Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotendoet er nog iemand aan...

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Onderwerp: doet er nog iemand aan...
    Posted: 29 December 2007 om 18:28

goede voornemens?

Ikke niet echt, maar een beetje lijnen staat wel op de planning... Niet zozeer voor het "zicht maar omdat ik me dan fitter voel... Ben al gestopt met roken en blijkt dat sporten iets is waar ik met veel ijver invlieg en het dan laat slodderen...  

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Direct Link To This Post Posted: 29 December 2007 om 18:44
Ik ben sinds mijn laatste bezoek aan de dietiste niet afgevallen of aangekomen, dat is al heel wat na 2 verjaardagen en Kerst. Volgend jaar ga ik wel wat gezonder leven, maar niet rigoreus lijnen, roken doe ik al niet meer sinds mijn 38e en ik wandel met een vriendin, 2x per week, dat is meer om bij te praten en konijntjes te kijken of bomen te bewonderen. Wel heb ik alle poppen in huis bij elkaar gezet, gemeten en in een schrift genoteerd. Ze moeten allemaal nieuwe kleertjes krijgen. Mooi voornemen, toch?
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
breioma View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Mei 2007
Status: Offline
Points: 2303
Direct Link To This Post Posted: 29 December 2007 om 18:50
Nee,dat werkt niet echt bij mij,lijnen is niet nodig,sporten lukt niet en stoppen met roken,oef,dat neem ik me maar niet voor,bovendien vind ik dat je goede voornemens niet met het begin van het nieuwe jaar moet hebben,zogauw je iets bedenkt moet je het uitvoeren,als het gaat tenminste,eigenlijk is dat ook een goed voornemen,
Back to Top
T Looman View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4146
Direct Link To This Post Posted: 29 December 2007 om 19:29
helemaal mee eens Corry
groetjes Thea
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 29 December 2007 om 19:31
ben 3 maanden terug al gestopt met roken (60e poging of zo), lijnen vertik ik (eet al supergezond maar blijf dik), en sporten ...uhm....te lui of zo...
dus houd het maar bij me suf breien
Back to Top
Dikky View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 November 2007
Status: Offline
Points: 2403
Direct Link To This Post Posted: 29 December 2007 om 19:42

Wat goede voornemens betreft ben ik het helemaal met Corry eens.

Wil je eens van een slechte gewoonte of iets dergelijks af dan heb je geen nieuw jaar nodig om daar wat aan te doen. Je kunt jezelf ook een doel stellen of iets leuks gunnen als het lukt.

Groetjes,

Dorine

Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 April 2007
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5572
Direct Link To This Post Posted: 29 December 2007 om 20:37
Originally posted by Dikky Dikky wrote:

Wat goede voornemens betreft ben ik het helemaal met Corry eens.

Wil je eens van een slechte gewoonte of iets dergelijks af dan heb je geen nieuw jaar nodig om daar wat aan te doen. Je kunt jezelf ook een doel stellen of iets leuks gunnen als het lukt.

Groetjes,

Dorine

 

helemaal mee eens! heb gewoon het nieuwe jaar "geprikt" omdat er een paar mensen mee doen, en gaat samen toch makkelijker!

En misschien heb ik mijn woorden ook verkeerd gekozen, want net zoals Lisa geloof ik niet zo in het lijnen... Ik bedoel vooral dat het wel iets gezonder zou kunnen... Ik sta er op dat kindertjes gezond eten, maar ik ga zelf nog wel eens flink uit de bocht... Of dat ook iets aan het gewicht doet, tja, dat zou dan mooi zijn, maar zegt me weinig... Ik wil me vooral fitter en dus gezonder voelen, en ik weet wel hoe dat moet, maar "vergeet" het soms even...

Back to Top
boek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4896
Direct Link To This Post Posted: 29 December 2007 om 20:56

goede voornemens nee dit jaar niet, wordt toch niks , er mogen wel kilos af maar ja? ben nu een dik jaar flink in de weer met het zwembad om wat meer beweging en best fantiek maar de weegschaal zegt helpt niks maar ik ga door voel me er goed bij en dat is het belangrijkste en het gewicht blijf een hopeloos geval zal wel altijd in de groep dikkerts vallen.

groetjes Tineke

Back to Top
Polly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 420
Direct Link To This Post Posted: 30 December 2007 om 07:06
Goede voornemens doe ik niet aan. Ik vind dat als er iets gebeuren moet je het gewoon moet doen (makkelijk gezegd, ik weet).
1 Januari wordt trouwens mijn 2 jarige jubileum in "niet meer vloeken" dat heb ik ook gewoon maar afgeschaft, val nog wel eens een fout woordje hoor maar die hele valse mond heb ik met zeep gewassen.

Ik zal maar zeggen eindelijk een dat boek uitlezen (deel 3.2 van 7 delen totaal) zodat zowel ik als mijn oudere broer verder kunnen in de serie.

Misschien mijn best doen een leuke lieve kerel aan de haak te slaan?

We zien wel wat het jaar brengen zal, och ik weet het al. Gewoon lekker me mezelf blijven! Een vrolijke knutselgekke, graag zwemmende jongedame met af en toe een tikkeltje ochtendhumeur om van te houden.

Groetjes, Yvonne
Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 April 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3080
Direct Link To This Post Posted: 30 December 2007 om 08:42

Hier ook niet echt goede voornemens, gewoon zo doorgaan als het algelopen jaar.  Maar misschien eens iets vaker nee zeggen, ik ben altijd gauw te strikken voor iets, zeg snel ja hoor ik help wel. Is meestal niet erg en ik doe het graag. Maar soms kom ik met mijn eigen dingen in de knoei en dan is het toch wat minder. Waar door ik me zelf af en toe een beetje voorbij loop.

Dus het komende jaar eerst goed nadenken voor ik ja (of nee) zeg.

odette
Back to Top
Tony View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Januari 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Direct Link To This Post Posted: 30 December 2007 om 08:43

ik geloof ook niet zo in goede voornemens op 1 Januari, maar als ik iets mijn eigen voor wil nemen is het 

 proberen positief te blijven !!!!!, ieder dag toch even te lachen.

Allemaal een prettige jaarwisseling

Antonia
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Direct Link To This Post Posted: 30 December 2007 om 10:42
Polly, welke serie? En heeft je oudere broer geen leuke vrienden, of heb je die al gekeurd? Als je op internet gaat zoeken heb je minder tijd voor ons, wij kunnen je niet missen, hoor.

En Odette, in plaats van ja of nee, kun je altijd zeggen "Daar zal ik over nadenken" of "Daar kom ik nog op terug". Dan is het later makkelijker om toch nee te zeggen, als het echt niet gaat lukken. Desnoods per telefoon of E-mail. Mensen raken er vaak aan gewend dat je je wel voor hun karretje laat spannen, maar ze wennen er ook wel aan als hen dat niet altijd lukt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
hanny bennes View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 26 December 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 232
Direct Link To This Post Posted: 30 December 2007 om 10:45
ik neem me ieder jaar hetzelfde voor: ik neem me niets voor.


we sit good in our skin.....

creaida
Back to Top
Rubia View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 30 November 2005
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 520
Direct Link To This Post Posted: 30 December 2007 om 11:41

Voor de dames die een stok achter de deur en wat hulp en tips nodig hebben: vanaf 2 januari gaan we weer van start op www.dolle-mina.nl Iedere week wegen we en steunen we elkaar. We hebben dit vorig jaar ook gedaan en de tips zijn nog te lezen op het forum.

 

 


Back to Top
Carlaa View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 08 November 2007
Status: Offline
Points: 707
Direct Link To This Post Posted: 30 December 2007 om 12:16
Ik heb geen goede voornemens, ja misschien eentje, op deze voet doorgaan. En misschien ooit eens wat afvallen en niet omdat het 1 januari is, maar omdat ik er aan toe ben? Maar ja dat kan voor het zelfde geld ergens in 2014 gebeuren. Noem maar een straat hoor
Back to Top
borduurmiep View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 08 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 248
Direct Link To This Post Posted: 30 December 2007 om 12:38
Originally posted by chrisje chrisje wrote:

goede voornemens?

Ikke niet echt, maar een beetje lijnen staat wel op de planning... Niet zozeer voor het "zicht maar omdat ik me dan fitter voel... Ben al gestopt met roken en blijkt dat sporten iets is waar ik met veel ijver invlieg en het dan laat slodderen...  

 

Ook ik heb het voornemen om meer te gaan sporten, roken doe ik al 2,5 jaar niet meer maar fitter ben ik er ook niet op geworden, dus dat ik mijn goede voornemen. Ik ben al opzoek naar een nieuwe sportschool.

Rats are my life. Everything else is just small detail -Heather-

Gr Carmen
Back to Top
moeder van View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 12 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 340
Direct Link To This Post Posted: 30 December 2007 om 14:52

Goede voornemens, die ben ik op 2 januari al weer vergeten. Wel heb ik mijn gezin verteld dat als de kinderen naar school zijn en het 'normale' leven weer begint, Sonja Bakker weer uit de kast komt. Ik wil proberen voor de zomer nog 15 kilo af te vallen. Dan ben ik op mijn streefgewicht.

~~~~~~~~~~~~~~
Groeten Debby
~~~~~~~~~~~~~~
Back to Top
Polly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 420
Direct Link To This Post Posted: 30 December 2007 om 15:02
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Polly, welke serie? En heeft je oudere broer geen leuke vrienden, of heb je die al gekeurd? Als je op internet gaat zoeken heb je minder tijd voor ons, wij kunnen je niet missen, hoor.

Serie: Een Lied van IJs en Vuur door R. R. Martin
Hij heeft wel een leuke vriend hoor maar die hou ik liever ook gewoon als vriend dan als vriendje.
Hahaha ik heb geen haast hoor als ik wat tegenkom kom ik het tegen zo niet is het ook goed.

Groetjes, Yvonne
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Direct Link To This Post Posted: 30 December 2007 om 15:10
Dat is een mooie serie, maar het is wel lang wachten op elk volgend deel. En in het laatste boek miste ik die juffrouw met haar draakjes. Ken je ook Robert Jordan's "Het rad des tijds?" De schrijver is gestorven, maar deel 12 en het vervolg van deel 0 zijn in de maak.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
tammie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 September 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 6409
Direct Link To This Post Posted: 30 December 2007 om 18:59
wij ook niet. maar we hebben het wel gedaan maar er kwam nooit iets van dus ZIJN WE ERMEE GESTOPT.
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/
http://tammie1990.multiply.com
https://www.facebook.com/tamara.denos
http://tammy190.hyves.nl/
http://pinterest.com/tammie1990/
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns