Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotende laatste loodjes koningsdochter

 Reageer Reageer Pagina  <12345 10>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2009 om 16:56

SPANNEND wordt het nu he? Net wat Puck zegt, goed puffen, het werkt echt heel goed.

Gewoon doen wat JIJ prettig vind, lopen, kruipen, op je hoofd staan, op 1 been staan, liggen, in bad, breien,lezen, koken,schoonmaken, wassen,gras maaien,telefoneren,brief schrijven.wandelen,aan een rekstok hangen,schommelen, op een skippybal springen,ramen lappen, zingen, bijbel lezen, golfen, jeetje wat nog meer........de rest laat ik maar aan jou over.

Sterkte voor de a.s. vader, die hebben het zwaarder dan dat je denkt hoor.Ook ik zal voor jullie bidden.Heel veel succes!!!!

Groetjes Catharina

Back to Top
sassa View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Augustus 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5231
Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2009 om 17:10
duim, duim, wachten, duim, duim,.....zo spannend die laatste dagen, jullie zijn echt in mijn gedachten dezer dagen
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us"></a> groetjes sandra
Back to Top
geesje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 21 December 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5399
Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2009 om 18:53
Originally posted by catharina catharina wrote:

SPANNEND wordt het nu he? Net wat Puck zegt, goed puffen, het werkt echt heel goed.

Gewoon doen wat JIJ prettig vind, lopen, kruipen, op je hoofd staan, op 1 been staan, liggen, in bad, breien,lezen, koken,schoonmaken, wassen,gras maaien,telefoneren,brief schrijven.wandelen,aan een rekstok hangen,schommelen, op een skippybal springen,ramen lappen, zingen, bijbel lezen, golfen, jeetje wat nog meer........de rest laat ik maar aan jou over.

Sterkte voor de a.s. vader, die hebben het zwaarder dan dat je denkt hoor.Ook ik zal voor jullie bidden.Heel veel succes!!!!

 Hallo Catharina, zo te zien heb jij er veel ervaring mee

groetjes geesje
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2009 om 19:01
haha, ik zie catharina daar al in de schommelstoel zitten puffen en huppelen... Hihi, sorry, zag het even zo voor me...
Back to Top
new.houses View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 30 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 244
Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2009 om 19:24

Hoi Clara,

Spannend hoor en net als de anderen mega nieuwsgierig aan het worden. Ik wens je een voorspoedige bevalling.

groetjes Daisy
Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 16 December 2005
Locatie: Zutphen
Status: Offline
Points: 2113
Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2009 om 19:42
HOI CLARA,IK GA OOK EVEN MET JE PUFFEN IN GEDACHTEN,STERKTE MET JE BEVALLING,GROETJES VAN DIANA.
Back to Top
catharina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar


Lid sinds: 20 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4453
Direct Link To This Post Posted: 20 Mei 2009 om 23:33

Ja Geesje, dat heb ik.( Heel veel lachende smileys.)

Zelf heb ik 3 kinderen gebaard en die van Jessica heb ik ook bijna gebaard.

En Chrisje, fijn hoor dat je mij ziet puffen op de schommelstoel.Als ik er al een zou hebben zou ik puffen van de warmte, en huppelen.......oef, nog warmer.Lang leve de overgang.( Ook heel veel lachende smileys.)

Groetjes Catharina

Back to Top
Meia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4244
Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2009 om 03:01
Originally posted by catharina catharina wrote:

SPANNEND wordt het nu he? Net wat Puck zegt, goed puffen, het werkt echt heel goed.

Gewoon doen wat JIJ prettig vind, lopen, kruipen, op je hoofd staan, op 1 been staan, liggen, in bad, breien,lezen, koken,schoonmaken, wassen,gras maaien,telefoneren,brief schrijven.wandelen,aan een rekstok hangen,schommelen, op een skippybal springen,ramen lappen, zingen, bijbel lezen, golfen, jeetje wat nog meer........de rest laat ik maar aan jou over.

Sterkte voor de a.s. vader, die hebben het zwaarder dan dat je denkt hoor.Ook ik zal voor jullie bidden.Heel veel succes!!!!

Gelukkig kun je tegenwoordig bijna alles doen wat je wilt. Toen ik de weeen op wilde vangen van mijn dochter 33 jaar geleden en ik op handen en knieen op bed zat mocht dat niet. Dat was de enige manier voor mij om ze op te vangen en ik moest plat liggen  van de zusters. Vreselijk wat was ik boos!

Je voel toch zelf het beste hoe het allemaal het beste gaat?

Luister naar je intuitie, en wijk er niet vanaf meiden!!!!!
Sterkte voor diegenen die bijna aan de bevalling toe zijn!!

     All you need is love.

Back to Top
Antonia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1551
Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2009 om 08:41

Ja meia, vroeger ging het wel anders hé.

Mijn moeder is helaas zo vroeg overleden, dat zij mij weinig voorlichting heeft kunnen geven, daar werd toen nog niet zo open over gepraat, toch had ik toen ik ongeveer 15 was eens opgevangen, dat ze met mijn oudste broer 5 dagen gekraamd had en uiteindelijk naar het ziekenhuis moest ( hij was dan ook een 12 ponder bij zijn geboorte !! ) Ik heb haar toen gevraagd of ze dan niet bang was toen ik moest komen, maar ze zei "och meisje, er is niets dat je zo gauw vergeet als barens pijnen "

Bij iedere geboorte van mijn kinderen heb ik die woorden steeds gehoord.

Ik was trouwens een bescheiden 8 ponder en ben letterlijk tussen de soep en de aardappels geboren, ik deed daar niet zo moeilijk over .

TONY
Back to Top
Tul!p View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Januari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3367
Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2009 om 11:37

Hoi Clara,

Sterkte met de bevalling voor jullie beiden natuurlijk.

GROETJES
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2009 om 13:52
veel sterkte voor de bevalling ,en goed puffen he
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 April 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7221
Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2009 om 14:37

Heeeeee Clara,

ook van mij veel sterkte bij/tijdens je bevalling. Houd je maar aan de "gebruiksaanwijzing" van Catharina en doe wat jezelf vindt dat je moet/wilt doen. De baby komt zo wie zo toch wel, die zal het langzamerhand net zo zat zijn als jij.

Spannnnnnend hoor, groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
naatje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 5829
Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2009 om 19:24
SPANNENDE TIJDEN CLARA.
STERKTE VOOR BEIDE OUDERS EN FAMILIE.
BUSY BEE RENATE:www.handwerkenmetrenate.nl
Back to Top
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2082
Direct Link To This Post Posted: 21 Mei 2009 om 23:08
maak je geen zorgen om wat de kraamverzorgster wel niet denkt,ik ben er zelf een,hahha,en echt geen boeman.
de mensen vinden het heerlijk om verwendt te worden,als een kraamverzorgster iets doet,is het om jullie te helpen,maar niet om te denken wat een viespeuken,iedereen leeft zoals die leven wil.
klein adviesje is na de bevalling de kleine wollen sokjes en een mutsje aan te geven,dan blijft het lekker warm en krijgt het niet zo snel ondertemp.
en als je borst voeding gaat geven dat ze het binnen een uur aanleggen.en dat de kraamverzorgster je daar eerst meehelpt.
dat je bed op klossen staat.stapje voor stapje verder gaan,dan wordt het geen berg.
het is prachtig maar ook heel zwaar er gaan zoveel emoties door je heen.
ik wens jullie het allerbeste.groetjes stridje
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2009 om 12:40

IK KIJK ER OOK ECHT ENORM NAAR UIT. HEB HET BOEK DUIK IN JE WEEEN VAN MIJN SCHOONZUSJE GEKREGEN DIE ER HEEL ENTHOUSIAST OVER WAS EN ER HEEL VEEL AAN HEEFT GEHAD TIJDENS HAAR BEVALLING. HEB HET IN EEN RUK UITGELEZEN EN BEN NU HARD AAN HET OEFENEN BIJ ELKE VOORWEE. AL HOEF IK DAAR NOG NIET BIJ TE PUFFEN HET IS EEN BOEK WAT HEEL VEEL VERSCHILLENDE TIPS GEEFT EN JE KAN ER DUS UITHALEN WAT JE WILT. BIJ MIJ WERKEN DE ADEMHALINGS EN ONTSPANNINGSOEFENINGEN TOT NU TOE ERG GOED. EN LIGGEN OP MIJN ZIJ. MAAR IK BEN HEEL BENIEUWD HOE HET STRAKS ZAL GAAN ALS IK ECHT BEZIG BEN. WIE WEET WIL IK DAN INDERDAAD GRAAG GRAS MAAIEN OF OP EEN SKIPPYBAL SPRINGEN..... 

PS: IN HET BOEK STAAT EEN HEUSE WEEEEN DANS OMSCHREVEN. OP HANDEN EN KNIEEN OF LEUNEND TEGEN EEN DEURPOST.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2082
Direct Link To This Post Posted: 22 Mei 2009 om 19:07
het is alleen maar goed om veel gelezen te hebben,kan geen kwaad,soms denk je wat aan oefeningen wat te hebben maar er zijn er ook veel die alles vergeten,wat ze geleerd hebben,toch komt het allemaal goed hoor,vertrouw op je gevoel,dat is de beste remedie,ik zeg altijd het is topsport,er wordt het uiterste van je verwacht.wat echt helpt is ,dat je de kachel aanzet dus goed warm,dat willen de meeste niet daar ze het al warm genoeg hebben van hun zelf,maar  de bevalling gaat wel sneller.en is ook fijn voor de baby,het is voor een baby al een paar graden kouder als het geboren wordt.het moet natuurlijk niet zo zijn dat je flauw valt van de hitte.
even in bad helpt ook wel eens,maaraltijd met je verloskundige bespreken of het  nog mag.als jerug weeen hebt kan je man je hard masseren bij jeonder rug,dat schijt te helpen.als je vragen hebt hoor ik het wel.misschien zit je hier niet op te wachten wat ik vertel.maar de bedoeling is goed.
groetjes stridje
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2009 om 13:53
LIEF VAN JE STRIDJE. EN IK WAARDEER ALLE GOEDE RAADGEVINGEN. DUS DAT KOMT HELEMAAL GOED. DIE VAN DE VERWARMING IS MISSCHIEN WEL EEN GOEDE. WIJ SLAPEN IN DE SOUTERAIN EN DAAR IS HET ALTIJD EEN PAAR GRADEN KOELER DAN BOVEN. DUS DIE HOUD IK ZEKER IN MIJN ACHTERHOOFD. IK VERWACHT ZELF LAST VAN BINNENBEENWEEEN TE KRIJGEN. HAD IK MET MENSTRUEREN AL EN OOK NU ALS IK VOORWEEEN HEB. MET MENSTRUEREN LEGDE IK VAAK EEN KRUIK TUSSEN MIJN BENEN. HEB ER TWEE ONDER HET BED LIGGEN. DUS VOOR HET GRIJPEN. EN MARCO HEEFT MET ZWANGERSCHAPSGYM GELEERD HOE JE HET KAN MASSEREN. DUS HET MOET GOED KOMEN.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
stridje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2082
Direct Link To This Post Posted: 23 Mei 2009 om 18:40
clara,zo te horen ,kom je gelukkig heel rustig over ,dat is al meegenomen,ik denk dat je helemaal gelijk hebt over die weeen,gelukkig weet je er al mee om te gaan.wat pijn betreft,wennen doe je er nooit aan.maar je kan je wel al geestelijk voorbereiden,fisualiseren als ik het goed opschrijf.dat kan enorm helpen.
nou clara ,geniet nog maar fijn van je dagen zo ,lekker uitrusn is ook goed,dat je je energie spaart voor dan.
ik hoop dat alles goed gaat,laat je man of vraag  aan kraamverzorgster of ze foto,s  maakt als het de bevalling rustig verloopt.actie foto,s zijn heel mooi,ook al denk je hoeft niet,je kan ze er na delete als je het toch niets vindt.het iszo anders op een foto.als je een foto toestel hebt zet het dan opsnel afschieten,voor achterelkaar.krijg je actie foto,sen zie je hoe de kleine eraan komt.
maar goed,als ik bij een bevalling ben moet ik uit kijken,dat ik de tijd niet vergeet,zit er al twaalf jaar in en nog vergeet ik het,zo mooi is het.zo,n nieuw wezentje,ik kijk er elke  keer weer nieuw naar ,alsof ik het pas zie allemaal.
elk kindje is uniek.
nou clara ga stoppen ,want ik blijf weer eens kletsen.




Back to Top
JessDijk View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 02 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 183
Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2009 om 10:28
Originally posted by Koningsdochter Koningsdochter wrote:

EN MARCO HEEFT MET ZWANGERSCHAPSGYM GELEERD HOE JE HET KAN MASSEREN. DUS HET MOET GOED KOMEN.


Desmond had ook geleerd om mijn rug te masseren als ik rugweeën zou krijgen, maar toen het zo ver was had ik zo iets van: BLIJF VAN ME AF! NIET AAN ME ZITTEN! Alleen mijn hand mocht hij vasthouden en mijn moeder legde washandjes op mijn voorhoofd. Ik moest er werkelijk niet aan denken dat hij aan me zou zitten op die momenten (arme lieverd, wilde alleen maar doen wat hij geleerd had hahaha). Net als douchen, voor dat de bevalling begon had ik het idee dat een douche ontspannend zou werken. Kheb denk ik 2 min eronder gezeten, ik vond het maar 10 keer niks.
Conclusie: op het moment van bevallen weet je pas wat je het prettigste vind, voor die tijd kun je dat volgens mij niet bedenken. Zolang je je maar kan ontspannen en de weeën op JOUW manier kan opvangen gaat het allemaal goed (dat hou ik maar in mijn hoofd voor bevalling nummer 2 hahaha).

@Clara: Rommelt het al trouwens? Morgen is de datum, ik ben benieuwd.

Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Direct Link To This Post Posted: 25 Mei 2009 om 14:19
HET ROMMELT AL VANAF DE 37E WEEK. DUS DAAR RAAK IK AL NIET MEER VAN ONDER DE INDRUK. HIJ KAN NOG TWEE WEKEN BLIJVEN ZITTEN. DUS LEEF IK MAAR TOE NAAR DE DATUM VAN 9 JUNI. KAN HET ALTIJD NOG MEEVALLEN IK BEN OOK HEEL BENIEUWD HOE IK GA REAGEREN. OVER HET ALGEMEEN UIT IK MIJN REACTIES NIET ECHT. MAAR WIE WEET VOEL IK DAN INEENS ENORME BEHOEFTE OM TE SCHREEUWEN. OF WIL IK INDERDAAD MARCO HELEMAAL NIET IN MIJN BUURT HEBBEN. TERWIJL IK NORMAAL NOG WEL REGELMATIG VRAAG OF HIJ ALSJEBLIEFT EEN KROEL VOOR ME OVER HEEFT.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345 10>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.441 seconden.
Lang Yarns