Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Dit snap ik echt niet..

 Reageer Reageer Pagina  <1 345
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 08 Mei 2017 om 09:54
Het ziet er zelfs heel chique uit! Thumbs Up Ik heb niet aan jouw project meegeholpen omdat dit mijn terrein niet is, maar voor al degenen die behulpzaam geweest zijn: dik compliment! 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2017 om 00:25
schoon geworden en gaat ge er ook zo pomponnekes aanhangen zoals op de foto?
Back to Top
Veerle20 View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 11 Maart 2016
Locatie: Bredene
Status: Offline
Points: 52
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Veerle20 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2017 om 13:17
Deze is voor mijn mama. Zij wou geen ponponnen. Ga er nog 1 maken in kleur van het voorbeeld voor mezelf maar ben er nog niet uit wat ik ga doen. Heel mooi zonder ook
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Mei 2017 om 14:42
dat is waar en dan lijkt hij ook zomerser dan met pomponnen.
Als ik eens aan uw stukske zee ben en ik zie een gouden en een petrollige flaneren op de dijk dan zal ik roepen. Codewoord : ksnappetwel
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 345

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns