Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Cirkelvest

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Cirkelvest
    Posted: 16 Mei 2018 om 18:58
Al een hele tijd geleden heb ik bij de Wibra fenna garen gekocht met het idee om iets voor mezelf te maken. Nu wil ik graag een cirkelvest gaan maken maar kan geen simpel patroon vinden. De patronen die ik heb gevonden zijn allemaal met een schematekening. En dat kan ik niet. Voor mij is zo'n schematekening echt abracadabra
Voor mij is het makkelijker om een uitgeschreven patroon te gebruiken. Weet iemand misschien waar ik zo'n patroon kan vinden.
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2018 om 19:30
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2018 om 19:52
Jaaaaaa,heb ik toch niet goed gezocht. Vraag me wel af of ik deze patronen ook zonder mouwen kan maken. En of ik dan het een en ander moet aanpassen voor de armsgaten. Heb denk ik niet genoeg garen voor de mouwen.
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2018 om 21:22
Je kunt het eerst maken zonder mouwen en als de armsgaten te ruim zijn, die omhaken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Mei 2018 om 21:25
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Je kunt het eerst maken zonder mouwen en als de armsgaten te ruim zijn, die omhaken.

Ja natuurlijk! Waarom denk ik daar nou niet aan. Dank je Magtelt
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2018 om 07:55
Volgens mijn kinderen had ik al een oplossing, voordat zij een probleem hadden. Mijn hersens schieten alle kanten op.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2018 om 11:18
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Volgens mijn kinderen had ik al een oplossing, voordat zij een probleem hadden. Mijn hersens schieten alle kanten op.

Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2018 om 11:36
O lidwina, ik klik daarop en wat zie ik dat super sale o o o wat erg - snel even iets anders gaan doen LOL
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2018 om 16:30
Lieve dames,

Ik wil jullie hartelijk bedanken voor het mee zoeken naar een patroon voor een cirkelvest. Met name NiaNia die me het een en ander had gestuurd via de mail.
Ik heb een kei leuk vest gevonden op YouTube van Vonnes creaties. In een filmpje laat zij zien wat je moet haken. Met als eindresultaat een prachtig cirkelvest.
Uiteraard zal ik het showen zodra die klaar is.
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2018 om 18:47
Wat een prachtige vesten. Ik ben dan ook heel benieuwd naar jouw resultaat.

Heb jij een nieuw avatar? Mooie toepasselijke tekst!
Back to Top
Jondala View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Mei 2015
Locatie: Best
Status: Offline
Points: 1516
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jondala Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Mei 2018 om 19:39
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

Wat een prachtige vesten. Ik ben dan ook heel benieuwd naar jouw resultaat.

Heb jij een nieuw avatar? Mooie toepasselijke tekst!


Ja,klopt. Vond m zelf ook wel leuk
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns