Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Borduurpatroon Stormy van Tom Allen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
*Mas* View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 30 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 334
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *Mas* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Borduurpatroon Stormy van Tom Allen
    Posted: 22 Mei 2013 om 22:49
Hey allemaal,

Op HeavenandEarthdesigns heb ik een gaaf borduurpatroon gevonden van Tom Allen, het heet Stormy. Dit is de link: http://heavenandearthdesigns.com/index.php?main_page=product_info&products_id=9514

Nu ben ik wat terughoudend met het kopen in het buitenland en zou het liever kopen via een nederlandse site. Ik heb al verschillende sites die borduurspul verkopen gemaild, maar helaas nog steeds zonder resultaat... Als iemand enig idee heeft waar ik het zou kunnen kopen of hoe ik er aan kan geraken zou ik daar als uilen liefhebster enorm mee geholpen zijn :)
Groetjes,
Marcha
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2013 om 07:21
Je kunt daar gerust bestellen hoor,ik heb het ook een paar keer gedaan,je betaald met paypal en krijg je patroon gelijk op de pc even opletten want die moet je gelijk downloaden en opslaan
Groetjes jenny

O ja bij de borduurbrink verkopen ze ook de patronen van hun en ook bij de spinnerij
Groetjes jenny
Back to Top
*Mas* View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 30 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 334
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *Mas* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2013 om 08:44
Paypal heb ik niet, ik snap er ook niks van hoe dat allemaal werkt. De Spinnerij heb ik gemaild, maar tot nu toe geen reactie van ze. De andere die je noemt zal ik eens kijken, thanks.
Hopelijk lukt het alsnog, anders gaat t helaas over. 
Groetjes,
Marcha
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2013 om 10:10
Hoi Marcha,
Ik heb het gevonden en ja de Spinnerij heeft het (zie bijgaande link).
Hoop dat je hier verder mee kunt.
Groetjes,
Dilianne
Back to Top
*Mas* View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 30 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 334
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *Mas* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2013 om 11:27
Naah hoe kan het nou dat ik die niet gevonden heb??
Geweldig Dilianne, heel erg bedankt! Je bent mijn held van de week Clap
Groetjes,
Marcha
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Mei 2013 om 21:22
Fijn dat het alsnog gelukt is,het zijn prachtige patronen,maar ik hield het niet vol,ze zijn zooo groot en best veel kleuren
Maar die patronen leven gewoon echt,dus 23,00 lijkt duur voor alleen het patroon,maar je bent er lang zoet mee.
Laat je het nog weten?
Groetjes jenny
Back to Top
*Mas* View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 30 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 334
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *Mas* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2013 om 18:26
Gerbera: op dit moment heb ik nog een patroon liggen dat ik nog af moet maken en ééntje die ik daarvoor nog wil doen met een sneeuwuil. Deze ga ik dus zeker aanschaffen, maar het duurt vast nog even voor ik eraan begin. 
Vind het heerlijk om lang met een patroon te doen en ik ben zo dol op uiltjes. Dus deze mag zeker niet ontbreken.

Onderstaande maak ik nu, 34 kleuren.


Groetjes,
Marcha
Back to Top
Cozz View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 2937
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cozz Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Mei 2013 om 20:37
oeh wat mooi allemaal 
wil wel graag foto´s zien als het af is 
kan ik mee kwijlen hihi 
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2013 om 19:56
Ja die uil is prachtig,ik ben nu aan 2plaids bezig,als die af zijn ga ik een poging doen om er ook 1te borduren.
Ik ben meer een winter borduurster.
Ik hou je op de hoogte,misschien kan je me dan er door heen sleuren ha ha,want ik ben niet het geduldigste type
Veel borduur plezier
Groetjes jenny
Groetjes jenny
Back to Top
*Mas* View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 30 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 334
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *Mas* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2013 om 15:42
Mocht iemand overigens interesse hebben in het patroon van de uil die ik hierboven postte, laat het me dan maar even weten :) Stuur ik hem naar je door.
Groetjes,
Marcha
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2013 om 19:29
Heel lief van je mas,maar ik zou het niet doorgeven,anders krijg je misschien problemen met copyright
Ik zag het toevallig staan op de heaven and earth site staan.
Je weet maar nooit.
Ik blijf je volgen,ik heb de moed nog niet voor zo,n groot project,maar door jou ben ik wel ff naar de site gegaan,en heb een hele
leuke ontwerper gevonden met hele schattige muisjes,dus misschien voor de winter
Groetjes jenny
Groetjes jenny
Back to Top
*Mas* View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 30 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 334
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer *Mas* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2013 om 08:29
O maar ik bedoelde ook niet die van Heaven and Earth hoor, maar het andere uiltje dat ik gepost heb en waar ik nu zelf nog aan bezig ben (kerkuil) :) Die heb ik zelf ook ooit een keer via de mail van iemand gekregen en daar was ik heeel erg blij mee. Als ik iemand anders er ook blij mee kan maken dan zou ik dat leuk vinden.

Groetjes,
Marcha
Back to Top
Gerbera View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 Maart 2012
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Gerbera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2013 om 09:25
Oh oke dan heb ik niet goed gelezen
Groetjes jenny
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 Juni 2013 om 19:48
Hoi Marcha,
Naar aanleiding van jouw zoektocht naar een patroon van heaven and earth design (tom allen - stormy), ben ik zelf ook eens ff op de website van de spinnerij gaan kijken naar deze heaven and earth patronen en hier kwam ik ontzettend mooie patronen tegen van een zekere Zindy Nielsen (You and I). Na wat informatie op te hebben gevraagd bij de spinnerij over het hele pakket ben ik nog aan het uitzoeken of ik alles zelf ga kopen, stof/garen etc., of dat ik het hele pakket bij hen ga bestellen.
In ieder geval heb jij mijn interesse gewekt!
Groetjes,
Dilianne
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns