Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Diana Haakpatronen nr.5

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
jtimmer70 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 26 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jtimmer70 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Diana Haakpatronen nr.5
    Posted: 26 Oktober 2011 om 21:19
Dag allemaal. Ik zoek een patroon van een rond (mouwloos) gehaakt vestje uit diana haakpatronen nr. 5. Kan iemand me helpen?
Groetjes uit Rolde, Jolanda
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Oktober 2011 om 22:53
Hoi Diana, ik heb het niet voor je maar ik durf te wedden dat, als je eerst je even voorstelt bij het topic voorstellen dat er wellicht meer reacties komen, doen joh en mee-doen want het is een supergoed forum hier!!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2011 om 12:59
Ja, als je je voorstelt en bij Gezocht om een cirkelvestje vraagt, krijg je vast wel reacties, want zo'n vestje is eerder voorbijgekomen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2011 om 16:57
Ik heb het genoteerd, dus als ik die Diana heb en hem vind, dan hoor je het na zaterdag.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
jtimmer70 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 26 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jtimmer70 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Oktober 2011 om 17:04
Dat zou geweldig zijn! In ieder geval bedankt voor de moeite. Ik zal binnenkort wat projecten laten zien. Dag!
Groetjes uit Rolde, Jolanda
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Oktober 2011 om 11:49
IK zat me gister onder Dr. Phil stierlijk te vervelen en ben gaan bladeren. Ik heb het gevonden. Nu nog tijd maken om te scannen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Oktober 2011 om 10:35
Ik heb het gescand, nu je emailadres nog.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
jtimmer70 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 26 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jtimmer70 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2011 om 08:20
Helemaal geweldig! Hoe doe ik een mailadres? Gewoon in een bericht
als dit of via wat anders? Ik was gisteren trouwens op de
handwerkbeurs in Rotterdam, weer helemaal geweldig!
Groetjes uit Rolde, Jolanda
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2011 om 10:27
Als je later meer patronen van andere hobbydozen wilt ontvangen, kun je je e-mailadres in je profiel zetten bij msn-messenger. Dan is het alleen leesbaar voor aangemelde hobbydozen. Je kunt het mij ook in een PM sturen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
jtimmer70 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 26 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jtimmer70 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2011 om 12:02

Dag Magtelt,

Als het goed is heb ik alles aan mijn profiel veranderd, zodat je nu mijn adres kan zien. Kan ik jou ook nog plezieren met een patroon of wat anders?

Bedankt, ik zal het vest laten zien als het af is. Dag!

Groetjes uit Rolde, Jolanda
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2011 om 12:57
Ik heb me gisteren en vandaag wild gezocht naar het handwerkpakketje van het Kruidvat met een Matroesjka of Baboesjka. Mocht je daar de beschrijving van hebben, houd ik me aanbevolen. Verder zou ik het zo gauw niet weten. Maar als je een andere hobbydoos blij maakt met een gevraagd patroon, heb je mij ook blij gemaakt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
jtimmer70 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 26 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jtimmer70 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Oktober 2011 om 21:12
Haha, laat ik die nu net hebben! Heb er eentje gemaakt en nog 1 in de verpakking. Dat wordt niet eerder dan dinsdag: dan heb ik tijd om te scannen en te mailen. Zo helpen we elkaar!
Groetjes uit Rolde, Jolanda
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2011 om 12:41
O wat fijn, mijn pakketje heeft zich op zolder verstopt en ik zocht dit voor een andere hobbydoos, wat een fijn forum is dit toch!!!
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
jacqueline1864 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 12 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jacqueline1864 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2011 om 09:19
hallo

ik ben jacqueline verslaafd aan breien en haken ik ben 47 jaar en heb een kleinzoon van 3 jaar.
ik ben ook op zoek naar het patroon van het rondgehaakte vest zou ik het misschien ook kunnen krijgen

groetjes jacqueline


groetjes jacqueline
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2011 om 09:32
Je krijgt hetzelfde antwoord. Als je dit hele topic hebt gelezen, weet je al dat ik zonder e-mailadres niets kan doen. Je kunt je profiel aanpassen en het bij msn messenger neerzetten. Dat wil niet zeggen dat je hoeft te msnnen, het is gewoon de plek ervoor.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
jacqueline1864 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 12 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jacqueline1864 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2011 om 09:25
hallo magtelt 

ik heb alles in mijn profiel veranderd ik hoopdat het goed gegaan is.
ik heb een aantal forums zitten lezen en er staan echt leuke dingen in
helemaal te gek.

groetjes jacqueline
groetjes jacqueline
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2011 om 09:48
Ja nu kan ik het lezen en het vest is al naar je onderweg.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Angie7 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 26 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Angie7 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 00:12
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik heb het gescand, nu je emailadres nog.

Heb je misschien ook voor mij het patroon. Ik vond hem ook zo leuk, maar kan hem nergens meer vinden. Groet,
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 09:10

 Daar gaan we weer. Weer een vraag voor een patroon en geen email bij msn. Daar moeten we iets aan gaan doen. groetjes, Lida

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23643
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Januari 2012 om 11:38
Ik heb het adres in een pm gehad en het mailtje is nog niet teruggekomen.

Meestal baal ik van PM's omdat het daar nog al eens fout gaat. Een punt achter nl, die ik dan niet zie, of gewoon een fout in het mailadres. Allemaal tijdsverspilling en moeite voor niks. We kunnen blijven klagen, maar zolang het allemaal goed gaat voor Renske, gebeurt er niets om het voor ons forum makkelijker te maken.

Je kunt het wel telkens bij Even voorstellen gaan vertellen, maar hoeveel nieuwen stellen zich voor?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns