Blog |
Reageer |
Autheur | |
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 11 December 2017 om 18:30 |
Er zijn hier veel doosjes met een blog ,ik wil al zo lang eentje maken . Hoe doe je dat en waar haal je al die afbeeldingen en is het betalend ,kan iemand wat uitleg geven aub 🎅
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
https://nl.simplesite.com/pages/startwizard.aspx?target=ftp3%3acrea&culturekey=nl&partnerkey=ffgoogle%3aEUR_NL_NL_Search_BlogEM_CampaignID%3d798972624_AdGroupID%3d44180416231_MatchType%3de_Keyword%3dhoe+maak+je+een+blog+aan_KeywordID%3dkwd-65371674976_Device%3dc_Network%3dg_Geo%3d9064851_233278439032&gclid=CjwKCAiA9rjRBRAeEiwA2SV4ZQgARSKFp5Cp_0myWH-K_YZv6y47v8aR6i33eFzwc9GhgOrv2y8DLhoC71EQAvD_BwE
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Op google getypt: Hoe maak je een blog aan?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zelf heb een blog bij blogger.com het kost niks en kun je daar aanmaken...
Je begint met het kiezen uit verschillende ontwerpen welke jij voor jou site graag zou willen gebruiken... Daarna kun je gaan schrijven en foto's toevoegen... Alles wat je niet publiceerd is niet te lezen voor de rest van de wereld... Ben je klaar met wat je wil schrijven en laten zien druk je op publiceer en dan kan de rest van de wereld jou blog zien... Wat leuk is dat je bij statistieken kan zien hoeveel mensen je blog lezen... Mensen kunnen je volgen ( niet dat er bij mij al volgers zijn )... En ook leuk mensen kunnen een berichtje voor je achterlaten... Verwacht niet dat als je eerste post gepubliceerd is dat je gelijk 100 mensen hebt die het lezen... Nee zelfs andersom laat je link terugkomen bijvoorbeeld hier in je handtekening... Je zult er namelijk zelf voor moeten zorgen dat mensen jou blog willen gaan lezen... We helpen je natuurlijk graag op weg... Als je nog meer wilt weten geef maar een gil... |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank u ,zal eens rustig aan beginnen🎅
|
|
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja gewoon proberen, de mijne ligt te zieltogen - soms willen de woorden niet komen
|
|
suziesfreubels
Hobbyguru Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het volgende bericht staat bij mij al eventjes klaar...
Maar ja nu nog de foto's maken die ervoor nodig zijn ... En op de een of andere manier wil dat nu niet echt lukken... |
|
JMB
Hobbyguru Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn blog is http://jmmaaksels.blogspot.nl/
Het is ook leuk dat je bij Statistieken kunt zien hoeveel bezoekers er zijn geweest en uit welke landen ze komen.
|
|
pareltje2011
Post Options
Thanks(0)
|
Ga dat van jou proberen jmb want het lukt niet bij blogspot er is altijd wel iets dat niet goed is,en daar baal ik van😣
|
|
|
JMB
Hobbyguru Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Post Options
Thanks(0)
|
Maar die van mij is ook van blogspot hoor. Lukt je iets niet stuur me maar een mailtje, dan probeer ik je wel te helpen.
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |