Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Cryptogram

 Reageer Reageer Pagina  123 6>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Cryptogram
    Posted: 07 Oktober 2014 om 13:17
Ik weet niet of er hier nog meer gestoorde cryptogrammenmakers zijn, maar gister hadden we er weer 1-tje
 
Horizontaal 24 Handwerksters weten dan niet hoe ze verder moeten. (2,5,4,3)
 
Ik oogstte bewondering met de oplossing Wink
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2014 om 13:22
Geen flauw idee!
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
rijodesign View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 30 Juni 2014
Status: Offline
Points: 137
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rijodesign Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2014 om 13:35
vast?
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2014 om 13:53
Ze lopen vast los?
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2014 om 15:03
De laatste 2 woorden lijken kort, maar hebben iets langs in zich - hahaha - kom op nou, jullie zijn het aangewezen forum.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2014 om 15:26
Ze haken...???
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2014 om 15:33
Ze haken niet ver
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2014 om 15:36
zijn ze de draad kwijt ????
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2014 om 17:04
ze haken zich lam?
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2014 om 17:47
Ze haken vast los.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2014 om 19:11
De draad kwijt zijn.
Ja, ik denk dat dat het is nldutchy!!!
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2014 om 19:20
Originally posted by Cully Cully wrote:

De draad kwijt zijn.
Ja, ik denk dat dat het is nldutchy!!!
Ben benieuwd of je gelijk hebt Cully. Maar goed gevonden is het in ieder geval.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2014 om 19:27
Jaha - het goed antwoord is gevallen - de draad kwijt zijn. @Nldutchy gaf de juiste voorzet en @Cully kopte hem netjes in.
Moet ik nog bronvermelding doen ? Uhm Jan Meulendijks cryptobundel.
Er staan wel vaker handwerk opgaven in, ik dacht laat ik ze eens op het forum gooien - leuk voor de koffiecorner.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2014 om 19:49
Tadaaaa!! voor Cully.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2014 om 06:46
Proficiat nldutchy en cully.
cryptogrammen is nooit mijn ding geweest. het heeft tot daarjuist geduurd voordat mijn frank is gevallen met de tweede tip van het lijkt kort maar het is lang.
maar ik vind het wel heel plezant zo een raadseltje of een rebus en zelfs een cryptogram.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2014 om 09:59
Originally posted by bep bep wrote:

Proficiat nldutchy en cully.
cryptogrammen is nooit mijn ding geweest. het heeft tot daarjuist geduurd voordat mijn frank is gevallen met de tweede tip van het lijkt kort maar het is lang.
maar ik vind het wel heel plezant zo een raadseltje of een rebus en zelfs een cryptogram.
Het is bij mij ook gegroeid, ik ben er niet mee opgevoed - maar als je besmet bent . . . gaat het langzaamaan verder.
Back to Top
Janne Marie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 December 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Janne Marie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2014 om 12:29
Goed gevonden! Ik probeer ook heel af en toe cryptogrammen op te lossen, maar ben er niet zo goed in, vind het wel erg leuk om te doen. Deze had ik niet gevonden. 
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2014 om 14:05
Originally posted by Janne Marie Janne Marie wrote:

Goed gevonden! Ik probeer ook heel af en toe cryptogrammen op te lossen, maar ben er niet zo goed in, vind het wel erg leuk om te doen. Deze had ik niet gevonden. 
Als je een krant hebt zou ik proberen om te oefenen met de zaterdag crypto - je kunt daar een hele week over doen,
de zaterdag erna krijg je vanzelf de oplossing en een nieuwe uitdaging.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2014 om 16:19
Ik ben er ook niet goed in, maar kan me er dan wel in vast bijten. Zoiets blijft dan de hele dag in mijn hoofd 'spoken'
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Mei 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 619
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2014 om 00:16
Vroeger deed ik veel aan cryptogrammen. Door andere bezigheden en weinig tijd is 't een beetje op de achtergrond geraakt, maar ik kon erg van genieten. 't Is iets waar je in moet komen, moet leren. Het ene cryptogram is ook het andere niet. Die van Jan Meulendijks vond ik altijd wel leuk, maar er waren er ook waar ik echt niks aan vond. Leuke, die hierboven! 
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123 6>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns