Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

dominovierkant

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
diddy View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 02 November 2014
Status: Offline
Points: 10
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diddy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: dominovierkant
    Posted: 24 Juni 2015 om 15:01
Beste mensen,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik wil heel graag het vest breien uit de onderstaande link maar snap er niets van.


Hoop zo dat jullie mij kunnen helpen want ik vindt het een leuk vest.

Groet Diddy

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Online
Points: 14054
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2015 om 15:06
Wat verwacht je nu eigenlijk? Je zult toch moeten aangeven wat je niet snapt. Als eerste advies zou ik je geven: neem een bol wol en breipennen en ga proberen te doen wat er staat. Dat moet ik dus ook doen als ik je zou willen helpen.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Juni 2015 om 15:43
Ik zou als eerste het patroon afdrukken of knippen en plakken (in b.v. word) en dan zou de aanwijzingen voor mijn maat markeren.
Of als je het geknipt en geplakt hebt alle andere verwijzingen wegkiepen, zodat je geen ballast hebt.
Dan zou ik het een paar keer helemaal lezen, want drops patronen moet je echt een paar keer goed bekijken.
Daarna de kop in de wind gooien en beginnen - en als je dan iets speciaals niet snapt dan kom je dat gewoon hier even vragen en dan zul je zien
het gaat je lukken.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns