Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Call Sneeuwvlokdeken!! START

 Reageer Reageer Pagina  <1 44454647>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Janny52 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 24 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 22
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janny52 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2013 om 17:23
Hallo, mag ik van iemand het patroon van deze deken vindt hem


erg mooi en wil er ook mee beginnen .Alvast bedankt Janny
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Januari 2013 om 18:12
Ik heb je een email gestuurd.
Back to Top
Hetteke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 November 2007
Locatie: Uithuizen
Status: Offline
Points: 3767
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hetteke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Januari 2013 om 17:59
Hallo allemaal.
Ik ga niet verder met de sneeuwvlokdeken,ik heb er geen tijd meer voor.
Anders word het een lange jaren plan.
Groetjes Hetty.
 
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2013 om 20:51
hoi hoi dames 

hier ben ik nog eventjes 

mijn projectjes zijn bijna af nog een stukje breien aan de poncho en dan kan ik eindelijk beginnen aan het deken 

maar nu was mijn vraagje of iemand van jullie nog het patroon heeft van de halve sneeuwvlok of hexagon 

alvast bedankt 

groetjes christine
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2013 om 21:38
Als het goed is zit ie in je mail box Christine

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Siggy1 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 11 December 2012
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Siggy1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 Januari 2013 om 22:13
Hoi Christine, mag ik die halve sneeuwvlok misschien ook?
Beetje rare vraag natuurlijk nu het hier buiten vol sneeuw ligt :-)
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2013 om 09:44
hoi hoi lennie25

bedankt meid ben heel blij met je mailtje 

ik kan eindelijk aan het deken beginnen nu ik de halve heb ontvangen kan ik nog zien wat ik ermee doe of ik ze haak 
en als ik wol genoeg heb 

je bent een schat van een hobbydoos vriendin 

maar dat wist je al he meidClap


en siggy1 :wil het je wel op sturen maar dan moet je wel je email adres zetten 

groetjes christine
Back to Top
Siggy1 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 11 December 2012
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Siggy1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2013 om 14:08
Foetsie
Back to Top
wol van grobbebol View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 19 Januari 2013
Locatie: soest/nederland
Status: Offline
Points: 35
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer wol van grobbebol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2013 om 14:19
sorry ben net een paar dagen lid van deze heerlijke forum maar kan dus nog niet alles in me hebben opgenomen omdat ik nog steeds aan het uitvogelen ben hoe alles rijlt en zijlt.
nu lees ik over de sneeuwvlokken deken en heb al een plaatje ervan gezien. lijkt mij ook leuk om te doen, maar wat is de bedoeling hiervan. kan iemand mij hiermee op weg helpen waar ik alles kan terug lezen en eventueel het patroon hiervan krijgen.
zoals ik al zag zijn er veel mensen die er aan beginnen en die wens ik natuurlijk veel haakplezier toe
gr wol van grobbebol
wie koopt de wol bij grobbebol op de markten;dinsdag leusden/donderdag soest/
Back to Top
Esther12 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 September 2012
Locatie: Voorne-Putten
Status: Offline
Points: 337
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2013 om 15:10
Originally posted by Siggy1 Siggy1 wrote:

Hoi Christine, ik snap er niks van, heb in m'n instellingen m'n emailadres op 'zichtbaar' maar blijkbaar werkt het niet zo?
Nee, zo werkt het inderdaad niet. Je moet je email adres invullen achter Windows Live Messenger (in je profiel). En dan kunnen  degenen die hier lid zijn je email adres zien, verder niemand.

Ik heb je het patroon toegestuurd maar ik zou je email adres in dit topic maar even weg halen want zo is het voor iedereen te zien.
Back to Top
Esther12 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 September 2012
Locatie: Voorne-Putten
Status: Offline
Points: 337
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther12 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2013 om 15:23
Originally posted by wol van grobbebol wol van grobbebol wrote:

sorry ben net een paar dagen lid van deze heerlijke forum maar kan dus nog niet alles in me hebben opgenomen omdat ik nog steeds aan het uitvogelen ben hoe alles rijlt en zijlt.
nu lees ik over de sneeuwvlokken deken en heb al een plaatje ervan gezien. lijkt mij ook leuk om te doen, maar wat is de bedoeling hiervan. kan iemand mij hiermee op weg helpen waar ik alles kan terug lezen en eventueel het patroon hiervan krijgen.
zoals ik al zag zijn er veel mensen die er aan beginnen en die wens ik natuurlijk veel haakplezier toe
gr wol van grobbebol
Dit was een call (die volgens mij inmiddels al zo'n beetje is afgelopen). Call betekent crochet along. Meerdere mensen maken dan min of meer tegelijkertijd hetzelfde patroon. Maar je kunt het natuurlijk sowieso wel maken, het is erg leuk om te doen. Ik stuur het patroon zo wel even naar je toe. 

Als je de zoekfunctie (ergens rechts boven) gebruikt met het woord call, kom je meerder topics tegen over deze deken, ook veel foto's van iedereen die er één heeft gemaakt.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2013 om 18:24
We hebben al een aantal Kal's en Cal's gehad op het forum. Meestal omslagdoeken. Was er nu ook al niet iets met een knuffel, waar iemand een kal/cal mee wilde beginnen?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2013 om 19:12
idd magteld ik heb er ook een tijdje geleden zoiets van gelezen 

ik moet nog volledig aan het deken beginnen hihih ,tegen dat die af is ,is de winter wel voorbij ,dan ben ik al klaar voor de volgende winter

hebben jullie nu de nodig uitleg van het deken anders geven jullie maar en seintje 
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 Januari 2013 om 19:41
Christine dank je wel voor je lieve woorden veel succes met je deken, het maakt niet uit wanneer hij klaar is dit zal vast niet de laatste winter zijn die we hebben.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Januari 2013 om 09:30
hoi lenie25

dank u zeggen is maar een klein moeite he 
Back to Top
Siggy1 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 11 December 2012
Status: Offline
Points: 7
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Siggy1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Januari 2013 om 02:46
Superbedankt! Ik vind dit forum helemaal te gek, wat zijn jullie een boel aardige mensen daar word ik heel erg blij van. Fijn om te bedenken als ik hier in mn uppie zit te haken.
Back to Top
lori View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 November 2012
Status: Offline
Points: 1173
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lori Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2013 om 16:03
Een jaar na de start van deze mooie deken ben ik er eindelijk ook aan begonnen.
De vlok wit, de rand eromheen wordt bordeaurood, beiden van Zeeman.
Een foto volgt later deze week.
Is er iemand die toevallig nog het Nederlandse patroon voor de halve hexagon heeft?
Daar zou je mij ontzettend blij mee maken.
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Juli 2012
Locatie: noordwijk
Status: Offline
Points: 5582
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2013 om 18:34
ach ja hij is en blijft leuk!
dacht vorig jaar, volgend jaar, nu mag ik niet van mezelf, ben nog met de zigzag deken bezig!
veel succes!
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2013 om 18:41
lori hij is onderweg als alles goed is Wink
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
fleurtje48 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Status: Offline
Points: 418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer fleurtje48 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2013 om 19:15
Hoi, zou ik dit schitterende patroon ook mogen hebben.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 44454647>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns