Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Boekenfestijn Americahal

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Boekenfestijn Americahal
    Posted: 08 Juni 2012 om 16:01
Van 21 tot en met 24 juni. In Apeldoorn.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Seeke69 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 April 2012
Status: Offline
Points: 1855
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Seeke69 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 17:07
Altijd leuk. Ik ben laatst in Maastricht geweest maar ze hadden helaas niet zo heel erg veel over haken en breien.

<a href="http://postimage.org/" rel="nofollow">free picture ho
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 18:00
ik ben net in Antwerpen geweest en niets voor mezelf gekocht viel mij dit jaar tegen, mijne vriend was wel tevreden die heeft voor 80€ aan strips gekocht


Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 April 2011
Status: Offline
Points: 1076
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 18:17
Volgende week in Leeuwarden. Ik ga samen met mijn zusjes heen. Ik hoop wat mooie kinderboeken te scoren.
Veel liefs van Marieke
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 19:22
Ik heb net voor mijn verjaardag een e-reader gekregen, dus als ik nu weer boeken ga kopen, lopen ze hier thuis te piepen dat ik net zo goed niet zo'n ding had kunnen vragen Big smile
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
lieveheersbeestje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2012
Locatie: rotterdam
Status: Offline
Points: 458
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lieveheersbeestje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Juni 2012 om 20:32
ach lekker laten piepen joh
Back to Top
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Mei 2012
Locatie: Markelo
Status: Offline
Points: 1021
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2012 om 07:42
Staat al op de agenda voor vrijdag 22 juni Heb er al speciaal een vrije dag voor opgenomen.
We gaan ieder jaar met een aantal dames hier uit de buurt.
Meestal kunnen we het net redden om op tijd de kids weer op te halen van school. Besteed nu veel vrije tijd aan lezen en sinds kort ook haken. Nooit geen vrije tijd genoeg helaas.
 
Gr. Rianne
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2012 om 09:01
Misschien is het handig om een dame, die niet van lezen houdt, hierbij te betrekken. Die mag dan de kinderen opvangen.

Ik wens jullie net zo veel plezier als ik ook zal hebben (en dat is heel veel). Ik hoop donderdag te gaan, maar als er iets tussenkomt, wordt het vrijdag. Ik ben die mevrouw met de grote grijns op haar gezicht en het volle karretje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2012 om 14:53
Magtelt, ik ga aan Ton zeggen dat hij de giro opslot moet gooien. We zitten nog niet op de helft van ons salaris. en je weet aan het eind van ons salaris hebben we nog een stukje maand over LOL
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2012 om 16:47
Meneer heeft net op marktplaats een klok gekocht, identiek aan de oude, met drie melodietjes en slagwerk. Hij wil ze net na elkaar laten slaan. En dan zou ik niet naar boekjes mogen kijken? Ik dacht het niet (of juist wel).

Loesje was goed, hè?: Geloof je in liefde op het eerste gezicht of zal ik nog eens voorbij lopen?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.436 seconden.
Lang Yarns