Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Dé oplossing voor mij ;.))

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Mei 2012
Locatie: Markelo
Status: Offline
Points: 1021
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2012 om 18:12
Hoezo verslaafd??? LOL
 
Probeer toch links en rechts maar een beetje te ontzien. Hoop in ieder geval voor je dat het gips er straks niet voor niets om heeft gezeten.
 
Gr. Rianne
 
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2012 om 18:13
Dat zou inderdaad zomaar kunnen. Alweer zo'n oude bette klets, och arme jij. Ik heb een keer met hersenschudding gelegen. Dat was in 1963, toen moest dat nog. 6 weken niets doen. Ik was van ellende 8kg afgevallen en woog nog maar 46 kilo. Mocht ik van de dokter niet weer gaan werken tot ik minstens weer 50 woog!!!! Hoe is dit vooruitzicht? Nog erger als een pijnlijke pols??? Sterkte, Lida
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2012 om 18:16
Jah, das is zo hé. Wat voor het ene wel goed is, zal zeker voor iets anders niet goed zijn Big smile
 
Maar beloofd, ik hou me wel wat gedeisd hoor, maar een héél klein tijdverdrijfje tussendoor moet toch kunnen, niet??
 
En verslaafd?? Wat zeg jij nou!!!!LOLLOLLOL nog nooit van gehoordLOLLOLLOL
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2012 om 18:59
Originally posted by lollibol lollibol wrote:

Dankjewel allemaal,
maar wees gerust, ik zal niet overdrijven!! Flink rusten, vaak het forum en jullie ambeteren LOL
En ja Lydia, ik zal patronen sorteren enzo maar ik heb er niet genoeg om 5 weken te vullen LOLLOL
 
Zal mn best doen Embarrassed
 
OOOOOOOOOOOOh, geen probleem ik heb nog wel WinkWinkWinkWinkWink STERKTE met je hand
Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2012 om 19:20
Wat een slimme oplossing. Maar je moet inderdaad goed oppassen dat je je andere hand niet overbelast. Heb je voor stola's al op de site van Jips gekeken?
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
hobby4you View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Mei 2012
Locatie: Twenterand
Status: Offline
Points: 1344
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hobby4you Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2012 om 19:23
sterkte hoor!
en kijk maar een beetje uit!
maar kan begrijpen dat je je een klein beetje nuttig wil maken!!
vind het wel een super goede oplossing van je dochter!!:D
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2012 om 20:04
Oh wat een goed idee om het zo te doen!
Ja, van stil zitten word je ook niet zo vrolijk, veel succes met alles
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juli 2012 om 22:08
Heb nog niet op de site van Jips gekeken! Zal ikmorgen zeker doen!!
 
Bedankt allemaalEmbarrassed
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 30 December 2007
Status: Offline
Points: 2280
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 00:32
in ieder geval beterschap en ik zal je ook een flink aantal patronen sturen en ik heb je tip doorgegeven aan een vriendin
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 01:09
Originally posted by lollibol lollibol wrote:

Zoals de meesten ondertussen wel al gelezen hebben zit ik sedert vorige maandag met mijn pols in het gips voor 5 weken. Daardoor heb ik mijn haaknaalden aan de kant moeten leggen Angry
Ondertussen enkele romans en thrillers gelezen, maar dat werd ik ook beu (want had niks anders om mijn vrije tijd te doden).
Mijn dochter heeft dus vandaag rond een haaknaald een ferme klomp fimo gedaan , een afdrukje van mijn vingers erin geknepen, zodat ik toch op een deftige manier een haaknaald zou kunnen vastnemen. En het lukt!!! (allez, een beetje Embarrassed) haha.
Ik heb niet voldoende macht en kracht om amigurumi's te haken (vast genoeg zodat je de vulling niet kan zien zitten) maar wel genoeg om mijn lapjes van mijn plaid verder te haken of een stola of zo...
Dus kan ik op mijn manier toch nog verder haken, ook al blijft de keuze eerder beperkt want het moet wel eenvoudig blijven wegens het weinige mobiele wat ik kan doen met mijn pols. Maar ben met weinig ook al tevreden hoor Big smileBig smile
Mocht iemand toevallig een eenvoudig patroon liggen hebben voor een stola of iets dergelijks, altijd welkomLOL
Mijn dag kan alvast niet meer stuk!!!!!
tjonge had je dochter niet een week eerder op het idee kunnen komen toen zat ik nog met hetzelfde probleemWink
Wat slim van haar . Ik zal even kijken of ik iets moois en recht toe rechtaan heb voor je maar durf nog niks te beloven.


Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 11:39
Veel sterkte hoor met jouw pols en een proficiat voor je vindingrijke dochter
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 11:46
Originally posted by pralientje pralientje wrote:

Veel sterkte hoor met jouw pols en een proficiat voor je vindingrijke dochter
 
 
wou het niet zeggen, maar zal het toch doen : heeft ze van de mama!! LOLLOLLOLLOL
 
 
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 12:03
hoi hoi  
Ik was wat aan het neuzen her en der en kwam deze tegen ik weet niet of het te lastig is maar leek me wel mooi. 



Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 12:14
Die  is mooi en eenvoudig!!
Heb ik gelijk afgedrukt!!!
 
Bedankt hoorEmbarrassedBig smile
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 12:39
graag gedaan en suc6 ermee denk er wel aan dat je de boel niet forceert hoor.


Back to Top
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 490
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 12:47
groetjes margriet
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 14:12
Heb ik zonet eens bekeken en een paar steken geprobeerd. Big smile
Bij mij gaat het toch iets vlotter met die fimo rond de haakpen want die is breder en eenvoudiger vast te houden.
De draad rechtsnemen is moeilijker omdat die te dun is.
Maar toch leuk dat je helpt zoeken naar een oplossing!!
Ne mens moet alles ne keer geprobeerd hebben hé Wink
Ik ben vanmiddag begonnen aan een stola, op t gemakske, want een slak is sneller, haha.
Maar t lukt, beetje bij beetje, en nu rustpauze. Straks moet ik door het trage tempo nog een paar weken bijvragen LOLLOLLOLLOLLOLLOLLOLLOL
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 490
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 19:32
hahahahaha, maar ook een slak komt waar die hene wil he
groetjes margriet
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Juli 2012 om 20:07
Wees gerust!!! Tongue
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Nova View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Augustus 2009
Locatie: Hillegom
Status: Offline
Points: 607
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nova Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Juli 2012 om 09:53
Goed idee van je dochter. Pas inderdaad wel op met je andere hand. Ik weet uit ervaring dat dit een probleem kan geven. Ben zelf rechts, maar wat rechts niet lukt pak ik automatisch over met links. Resultaat: overbelast linker duimgewricht. Dus doe voorzichtig, Maar ik begrijp helemaal dat je het probeert.
Groetjes, Femke

'Het verstandigst is zij, die weet wat ze niet weet.' Socrates
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.562 seconden.
Lang Yarns