Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

cadeautjes ramp!

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
kris85 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 29 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kris85 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: cadeautjes ramp!
    Posted: 08 November 2011 om 14:03

ik ben nu al 2 maand bezig voor mijn meisje van 11 maand voor sinterklaas wat te verzinnen en voor haar eerste verjaardag.

 

ik weet niets

 

ze vind niets echt leuk en we hebben al best wat speelgoed van de oudste.

ze houd van clowntjes maar er is niet echt iets te vinden

wie o wie weet waar ik iets leuks kan vinden wat me geen rib uit mijn lijf kost. of heeft er een leuk idee wat ik wel kan geven.

ze kan lopen en kruipen een loop fietsje o.i.d. hebben we al..

blokjes vind ze leuk en hebben we al bergen van

autos vind ze leuk maar waar haal ik die voor vanaf 12 maand?

 

het is echt een ramp, naast sinterklaas is ze dus ook al bijna jarig

In een huis waar liefde woont, daar rekken de muren op.
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 14:16
Ik heb mijn dochter vorig jaar toen ze 11 maand was vooral kleertjes gegeven voor Sinterklaas. Ze kreeg van anderen o.a. stapelbekers, een loophondje, een tasje. Voor haar verjaardag heeft ze een bedelarmbandje gekregen van Bellini, dat is een kleinere versie van Pandora, ze heeft het armbandje sindsdien niet meer afgehad. Ook kreeg ze een Little Baby Born, zo'n zacht popje, daar speelt ze nog veel mee. Een keukentje hadden we al, maar daar speelt ze ook dagelijks mee. Ik ken je probleem, onze jongste is de vierde dus het huis is al vol met speelgoed. Ze krijgt in januari vooral speelgoed waar de oudste drie mee hebben gespeeld, even inpakken en voor haar is het weer nieuw, want het staat al meer dan een jaar op zolder. Voor Sinterklaas kan dat niet want er zijn nog twee die geloven en die weten precies wat er op zolder staat.
Groet,

Yobsje
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 14:27
Zou inderdaad voor iets van een pop gaan. En dan wat 'nuttige' spullen, zoals kleren enzo.

Als je het met de hele family viert, kun je ook alvast iets van speelgoed geven waar ze over een paar maand wat mee kan gaan doen. Als ze zelf toch weinig belangstelling voor speelgoed heeft, maakt dat verder niet uit toch? Dan speelt ze waar ze qua leeftijd mee spelen kan en over een paar maanden heb je vast een voorraadje.
Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 Mei 2009
Status: Offline
Points: 1363
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 14:33
Qua auto zou je aan zoiets kunnen denken:



Maar volgens mij heb ik bij de Toy champ ed ook wel plastic auto's voor 12+ maand gezien.
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
Back to Top
kris85 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 29 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kris85 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 16:16

@naemi die is leuk!!!!

ik ga hem eens googlen

 

@yobsje dat inpakken kan ik wel doen voor haar verjaardag, ik heb een hele voorraad bij mijn moeder staan

little babyborn klinkt leuk misschien kan ik er dan een clowntje van maken!

@by ieke kleertje krijg ze inderdaad ook, ik ga er vanavond mee bezig om ze te maken.

Wil haar graag ook wat te spelen geven, maar die auto is geweldig

In een huis waar liefde woont, daar rekken de muren op.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 19:06

Hoi, hoi,

Ik kreeg voor mijn 1e verjaardag van mijn opa en oma een zilveren bedeltje voor aan een bedelarmband. Geen pandora oid dat bestond toen nog niet. Gewoon een zilveren kinderbedeltje van de juwelier.

Dit kreeg ik iedere verjaardag en voor Sinterklaas voor mijn 4e verjaardag kreeg ik de armband. Omdat ik toen een kinderpolsje had en daar werden de eerder verkregen bedeltjes aan gezet.

Zo kreeg ik iedere verjaardag en Sinterklaas een bedeltje en op mijn 21 was mijn armband vol. Ik had inmiddels voor mijn 12e verjaardag een grotere armband gekregen (volwassen model).

Dit vond ik zelf heel erg leuk en dit heb ik ook gedaan toen mijn nichtje geboren werd. Ze kreeg iedere verjaardag 1 bedeltje en met haar afgelopen 4e een armband. Ik had toen stiekum alle andere bedeltjes van mijn schoonzus meegekregen om eraan te laten zetten.

Is dit een idee?

Verder hoef je echt niet te gek te doen als ze 11 maanden is en vlak erna jarig is. Mijn ervaring is dat de familie ook met bergen komt, dus je krijgt genoeg. Inderdaad denk aan kleding en bijv. 1 speelgoed dingetje is leuk hoor.

Mijn oudste zoon kreeg voor zijn 1e verjaardag een rode auto van Ambi Toys met een los berenknuffeltje erin en balletjes in de wielen die rondrommelden als je met de auto reed

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 20:09

Ik zou het niet te gek maken, een paar eenvoudige dingen. Op die leeftijd heeft de betaalde prijs nog totaal geen invloed op het wel of niet leuk vinden van het cadeau. Dat komt nog wel, en dan wordt het pas echt lastig.

Als je ook oudere kinderen en/of neefjes en nichtjes hebt, zou ik ze zelf een oud speelgoedje laten inpakken en geven. Is ook leuk.

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 21:14
Originally posted by Jips Jips wrote:

Hoi, hoi,

Ik kreeg voor mijn 1e verjaardag van mijn opa en oma een zilveren bedeltje voor aan een bedelarmband. Geen pandora oid dat bestond toen nog niet. Gewoon een zilveren kinderbedeltje van de juwelier.

Dit kreeg ik iedere verjaardag en voor Sinterklaas voor mijn 4e verjaardag kreeg ik de armband. Omdat ik toen een kinderpolsje had en daar werden de eerder verkregen bedeltjes aan gezet.

Zo kreeg ik iedere verjaardag en Sinterklaas een bedeltje en op mijn 21 was mijn armband vol. Ik had inmiddels voor mijn 12e verjaardag een grotere armband gekregen (volwassen model).

Dit vond ik zelf heel erg leuk en dit heb ik ook gedaan toen mijn nichtje geboren werd. Ze kreeg iedere verjaardag 1 bedeltje en met haar afgelopen 4e een armband. Ik had toen stiekum alle andere bedeltjes van mijn schoonzus meegekregen om eraan te laten zetten.

Is dit een idee?

Verder hoef je echt niet te gek te doen als ze 11 maanden is en vlak erna jarig is. Mijn ervaring is dat de familie ook met bergen komt, dus je krijgt genoeg. Inderdaad denk aan kleding en bijv. 1 speelgoed dingetje is leuk hoor.

Mijn oudste zoon kreeg voor zijn 1e verjaardag een rode auto van Ambi Toys met een los berenknuffeltje erin en balletjes in de wielen die rondrommelden als je met de auto reed

wat een leuk idee is dat zeg.

heb je altijd wat te geven en is het voor later als je groot bent een mooie herrinnering.

wij hebben voor onze dochter een driewieler gekocht met van die beugels aan de zijkant zodat ze er al heel vroeg in kunnen zitten en er vrij lang mee kunnen doen.

maar die zijn wel wat duur.

misschien marktplaats?

ik heb nu ook iets voor onze dochter van marktplaats gehaad hoor.

dat hebben ze niet in de gaten en je kunt dan wat meer geven voor veel minder.

 

Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 678
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 21:24
Wij hebben het poppenhuis van
little people gegeven nu speelt ze
met name met de poppetjes maar
ze weet ook al de geluidjes te
vinden. En haar broer van bijna 3
vind het ook nog leuk. De little
baby born heeft ze ook gehad. En
ook heel erg leuk her
theeserviesje van fischerprice us
vanaf 6 maanden maar echt heel
erg leuk. Ze heeft ook een
gehaakt thee serviesje gehad van
haar oma maar die is voorals ze
wat ouder word die mag niet stuk
en staat nu op de kast in haar
kamer
groetjes nathalie
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 21:26
Onze zoon is een week voor Sinterklaas jarig. En dat was op zich ook al een probleem. Als je iets van te voren (in de aanbieding bij bijv. het Kruidvat kocht) voor 5 december, liep je altijd het risico dat hij het voor zijn verjaardag al kreeg van familie of met zijn kinderfeestje. Dus ik moest altijd wachten tot hij jarig was geweest, vóór ik voor hem voor Sinterklaas iets kon kopen.
Jouw dochter is gelukkig nog klein genoeg om iets van kleding te geven met een klein speeltje ernaast. Als ze wat groter worden, vinden ze kleding vaak minder leuk (kun je niet mee spelen ) is mijn ervaring
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 25 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 678
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 21:28
En een keukentje is ook leuk doen
wij voor de sinterklaas voor de
kinderen gezamelijk lastig hè voor
een 2de er is al zoveel in huis.
groetjes nathalie
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 11 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3806
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 21:53

ik doe altijd iets van kleding bijv leuke sokken of pyama ook een badjas vinden ze bij mij het einde of zo'n leuke badcape

 mijn jongste kreeg die met haar verjaardag afgelopen juni van de hema met sterren

erg leuk en mooi en vooral practisch

bij mij zijn ze ook altijd gek op stickers en teken/knutsel spullen de jonste leert van de oudste he potloden/ wascokrijtjes

muziekinstrumentjes de jongste kreeg voor heer 2e verjaardag een microfoon

keukenspulletjes: neppizza pannetjes serviesje een simpele bal

oja een buurvrouw kwam met een kegelspel met beesten en bal van stof (ook Hema)

 

nou succes ermee (hoop dat er nog meer leuke reacties komen kan ik ook ideeen op doen

heel veel mee gespeeld een leuke spaarpot met naam

Chris



zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1614
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 November 2011 om 23:50
een kind van 11/12 maanden heeft nog niet zo veel nodig. Ik zou me nog niet te druk maken. soms vinden ze het inpakpapier veel interessanter dan de kado's die erin zitten. Echt spelen begint meestal pas met anderhalf jaar is mijn ervaring.

Op deze leeftijd zijn vooral felle kleuren interessant, speeltjes die geluid maken en/of bewegen.

Met duplo zijn mijn kinderen tot hun 4e jaar erg zoet geweest, samen met allerlei poppetjes.  Toen ze klein waren was bijvoorbeeld het rammelen van de blokjes al voldoende en in en uit een emmertje doen, de deurtjes van het huisje open en dicht doen. Autootjes en huizen ervan bouwen. Als ze groter worden kun je er kleinere elementen van kopen. Heel goed voor hun fantasie.

Is er geen spelotheek in de buurt, waar je kunt testen waar ze mee speelt??
groetjes,



geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 08:13
Duplo! Dat wat we dat gewoon vergeten zijn! Daar heb ik zoveel mee gespeeld. En weet je wat het voordeel is: het kan in de wasmachine! Dus ook zo weer schoon. Want die kleintjes kwijlen er lekker op.



P.s. Zou niet alle tips opvolgen: dat groei je je huis uit van al het speelgoed
Back to Top
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 307
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 08:51

Duplo, ficher price, klein popje, Dat zijn de dingen die mijn meisjes kregen toen ze die leeftijd hadden.  En daar hebben ze heel veel plezier aan beleefd.

Het idee van die bedelarmband vind ik, persoonlijk, ook een heel leuk idee.  Had ik dat toen maar geweten, maar 'tja mijn meisjes zijn ondertussen al 14 & 16. Dus wel wat te laat om er nu nog mee te beginnen.

Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 09:49

Originally posted by natie.83 natie.83 wrote:

Wij hebben het poppenhuis van little people gegeven nu speelt ze met name met de poppetjes maar ze weet ook al de geluidjes te vinden. En haar broer van bijna 3 vind het ook nog leuk.

Little People is ook een leuk idee, dan kun je aan anderen vragen om bijvoorbeeld losse poppetjes te geven of andere onderdelen, afhankelijk van hun eigen budget. Zo heb je niet allemaal verschillende speelgoedjes, maar 1 themading bij elkaar. Overigens zou ik dat bewaren tot haar 2e verjaardag. Wat al eerder gezegd is, kinderen van deze leeftijd hebben nog maar heel weinig nodig. Wat blokken, maar vooral lege dozen en inderdaad het inpakpapier zijn allemaal heel interessant.

Back to Top
Pauwlientje View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 08 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 29
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Pauwlientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 11:37
Wat mijn moeder meestaal deed wwas het volgende.
Als ze iets leuks zag in de winkel, maakte ze er een foto
van om vervolgens weer zelf te breien:P Of ze ging gewoon
dezeflde aanbieding zoeken op de
kortingswebsites


Misschien is dat wel een optie?      
Back to Top
kris85 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 29 September 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kris85 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 12:25

wouw dames! wat een ideeen een keukejte en een poppenhuis hebben ze al, het armbandje vind ik wel een leuk idee, ik ga eens rond kijken.

het moet zeker niet te duur worden duplo komen we al in om, eigenlijk ben ik erachter gekomen dat ze eigenlijk alles al hebben

ik ga denk ik ook een boekje voor haar halen, want haar spraak blijft wat achter, een stevig boekje met leuke plaatjes aan familie ga ik maar kleertjes vragen ze groeien er zo snel uit.

dank jullie

 

mocht iemand nog een leuk goedkoop idee hebben dan hoor ik het graag.

In een huis waar liefde woont, daar rekken de muren op.
Back to Top
annettevl View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 20 Juli 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 143
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer annettevl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 12:49

wat hier eigenlijk elk jaar terug komt is sloffen en een nieuwe pyama. ook handschoenen wel want de handjes worden elk jaar ook groter. en een lekkere sjaal meestal wil ik een setje muts sjaal en handschoendjes dus krijgen ze een nieuw setje.

maar kwa speelgoed ben ik er ook nog niet uit hoor 2 jongens  de oudste weet ik wel wat maar de jongste pfff hij heeft al zoooo veel. en autos komen we in om.

succes met jullie zoektocht.

liefs Annette
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23642
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 12:54
Zijn er geen DVD's van Babytv?

Of een CD met kinderliedjes die je dan mee kan zingen. Met de nodige gebaren en handjeklap.

Ik weet niet of je voor die leeftijd al muziekinstumenten hebt, sambaballen, een trommel.

Een eigen stoeltje, waar ze op kan zitten als ze eenmaal loopt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns