb een piepschuim plaat. Bekleed met oud dekbed overtrek.
Werkt goed voor kleine dingen. Grotere projecten passen helaas niet en heb daar dan ook niks voor. Dus... Met het idee van de tuinstoel kussens breng je mij op een idee. Top |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik gebruik ook de extra logeermatras (de oudste) met een of meer badlakens erop.
|
|
Hulten1
Hobbyguru Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2354 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij onze vaatwasser zaten grote piepschuim platen rondom in de doos ter bescherming. Die gebruik ik nu als block mat. Wanneer ik ze aan elkaar leg kan ik er een hele sprei op blocken als ik dat zou willen :)
Enige nadeel is dat de gaatjes van de spelden blijven zitten. Maar zoveel block ik nou ook weer niet, dus heb ik er voorlopig nog geen last van. |
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ben ik heel dom als ik vraag wat "Blocken" is?
Als ik erop google kom ik op het "blocken" van personen in verschillende apps tegen.... |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
nee gij zijt ni heel dom, zelfs ni gewoon dom. maar blocken is dus iets opspannen en vochtig maken en zo laten drogen. en dat is beter dan oppersen, want dan is de rek eruit als ge wol opperst.
http://www.allesoverbreien.nl/blocken.html |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
als ge het niet gevonden hebt en ge zou het niet vragen dat zou pas heel dom zijn.
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
heb net mn strijkplank in gebruik genomen om te blokken!
|
|
Ien
Hobbywonder Lid sinds: 10 December 2013 Status: Offline Points: 820 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik net mijn piepschuim plaat.
Heb mijn vestje klaar... Maar helaas net te klein bij mijn middel, waardoor hij gaat trekken als ik hem dicht wil maken. Even iets spannen dus |
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank voor de uitleg Bep.
Duidelijk. |
|
simonevv
Hobbyguru Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik gebruik de foam puzzel van mijn kleindochter. Zij puzzelen, oma gebruiken en weer opruimen
|
|
|
|
breienmaar
Post Options
Thanks(0)
|
ook een goed idee!
meestal ligt de kringloop vol met deze puzzels! |
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
goeden middag
denken de stoelkussens van hun welverdiende vakantie te gaan genieten ja jij ze nog aan vakantiewerk helpen ik hoor ze al protesteren vind je dat zelf ook niet een beetje zielig? groet van nia |
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |