Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Carnaval...

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Februari 2017 om 19:57
🍺
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2017 om 19:18
Dag 2. Morgen zal er geen foto zijn. Dan neem ik een rust dag
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2017 om 19:53
de bloes ook zelf gemaakt van het piratenkostuum? En de sjakosj is precies assorti met de giletrokmantel
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2017 om 19:59
Originally posted by bep bep wrote:

de bloes ook zelf gemaakt van het piratenkostuum? En de sjakosj is precies assorti met de giletrokmantel

Behalve de sokken is alles zelf gemaakt. Het corset is aan de achterkant verlengd met een halve rok
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2017 om 20:14
wooow, als kik ooit een kleed gaan dragen of iets chiques moet hebben kom ik naar u. Efkes nadenken, die halve rok kunde er af doen en aan de onderkant van het corset een valangske zetten van een centimeter of 20.

Of een stuk rok langs de voorkant en een schort en ge hebt een dirndl.

Veel plezier seffes.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2017 om 20:52
Een buitengewone creatie!!! 

Maar carnavals feesten worden toch lekker buiten gehouden? Kroeg in, kroeg uit? Ik kom net van buiten met een dikke trui en een dik jack met sjaal. Kleumend... hoe doe jij dat?? 
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2017 om 21:08
Originally posted by bep bep wrote:

wooow, als kik ooit een kleed gaan dragen of iets chiques moet hebben kom ik naar u. Efkes nadenken, die halve rok kunde er af doen en aan de onderkant van het corset een valangske zetten van een centimeter of 20.

Of een stuk rok langs de voorkant en een schort en ge hebt een dirndl.

Veel plezier seffes.


De rok is ongeveer 0.75 cm en zit vast aan t corset. Dank je
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Februari 2017 om 21:10
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

Een buitengewone creatie!!! 

Maar carnavals feesten worden toch lekker buiten gehouden? Kroeg in, kroeg uit? Ik kom net van buiten met een dikke trui en een dik jack met sjaal. Kleumend... hoe doe jij dat?? 
dank je. Wij hebben met onze vereniging een residentie. Dus gelukkig blijven we binnen
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2017 om 11:04
Na een dagje rust gaan we vandaag weer verder. Dit is mijn steampunk pakje. De hoed is niet zelfgemaakt. Op naar het carnavals ontbijt.

Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2017 om 11:29
ook speciaal en zelfs een zwarte paardenstaart hebt ge nu.
Ik heb steampunk moeten wikipediejen want had er nog nooit over gehoord.
Ginder is het beter weer dan hier zo te zien aan de schaduwen (of ge moest onder speciale lampen staan)
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2017 om 11:35
Originally posted by bep bep wrote:

ook speciaal en zelfs een zwarte paardenstaart hebt ge nu.
Ik heb steampunk moeten wikipediejen want had er nog nooit over gehoord.
Ginder is het beter weer dan hier zo te zien aan de schaduwen (of ge moest onder speciale lampen staan)

Het is hier nu ook bewolkt en het waait hard. De zwarte haren is een pruik anders past de hoed niet hahahaha
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2017 om 11:35
Wat ziet deze creatie er ook weer leuk uit! Big smile Volgens mij heb je een pruik op want ik zie nog meer zwart loshangend haar. Afgezien van de roklengte met het zicht op blote knieën Embarrassed doet de kleding me toch een beetje middeleeuws aan.  

..................

PS: De pruik heb je inderdaad al beschreven in je vorige bericht en dat hadden we tegelijk gepost. Ik laat het maar staan zoals het er staat. 
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2017 om 12:28
Mooi hoor...
Al die verschillende outfits...
Daar is een hoop werk ingegaan...
Zal die van mij vanavond ook posten...
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2017 om 15:20
Leuk al die verschillende outfits.
En voor Kamilla. Maskers zijn al lang uit de mode. Nu alleen nog een enkeling die iemand wil uitbeelden.
In mijn jonge jaren was carnaval binnen in een zaal. Je was alleen op straat tijdens de optocht of om van de ene naar de andere gelegenheid te trekken. Vooral in Maastricht is het echt straatcarnaval. En dat krijgt steeds meer navolging. In een dorp waar het niet zo druk is, is het op straat na de optocht een dooie boel.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Lelie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 Juni 2013
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1547
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lelie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2017 om 15:27
Wauw gaaf zeg!!
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2017 om 19:19
Originally posted by lidwina lidwina wrote:

En voor Kamilla. Maskers zijn al lang uit de mode.

Ha-ha, dat masker op de kleuterschool was in 1963. De mode zal ook met carnaval inmiddels veranderd zijn. Maar bedankt voor de bijscholing. Wink  
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2017 om 01:20
Nou het is inmiddels nacht werk geworden voor ik ertoe kom mijn outfit te posten...
Heb dan net ook een blog geschreven over slapeloze nachten...
Hierbij mijn outfit van vrijdag avond op de kindersoos carnavallen...

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2017 om 09:18
Prachtig .. Een Prima Ballerina !
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2017 om 10:30
Erg leuk
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Februari 2017 om 10:44
Die ziet er ook heel apart uit. Big smile

Maar ik ben wel erg benieuwd naar het materiaal van het rokje. Is dat kant & klaar te koop als stof?
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns