Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Buiten zitten

Reageer Reageer Pagina  <123
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2018 om 17:51
Grote legpuzzels liggen tegenwoordig in wachtkamers. Bij ons op de sportschool/fysio en in het oncologisch centrum in Deventer heb ik ze gezien.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Mei 2018 om 23:11
Ik heb hier nog een aantal nieuwe legpuzzels liggen van Jan van Haasteren. Die vind ik plezant om te maken (in de winter). Of de puzzels van Wasgij.

Logigrammen is ook heel plezant.
Ge kunt alleen uzelf vertrouwen en dan nog.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2018 om 08:17
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Grote legpuzzels liggen tegenwoordig in wachtkamers. Bij ons op de sportschool/fysio en in het oncologisch centrum in Deventer heb ik ze gezien.

Dat kan heel gevaarlijk zijn als je daar vatbaar voor bent dan blijf je daar uren hangen om te puzzelen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Mei 2018 om 10:29
Nou, als ze gehaald zijn voor hun behandeling en daar mee klaar zijn, hebben ze haast om weg te komen. Het kan natuurlijk wel, dat ze tegen hun behandelaar zeggen: "Nu even niet, de puzzel moet af". Ik zit meestal in wachtkamers met een makkelijk haakwerkje. Dat stop je zó in de tas.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Mei 2018 om 21:10
Toen mijn schoonopa voor bestralingen moest lag daar altijd een panoramapuzzel van de taj mahal. Ik heb er vaak aan gepuzzeld maar volgens
mij braken ze dat ding iedere 2 dagen expres weer af - ik heb m nooit compleet af gezien.
Back to Top
handwerkjuffie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer handwerkjuffie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2018 om 13:39
Nou, lw1463, dat is dus lekkere bezigheidstherapie, haha! Maar iedereen zit daar natuurlijk aan, en misschien dus ook wel kinderen die weer iets afbreken? Maar als hij ooit af komt, zal hij best wel heel mooi zijn...
Back to Top
Lao-tse View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lao-tse Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2018 om 19:11
Wat grappig ....
Als je in het begin een paar keer dit topic hebt gelezen en nu na wéken weer eens gaat kijken ga je je echt afvragen wat de link tussen buiten zitten en legpuzzels is.
Big smile
Net zoals je tijdens een gesprek ineens bedenkt dat je het over heel iets anders hebt dan waar je mee begon.
En dan uitzoeken hoe je van een kleuter opmerking op de elfstedentocht bent uitgekomen.(voorbeeld, he?)

Hier is dat makkelijker terug te vinden, als je dat zou willen.
Het tegenovergestelde van de liefde is niet de haat, maar onverschilligheid.
© Elie Wiesel
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Mei 2018 om 20:11
Ha-ha, dat heet "voortborduren". Je knoopt een nieuwe draad aan het laatste rafeltje dat je te pakken kan krijgen en er ontstaat weer wat nieuws.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Deze pagina werd gegenereerd in 0.098 seconden.
Lang Yarns Bergere de France