Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

boekenfestijn

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: boekenfestijn
    Posted: 10 Oktober 2015 om 20:45
http://boekenfestijn.com/boeken/sport-hobby


als je niet naar het boekenfestijn kunt, je kan nu ook de boeken online bestellen.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2015 om 23:43
Oh, helemaal top... Heb het Apeldoornfestijn gemist dit jaar... Dit is echt een uitkomst :)
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2015 om 09:19
Zo weer een tientje lichter LOL of moet ik zeggen 13 euro (incl. verzenden) Geek
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2015 om 09:28
Welk boek heb je aangeschaft?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2015 om 12:53
als alles meezat heb ik knit en crochet combined besteld. Zonder verzendingskosten want mijn dochter kon ook nog van alles gebruiken dus hebben we het samen gedaan en kwamen we aan 0 verzendingskosten.

Juist gezien dat het boek niet meer voorradig is nu. Ik hoop dat het er nog wel was toen ik bestelde.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2015 om 10:40
Een boek over rokken naaien (voor die mevrouw die altijd een broek draagt), een boek over acryl verven, modetekenen (plat tekenen)
en bouw je eigen serre  . . . (dat zal wel dromen blijven, maar voor 99 cent is dat best een goedkope droom)
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2015 om 00:09
Bij mij zat het meer richting 30 Euro...
Grote AA gids Great Britain, Capitool Schotland (ja, 't is ook een hobby :) ).
Daarnaast nog een boek over wijn (nog een hobby), een boek van Mary Higgins Clark dat ik nog niet had voor mijn verzameling en daarnaast nog even een miskoopje van Clive Cussler, dacht dat het een grote paperback zou zijn, maar 't blijkt een kleine pocket en ik heb een hekel aan pockets. Helemaal geen moeite met lezen, maar vind de kleine regelafstand gewoon niet fijn lezen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2015 om 09:48
Soms heeft een boek het gewoon niet. Letters te klein of een vreemd lettertype. Ik heb een hekel aan een boek in de tegenwoordige tijd. Ik vind dat zo stokkerig lezen. Ik houd ook niet van brievenromans of de actuele variant emailromans.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2015 om 10:29
Gisteren al dingdong, de boeken zien er prima uit - alleen dat boek over plat tekenen zal snel een zwieper krijgen. Het rokkenboek
is ok en ik krijg steeds meer het verlangen om te kunnen naaien, nu nog even die drempel over. Gaan zitten en doen . . . het helpt
ook niet dat de naaimachine naast de breimachine staat, die lonkt harder.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2014
Status: Offline
Points: 1788
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2015 om 23:16
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik heb een hekel aan een boek in de tegenwoordige tijd. Ik vind dat zo stokkerig lezen.


Daar heb ik geen problemen mee, maar ergens in 1998 heb ik een boek gekregen dat zich afspeelde in 2020... Heb het boek na vijf bladzijden aan de kant gelegd... Nog een jaar of 5 en ik zal eens kijken of ik het nog ergens kan vinden, misschien dat het me dan meer aanspreekt (ben niet zo van de Toekomst-boeken).
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2015 om 10:57
Ik lees nu een boek van Herman Brusselmans (ja hoehoe Herman, er zijn mensen die jouw boeken lezen) en soms vraag ik me af
waarom ik het lees en toch lees ik door - is dat dan de kracht van een schrijver? Hij rookt, hij vervloekt zijn aanstaande ex-vrouw en drinkt
Fanta en dat een boek lang - heb het bijna uit Geek pfoei.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2015 om 11:33
dan hebt ge waarschijnlijk een van zijn properdere boeken.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2015 om 13:20
Originally posted by bep bep wrote:

dan hebt ge waarschijnlijk een van zijn properdere boeken.
Denk je ??? LOL 
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns