Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

boeken in de uitverkoop bij bol.com

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: boeken in de uitverkoop bij bol.com
    Posted: 06 April 2018 om 20:18

even scrollen en er zijn een 18 tal pagina's met allerlei hobbyboeken fiks afgeprijst

Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 April 2018 om 22:46
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2018 om 08:37
Reuze bedankt! Wat een geweldig aanbod. Ik zie al zoveel nuttige boeken voorbij komen. Hint voor mijn man om voor mij verjaardagscadeautjes te bestellen.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2018 om 09:58
dank je C4th ik zie nu dat er een http:// teveel staat
sorry 
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 April 2018 om 20:20
Graag gedaan nia, zo helpen we elkaar toch allemaal
Back to Top
Cocos View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 9 hours 13 minuten geleden om 10:47
Kennen jullie Het grote singer naaiboek en is dat de moeite waard?
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 4 hours 7 minuten geleden om 15:53
Helaas ken ik het niet. Het ziet er leerzaam uit. De vraag is natuurlijk hoeveel ervaring je hebt waardoor veel informatie uit het boek voor jou al bekend zou zijn. Want het hoort niet bepaald tot de "aanbiedinkjes".

Back to Top
Cocos View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cocos Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 4 hours 1 minuten geleden om 15:59
Nee, het is prijzig bij Bol.
Maar in Belgiƫ had Colruyt het in de aanbieding voor 20 euro.
Iemand bood het mij aan voor die prijs.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 2 hours 44 minuten geleden om 17:16
Van zo'n prijsje zou ik niet wakker liggen. De reviews op de site van Bol over dit boek zijn erg goed. Alleen moet je bij de beschrijvingen over naaimachines wel even de "omslag" van Singer naar je eigen machine maken.
Back to Top
 Reageer Reageer
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Deze pagina werd gegenereerd in 0.063 seconden.
Lang Yarns Bergere de France