Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Dommerd

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Dommerd
    Posted: 24 Maart 2017 om 22:54
Ik dacht...laat ik nog snel even de hals afbreien voordat Andy en Melisa op tv begint. Dus....breien....breien....breien...onderwijl natuurlijk steken afgekant voor de halsuitsnijding en ja hoor....gelukkig op tijd klaar voor Andy en melisa.

Enfin....tv programma is afgelopen en ik pak mijn breiwerk weer op.

HEB IK TOCH DE HALSUITSNIJDING AFGEKANT AAN DE KANT VAN HET ARMSGAT

Dit geloof je toch niet....

Haastige spoed is zelden goed...

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2017 om 23:10
uw onderbewuste deed dat en dat is om heeeeeeel veeeeeel plezier van uw breisel te hebben.
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2017 om 23:13
Originally posted by Haarlemmertje Haarlemmertje wrote:

Ik dacht...laat ik nog snel even de hals afbreien voordat Andy en Melisa op tv begint. Dus....breien....breien....breien...onderwijl natuurlijk steken afgekant voor de halsuitsnijding en ja hoor....gelukkig op tijd klaar voor Andy en melisa.

Enfin....tv programma is afgelopen en ik pak mijn breiwerk weer op.

HEB IK TOCH DE HALSUITSNIJDING AFGEKANT AAN DE KANT VAN HET ARMSGAT

Dit geloof je toch niet....

Haastige spoed is zelden goed...



Jullie zullen je misschien afvragen...hoe krijgt ze dat voor elkaar...

Ik ben een hals met een soort schippersboord aan het breien...dus ik heb eerst de middelste 12 steken afgekant....toen nog ongeveer 8 cm gebreid en toen begonnen met de halsuitsnijding. Dus omdat ik die 8 cm tricotsteek had gebreid had ik niet op tijd door dat ik aan de verkeerde kant aan het afkanten was voor de halsuitsnijding.

SNAPPIE   
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2017 om 23:16
Originally posted by bep bep wrote:

uw onderbewuste deed dat en dat is om heeeeeeel veeeeeel plezier van uw breisel te hebben.


Ha...ha...ja, je begrijpt wel dat ik geniet met volle teugen. En dan is het ook nog wol met een beetje mohair...dat haalt zo lekker uit!

Ik wil gewoon te snel, Bep en dat komt omdat ik dat pakket voor dat lange vest heb liggen waar wij het al eerder over hebben gehad.

Ik heb me voorgenomen voortaan geen nieuwe wol te kopen voordat ik het werkstuk dat ik onder handen heb af heb gemaakt! De verleiding is voor mij te groot!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2017 om 23:30
zo zit ik hier te sukkelen met die 2 konijnen. Heb ondertussen al de 2 koppen terug uitgetrokken en opnieuw gemaakt, de poten al zes keer uitgetrokken en er al 3 van de vier terug goed.

'k denk dat er iets in de lucht zit, concentratiestoorders denk ik.
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 Maart 2017 om 23:35
LOL....we genieten hé, Bep!!!

Dus je bent nog steeds druk met je "platkoppies". Des te blijer en trotser zijn we als we het hebben afgemaakt!

Sterkte en succes met je konijnen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2017 om 09:18
Ik was een tijd terug begonnen met een topic over breimissers. Waar die is en hoe die heette ben ik vergeette.

Mijne: ik zat een babytruitje te breien met een ronde pas. Ik moest mouwen, voorpand en achterpanden op één naald zetten en dan de pas breien. Voor het eerst een ronde pas, dus ik lette op wat ik deed. En toen ik klaar was zaten ze in die volgorde naast elkaar, twee mouwen, voorpand en rugpanden. Maar een baby heeft de armpjes niet naast elkaar aan één kant, er zit een rompje tussen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2017 om 11:12
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2017 om 14:36
Originally posted by Haarlemmertje Haarlemmertje wrote:

Ik dacht...laat ik nog snel even de hals afbreien voordat Andy en Melisa op tv begint. Dus....breien....breien....breien...onderwijl natuurlijk steken afgekant voor de halsuitsnijding en ja hoor....gelukkig op tijd klaar voor Andy en melisa.

Enfin....tv programma is afgelopen en ik pak mijn breiwerk weer op.

HEB IK TOCH DE HALSUITSNIJDING AFGEKANT AAN DE KANT VAN HET ARMSGAT

Dit geloof je toch niet....

Haastige spoed is zelden goed...

ROFL
 
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2017 om 14:49
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Originally posted by Haarlemmertje Haarlemmertje wrote:

Ik dacht...laat ik nog snel even de hals afbreien voordat Andy en Melisa op tv begint. Dus....breien....breien....breien...onderwijl natuurlijk steken afgekant voor de halsuitsnijding en ja hoor....gelukkig op tijd klaar voor Andy en melisa.

Enfin....tv programma is afgelopen en ik pak mijn breiwerk weer op.

HEB IK TOCH DE HALSUITSNIJDING AFGEKANT AAN DE KANT VAN HET ARMSGAT

Dit geloof je toch niet....

Haastige spoed is zelden goed...

ROFL
 


Wat is ROFL....toch niet een vorm van leedvermaak, hé   

Als meelevend forumlid hoor je te zeggen...Och...arm Haarlemmertje, wat erg dat je dit moest overkomen...maar in plaats van medeleven krijg ik...ROFL
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2017 om 16:15
Het is over de grond rollen van het lachen.
Het is ook zo koddig, je voelt het al aan komen, als ik dit nog even snel doe dan is het klaar en dan later eens goed kijken wat je gemaakt
hebt en gestraft worden. Sneu en koddig. Zo zie je, nooit te oud om te leren en dan altijd maar weer die uitspraken uit de sloot halen
waar onze ouders ons altijd mee om de oren sloegen. Haastige spoed is nooit goed, ze zijn om te haten, je hoort het je moeder zeggen en
later herhaal je het - te leuk en sneu en koddig. Gelukkig schijnt de zon, dan heb je nu goed licht om het te fiksen.
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2017 om 21:08
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Het is over de grond rollen van het lachen.
Het is ook zo koddig, je voelt het al aan komen, als ik dit nog even snel doe dan is het klaar en dan later eens goed kijken wat je gemaakt

hebt en gestraft worden. Sneu en koddig. Zo zie je, nooit te oud om te leren en dan altijd maar weer die uitspraken uit de sloot halen

waar onze ouders ons altijd mee om de oren sloegen. Haastige spoed is nooit goed, ze zijn om te haten, je hoort het je moeder zeggen en

later herhaal je het - te leuk en sneu en koddig. Gelukkig schijnt de zon, dan heb je nu goed licht om het te fiksen.


Ik heb het alweer hersteld...de kraag is af.

Maar om nou te zeggen....gut...wat is ie mooi...
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Maart 2017 om 23:35
Gelukkig dat ge een beetje kon spieken bij de vraag over de halsuitsnijding.

En nu dat je linken kan zetten wordt het tijd dat de foto's geleerd worden. Dus ik wacht op uw foto bij mijn creaties maar wel die van u.
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2017 om 00:12
Wie weet...binnenkort ...als ik iets gemaakt heb wat de moeite waard is om te fotograferen.

Ja...ik heb zeker gespiekt bij die vraag over de halsuitsnijding

n theorie weet ik het allemaal wel....de praktijk valt nog weleens tegen.

De aanzet van de schippersboord bevalt me niet maar misschien haak ik een paar bloemetjes die ik dan daar op de trui naai...dan zie je die lelijke aanzet niet. Het wordt een trui van ...frummelen en verdoezelen...
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2017 om 00:15
Een anker en dat erop naaien. Is helemaal in dezelfde stijl dan.
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2017 om 00:17
Oh ja...dat is een idee. Zo'n applicatie kun je kant en klaar kopen..dat is mooi snel en handig.

Liggen de andere forumleden al op één oortje? Hebben jullie in België ook zomertijd, Bep?
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juli 2014
Status: Offline
Points: 12046
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2017 om 00:26
hahaha dan gaat uw applikske duurder zijn dan uw hele trui.
anker

Ja hier moeten we onze weegschaal 5 kg minder zetten omdat het zomeruur is. Maar ik verander hier niks aan de klokken. Straks staan die weer goed. En de klok van de oven staat er zo tussenin. Altijd een halfuurke verkeerd.
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2017 om 00:41
Dat is een leuke site....leuk ankertje. Morgen....als ik wat helderder ben dan nu zal ik eens even beter kijken.

Da's een meevaller in België...zomers zomaar vijf kilo eraf!

Nou...ik ga de klok maar vooruitzetten en lekker naar mijn bedsteetje. Weltrusten Bep
Back to Top
Haarlemmertje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 19 Maart 2017
Status: Offline
Points: 321
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Haarlemmertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2017 om 00:46
Ik probeerde een gifplaatje te plaatsen maar dat lukt hier niet. Je kan wel de link van het plaatje plaatsen maar niet het plaatje zelf. Jammer...ik vind ze altijd wel leuk!
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Maart 2017 om 09:10
Originally posted by Haarlemmertje Haarlemmertje wrote:


Liggen de andere forumleden al op één oortje?
Ik wel LOL. kwam om 7uur met moeite uit bed en een paar minuten later was het 8 uur Confused.
Nou ja effen een weekje doorzetten, dan ben ik er wel weer doorheen.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns