Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Boeken voordeel

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Boeken voordeel
    Posted: 27 September 2015 om 14:26
Ik was sjoppen in Apeldoorn en eigenlijk op zoek naar het boekje dat ik een maand geleden zag - titel onbekend, maar met zo'n Kumihimo schijf erbij.
Kon ik toch nergens slagen . . . tot we op het allerlaatste bij de boekenvoordeel winkel kwamen.
Het gewenste boekje - 50 gevlochten kettingen, armbandjes en accessoires (Beth Kemp) voor de verjaardag van een van de nichtjes - hoera.
 
Daarna gewoon simpelweg gevallen voor (haathaken) - Haak je eigen autotjes van Christel Krukkert en 100 zigzag- en golfpatronen om te haken.
En naaien met de lockmachine van Julia Hincks, dit omdat ik alleen zo'n mini gebruiksaanwijzing heb, waar je helemaal niets aan hebt.
 
 
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2015 om 09:50
haken haten en een boekje kopen, kijk zo verslavend is t nu!LOL
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2015 om 10:47
Ik haak nooit af!

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2015 om 10:58
Originally posted by breienmaar breienmaar wrote:

haken haten en een boekje kopen, kijk zo verslavend is t nu!LOL
Jaha, dat boek met die golven en zigzag's is heel mooi Thumbs Up, je kunt er ook gewoon in bladeren en dan zuchten LOL, maar ik zag veel patronen
zijn gewoon voor beginners.
Die autotjes heb ik hier vaak langs zien komen, dus tsja ja nou ja wie weet Confused.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns