Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

correctie zoetigheid haken

 Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2011 om 13:43
Had vanochtend nog geen mail, zal als ik thuis kom even kijken. Baal wel behoorlijk. Je denkt een leuk boekje cadeau te geven aan iemand en dan kan ik er nu, een paar maanden later, nog een paar printjes bij geven. Een soort van aanvulling op het cadeau... Doe dan in ieder geval nog iets van een kortingsactie ofzo. Dat je bij inlevering van je oude boekje 50% korting krijgt op het nieuwe boekje ofzo...
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2011 om 13:53
In ieder geval kunnen we nu wel zien waar de fouten zijn gemaakt voordat je begint, dat vind ik al een heel pluspunt anders zit je maar te puzzelen.

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2011 om 14:40

ik had van het weekend even gepeilt bij het thuisfront wat ze voor boekjes hadden gehaald. en zoetigheid haken is er een van. dus ik krijg er straks ook een met fouten erin. maar om nu tegen de kids te zeggen dat ze hem terug moeten brengen vind ik ook niet leuk.

ik heb dus vanmorgen ook een mailtje naar dat bedrijf gestuurt. ik hoop dat ze er snel op reageren. dan kan ik de aanpassingen in het boekje erbij zetten zodat k niet eerst al bezig ben en later nog weer dingen moet veranderen of er niet uit kom.

Back to Top
monique1974 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 22 Maart 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 821
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer monique1974 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2011 om 15:46

www.defonteintirion.nl

 

hier kun je ook de correcties downloaden

Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2011 om 17:12
Downloaden is toch van de zotte eigenlijk? Zij leveren een wanprestatie 
Nou ja voordeel is wel dat je verder kan
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2011 om 17:42
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Juli 2011 om 18:23
Heb 'm ontvangen.

Baal er nog steeds van, maar helaas. Er is weinig aan te doen...

@ Esthertje, even een tip aan je man geven dat hij het bonnetje niet weg moet gooien... Meteen na je verjaardag weer inleveren bij de winkel. En dan in augustus de nieuwe halen?
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2011 om 10:12
ik heb de mail ook gehad.
ik heb net het boekje gekregen maar hij heeft het bonnetje
niet meer maar het geeft niet.
het zijn zo te zien maar kleine veranderingen.die schrijf
ik er zelf wel bij.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2011 om 12:23
Bon maakt geen moer uit. De barcode + ISBN is zo het belangrijkste.

Misschien dat tzt de boekjes omgeruild kunnen worden en dat je alleen dat stuk van de kaft moet terug sturen. Dat is al vaker gebeurd met boeken.
Vaak gaat de omruiling dan rechtstreeks via de uitgeverij maar via de winkel zou ook geen probleem moeten zijn, zij krijgen een mailing van de uitgever met uitleg.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns