Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Brei- en Hakerij

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Brei- en Hakerij
    Posted: 09 Oktober 2017 om 16:44
Vanmiddag ben ik voor het eerst binnengestapt in een winkelpand dat gebruikt wordt door een gezellige club dames die van breien, haken en borduren houdt. 

Brei- en Hakerij van Almere Buiten

Je mag gewoon aansluiten met je eigen handwerkje dat je van thuis meeneemt. Er is ook een mogelijkheid om met materiaal van hun iets te maken voor de verkoop. Er wordt koffie en thee geschonken voor 0.50 cent per kop.

Openingstijden: 
maandagmiddag van 13.30 uur tot 16.30 uur
dinsdag tot en met vrijdag op de ochtenden van 10.00 uur tot 13.00 uur
vrijdagavond van 19.00 uur tot 21.00 uur

Daar zal ik wel eens vaker naar toe gaan. Smile

Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Online
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2017 om 09:29
dat klinkt gezellig ik zou willen dat er zoiets bij mij in de buurt is
veel plezier voor de volgende keer dat je er heen gaat

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2017 om 10:24
Daar heb ik ook lang naar moeten zoeken. Zeker in een stad als Almere zijn mensen die handwerken een bijzonder soort.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2017 om 10:47
Leuk dat ze zo vaak open zijn voor de handwerksters, die bij elkaar willen zitten. Het is gezellig, je inspireert elkaar, geeft ideeën en patronen door. En je kunt je creaties laten bewonderen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Oktober 2017 om 18:33
... en ook leuk dat ik er lopend, fietsend of desnoods met de bus heen kan. Makkelijk bereikbaar. Ik heb er al inspirerende dingen zien hangen.
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2017 om 18:07
Ik ben 2 weken terug ook naar zo iets gegaan, het is ook een vrije inloop en je neemt je eigen handwerkje mee.
Het is op de donderdagmiddag van 14.00-16.00, er wordt 2x koffie en thee geschonken voor Euro 1,00.
Het is een groep van 10 vrouwen en zitten leuk met elkaar te praten en laten de werkstukken aan elkaar zien.
En ga morgen voor de 3e keer heen. Ik heb er ook lang naar gezocht.

Niania je anders moet je eens kijken bij deze sites, misschien is er zoiets ook bij jou in de buurt.
Dit is in samenwerkingen van het ouderenfonds.

breiclafé

Ik kan niet vinden en zien of die door heel Nederland zijn.

http://www.wonenpluswelzijn.nl

Ik hoop voor je dat je ook iets vind! Succes er mee.

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Oktober 2017 om 21:48
Ik meen, dat er in bejaardenhuizen handwerkclubs zijn, ik ga naar de soos in Apeldoorn Zuid elke donderdag, en in het centrum is er Ontmoet & Co, waar op woensdag wordt gehandwerkt en waar men kan lunchen. Er zijn meer creatieve activiteiten en andere gezelligheidsclubs.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Online
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2017 om 08:55

Niania je anders moet je eens kijken bij deze sites, misschien is er zoiets ook bij jou in de buurt.
Dit is in samenwerkingen van het ouderenfonds.

breiclafé

heel erg bedankt voor deze link 

heb niet geweten dat er zelfs bij ons in het dorp een brei/haak/borduur enz  ochtend aanwezig is 

ik ga daar binnenkort eens kijken 

Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2017 om 12:36
oh dat is fijn voor je! Ik hoop dat je er bij aan kunt sluiten en er gezelligheid vind

Back to Top
 Reageer Reageer
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Deze pagina werd gegenereerd in 0.059 seconden.
Lang Yarns Bergere de France