Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Bollo de beer

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Bollo de beer
    Posted: 21 Augustus 2012 om 11:08

Wie is er wel eens op Landal geweest, en kent hun mascotte-beer? Onze jongste noemde hem vroeger al Bollebo de beer Smile. Hij wilde dat ik er eentje kocht in de winkel, maar dat doet mama natuurlijk niet hè Wink. Hier *klik* kun je het haakpatroon vinden.

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 11:16
toch fijn zo'n handige mama. (heb jij wel eens onmogelijke verzoekjes gehad van je kinders)
lydia wijsbroek
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 11:29
Originally posted by l.wijsbroek l.wijsbroek wrote:

toch fijn zo'n handige mama. (heb jij wel eens onmogelijke verzoekjes gehad van je kinders)
Onze oudste zou graag een drumstel gehaakt hebben, tja.......
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 11:52
leuk om verzoekje te maken en een gehaakt drumstel hahaha och wie weet werkt  iemand dat patroon ook nog eens uit
ik haak dingen en daaruit kunnen ze kiezen met 8 kleinkinderen zit het op verzoek haken niet in
LOL
Back to Top
jolanda24 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 24 Juli 2012
Locatie: Rotterdam
Status: Offline
Points: 279
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jolanda24 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 13:00
Hij ziet er erg leuk uit. Je zoon zal wel blij zijn met zo'n creatieve mama.  Smile
gr.Jolanda
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 16:13
Leuk, wij gaan meestal naar Landal op vakantie, gelukkig willen ze hier geen Bollo knuffel, ik ben niet zo van het knuffels haken.
En Carlaevelien, ik heb wel een patroon van een drumstel, als je dat wilt, wil ik wel proberen het te scannen, het is een hele lichte afdruk, dus ik weet niet of h.et lukt
Groet,

Yobsje
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 17:24
Lief van je Yobsje, maar ik heb er al 1 gekregen. Smile
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2012 om 19:55
Voordeel van een gehaakt drumstel is dat het niet zo veel lawaai maakt als een echte.LOL
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 00:58
Originally posted by zazia zazia wrote:

Voordeel van een gehaakt drumstel is dat het niet zo veel lawaai maakt als een echte.LOL

LOLdat zat ik dus ook te denken maar  jij hebt het al geschrevenLOL

die beer is trouwens wel echt leuk geworden zeg  mijn complimenten.ClapThumbs Up


Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 06:39
Dankjewel voor het patroon!!!!
Hartstikke leuk zeg!!
En ik ben tegenwoordig helemaal van het beren haken en breien Big smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 12:14
Originally posted by Marileen Marileen wrote:

Dankjewel voor het patroon!!!!
Hartstikke leuk zeg!!
En ik ben tegenwoordig helemaal van het beren haken en breien Big smile
Dan wens ik je alvast veel plezier met deze Wink.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 12:43
Big smile Dat gaat vast wel lukken!!! Big smile
Ik haak nooit af!

Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 08 Mei 2012
Status: Offline
Points: 698
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 12:46
.
Back to Top
joanneke1981 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 20 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer joanneke1981 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 13:11
Wat leuk, wij gaan binnenkort op vakantie bij die beer :) zullen mijn kinderen geweldig vinden!
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Augustus 2012 om 14:36
Sun-Kitty, je hebt mail.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns